Pozdrav ljudi, dugo me nije bilo na forumu zbog fakulteta i previse privatnih obaveza, al se radilo dosta toga na autu...i vise je red da napisem nesto u ovu temu
Kao prvo zelim da se zahvalim PEKARU i MLADENU koji voze isti auto kao moj golf 4 AGU, jer bez njih nista ne bih mogao uraditi i mnogo su mi znacili njihovi savjeti u citavom radu oko auta
evo pocetak radova : skinut katalizator i srednji lonac, stavljena fi 60 cijev, do zadnjeg lonca koji je full protocan..


e onda odlucim da podjem na valjke i vidim koliko mi auto ima konja i nm...dogovorim se sa revochipom i odradimo dyno test... auto je imalo
152.2 ks i
221 NM... u nastavku procitajte zasto sam samo toliko ks izbacio , s obzirom da je auto cipovan bio i josh par sitnica odradjeno bilo.... evo par slika





i evo rezultata...mi smo znali da nesto nije u top stanju na autu al na kompjuter nije nista prijavljivao,niti je imao neki simptom kvara, vec je sve perfektno radilo.. znaci presao sam 700 km taj dan sa njim i nikakav problem se nije javio... al hvala bogu nadjoh sve probleme zbog kojih sam malo konja imao i zbog kojih auto nije isao kako treba..



posle dino testa, vozio sam auto par mjeseci i naidjem slucajno na ovo :O

racva od iber-a i crijevo do pcv ventila su bili nagrdjeni izgoreli i slomljeni,veoma su nepristupacni zato tek tada vidim da su za zamjenu...oni su od 98 god na auto i nisu mijenjani i tu je dusilo, tj auto gubilo na snagu, kad sam promijenio ovo dvoje 10% je auto isao bolje..
Izvinjavam se ako sam napravio neku gresku u pravilima foruma, al nisam odavno bio ovdje, pa neka administratori isprave ako postoji koja..
josh mnogo toga je radjeno oko auta i kasnije nastavljam da izbacam slike i pisem ostalo
