Autor Tema: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost  (Pročitano 5227 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže popboki

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 48
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat
Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« poslato: Mart 02, 2013, 10:44:07 posle podne »
Pre par meseci auto mi dizao temperaturu zbog dihtunga. Kad je vec otvoren, zamenio sam gumice, ventile, vodjice. Glava poravnata, stavljen nov dihtung I termostat. Od tad mi se desavalo sledece: krajem januara nacepim ga po gasu I izleti mi gornje crevo na hladnjaku. Pozovem majstora, covek dodje I namesti I sve ok. Kontam, sigurno nisu lepo namestili osigurac pa izletelo. 10 dana posle toga, krenem na put, isto ga pricepim I posle 100 km izleti mi crevo na hladnjaku, ovaj put donje. Pozovem majstora, covek dodje namestimo sve I opet sve ok. Pre neki dan, pocne opet da mi svetli senzor za vodu, podignem haubu - fali voda. Opet kod majstora, prenoci mu u servisu, kaze ne kaplje nigde. Pre 3 dana sam dolio oko 700ml G12, danas sedam u njega opet pisti sensor. Dognem haubu fali voda. Popizdeo sam!
vozio sam ga tako sa vodom ispod minimuma, ne dize temperaturu. pogledacu sutra ulje, al mislim da je ok, gledao sam skoro. Creva su meka, grejanje dobro.
Imam TNG, izmenjao sam filtere za plin, jedino nisam gledao isparivac.
Ima li neko ideju sta moze da bude?

Izvinjavam se ako ponavljam temu. Gleado sam ali nisam uspeo da nadjem ovakvu.
Hvala unapred.
Pozdrav svima

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #1 poslato: Mart 03, 2013, 08:32:27 pre podne »
To sto izbija creva znaci da pravi strasan pritisak i mislim da treba da menjas majstora u svakom slucaju, nsjlakse je vratiti crevo , to mozes i sam ali treba ispitati uzrok tome, iskreno mislim da nisu lepo odradili glavu i dihtung

Van mreže NikolaRS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3400
  • Age: 37
  • Lokacija: Foča, Republika Srpska
  • Karma: +72/-75
  • Auto: Passat
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #2 poslato: Mart 03, 2013, 08:38:01 pre podne »
vozi ti to kod nekog boljeg majstora

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #3 poslato: Mart 03, 2013, 08:44:57 pre podne »
Ili stavni neke selne koje bolje stezu  lollol

Van mreže NikolaRS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3400
  • Age: 37
  • Lokacija: Foča, Republika Srpska
  • Karma: +72/-75
  • Auto: Passat
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #4 poslato: Mart 03, 2013, 08:47:18 pre podne »
onda i haubu dobro privezi  lollol

Van mreže popboki

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 48
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #5 poslato: Mart 03, 2013, 10:28:32 pre podne »
Nisam napomenuo da mi se culo klokotanje u kabini. Znaci da je imao vazduh, pa je mozda i logicno da izgubi malo tecnosti, al 0.7l...
Cudno je sto su creva uvek meka. Bar kad sam dizao haubu (u voznji nisam proveravao  biggrin)
P.s. nema selne nego osigurace.
hvala

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #6 poslato: Mart 03, 2013, 11:50:38 pre podne »
ako imas vazduha to ti je onda problem koji ces lako rijesiti, upali auto i zagrij ga da otvori termostat i samo dolivaj antifriz.

Van mreže nesa73

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk4 variant 2.0 plin
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #7 poslato: April 02, 2013, 08:48:19 posle podne »
,,,,ako imas vazduha to ti je onda problem koji ces lako rijesiti, upali auto i zagrij ga da otvori termostat i samo dolivaj antifriz.....

