Prvo:Iste takve ces tesko naci. Bitno je da su takve da mogu da stanu u one caure, gde stoje, a na kraju caure je feder koji gura cetkice. Ja sam nasao slicne, duguljaste, zalemio ih i nema problema. Evo radi vrhunski.
Drugo: Ventilator je zapetran nitnama , koje moras brusilicom da oseces. Nekako i mozes da ih otvoris, ali da ih vratis tesko. Ili puknu ili se deformisu. A kada ih vratis, ne sme da bude labavo, nego dobro zatvoreno kuciste. Znaci mora da se vari sa C02. NEMOJ SLUCAJNO SA KLASICNOM ELEKTRODOM I APARATOM ZA ZAVARIVANJE DA VARIS!!! Jer on stvara veliku temperaturu, i moze nesto da istopi. A tu ima na onoj plocici unutra mnogo toga sto moze da se istopi. Onda posle varove fino obradi sa brusilicom i ofarbaj kuciste, ako zelis da lepse izgleda.
Ja sam tako uradio i evo ga extra radi.
Trece: Taj ventilator ne pali klima, nego presostat, koji nije povezan samo sa klimom, vec i sa sistemom za hlađenje motora. I ukljucice se i kada visko ventilator ne moze da ohladi, pa da mu ,, pomogne,, . Bez obzira da li je klima ukljucena ili ne. Zamisli da se vracas sa mora (Grcke) i na granicno prelatu te uhvati guzva i cekas sat, dva...na 40 i kusur stepeni, a da radi samo visko ventilator...nema sanse da ne digne temperaturu.
Nije to neka nauka, treba malo znanja iz eletrike, tek toliko da prelemis nove cetkice i rasklopis i sklopis ventilator. Ako nisi vican, nosi kod elektricara, nece ti za zamenu cetkica uzeti puno.
Srecan rad!