Upravo tako i posto imas ugradjen TNG neka ti nivo rashladne tecnosti  u posudi bude malo ispod minimuma. Nemoj dolivati na min. ili sredinu ili max To je iz mog licnog iskustva . Trenutno vozim sesti auto na plin i nijedan nije trpeo nivo po fabrickim propisima  a na ovaj nacin malo ispod minimuma sve ferceralo kako treba

Van mreže vbobex

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Age: 48
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #8 poslato: April 02, 2013, 09:11:33 posle podne »
ja licno mislim da je produvao na glavi (dihtung) izmedju kanala vode i izduva i gura ti vodu u izduv sto se desava i na tdi motorima i to klokotanje sto cujes je kompresija koju nabija u vodeni sistem i zato ti svlaci creva sa hladnjaka kad mu das jaci gas vise mu nabija kompresiju u sistem???nema gde drugde da ode tolka voda a nigde da se nevidi da iscuri a po tome sto kazes da klokoce je 99% to??ima jos tu majstora pa nek se izjasne??

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #9 poslato: April 02, 2013, 09:57:40 posle podne »
reče čovek da je radio glavu, e sad je pitanje da li je dobro odradjeno

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #10 poslato: April 02, 2013, 10:03:13 posle podne »
mora skinuti glavu ponovo i odvesti auto kod majstora

Van mreže vbobex

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Age: 48
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #11 poslato: April 02, 2013, 10:04:49 posle podne »
znam druze al pitanje kako je odradjeno i kakav dihtung je stavljen a evidentno je da vodu gubi a nigde je nema (ispari u auspuhu) i ima klokotanje u sistemu i pritisak kad ga przi u sistemu koji svlaci creva???st bi drugo moglo biti? :huh:

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #12 poslato: April 02, 2013, 10:09:49 posle podne »
imao sam vise od 10 slucajeva na tom 1,6 motoru da im pucaju cilindri gore pri vrhu, tj u gmt.
 9 od njih je imalo ugradjen plin

Van mreže vbobex

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Age: 48
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #13 poslato: April 02, 2013, 10:12:37 posle podne »
pa da a na tdi motorima bude dihtun problem,jel?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #14 poslato: April 02, 2013, 10:14:20 posle podne »
pa tog vozaca koji na tdi izgori dihtung glave treba poslati na posmatranje. tdi kad se pregrije i karter mu se deformise ne samo glava i blok

Van mreže vbobex

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Age: 48
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #15 poslato: April 02, 2013, 10:25:35 posle podne »
neznam kako pregreje al znam da je bilo slucajeva da produva izmedju vodenog kanala i kompresionog prostora....

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #16 poslato: April 02, 2013, 10:31:06 posle podne »
pa izmedju vodenog kanala i kompresionog prostora postoji dihtung.
 tdi nosi metalni dihtung koji gori na temperaturi 130 stepeni i ne gori sam od sebe.
e sad ko nije sposoban da povremeno pogleda na kazaljku temperature i da na vrijeme ugasi auto, nije mi ga ni zao.
na temperaturi 130 dolazi do krivljenja glave, deformacije cilindara, deformacije klipova...
drugim rijecima kad ga pregrijes nabij ga na penis da ne obrazlazem dalje. ovako je mnogo jasnije

Van mreže popboki

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 48
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #17 poslato: April 17, 2013, 10:33:12 posle podne »
Pozdrav svima i hvala na odgovorima.
Izvinjavam se sto kasnim sa odgovorima.
Skidao sam isparivac, da se proveri membrana. Kazu da je dobra, ali se vidi da je vodu pustao na gumicama i nekom racvastom crevu (koje jos nisam zamenio).
Nista drugo nije radjeno. Creva vise nisu izletala, mada nisam ni isao na neki dalji put.
Klokotanje se cuje i dalje, iako sam 2 puta otvarao poklopac od posude za rashladnu tecnost i 2-3 ,inuta drzao ga na 3000 o/min.
Sad... Dal' su gumice probile zbog pritiska ili dotrajalosti, videcemo.
Javljam.

Van mreže popboki

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 48
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #18 poslato: April 28, 2013, 11:52:57 posle podne »
Danas sam primetio da mi nekako pravi vakuum u sistemu. Rasladna tecnos je bila ispod minimuma, Kad sam odvrnuo poklopac, culo se otpustanje vakuuma i tecnost se vratila u normalu.  bonk

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13900
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5.5, benzinac 1.6 TNG, Gubi rashladnu tecnost
« Odgovor #19 poslato: April 28, 2013, 11:56:06 posle podne »
Tako i treba da bude. ;)