BOJSHA, taj auto je mnogo bolji od Pasata! Verovatno nikada nisi sedeo u njemu. Takodje je imao bolji kvallitet i od danasnjeg A8. To sve primetis cim se u njemu provozas. Ovako ti deluje mozda kao krsina, ali samo zbog godista. Ja ga vec imam kao sto si procitao i jedini je problem taj motor 3,6. Ustvari to su dva motora 1,8GTI stavljena u V raspored i spojena dole na radilici, pa sada ti vidi koliko kosta to odrzavanje - a o registraciji da i ne govorimo. Da mu samo cujes zvuk...

Zvuci kao da rezi, dubok zvuk, prijatan, mocan...

Svakome ko ga cuje uzburka se krv, niko pored njega ne moze da ostane ravnodusan. Imas utisak kao da ce da te pojede ili kao da ce da pojede asfalt ispod sebe

Ali dzabe sve to, auto nije uopste isplativ za imati ga.
Ako moze da se stavi u njega 2.0 vozicu ga sa zadovoljstvom. Provozacu i tebe da promenis misljenje...

WAGENMAN, slazem se da je tesko nabaviti nesto za njega. Ali on je radjen na platformi AUDI-ja 100 C3, a ima dosta zajednickog i sa stotkom C4. Zato sam i govorio o promeni motora i menjaca. Ako se to odradi auto dobija na vrednosti, kako upotrebnoj, tako i ekonomskoj, prevazidjen je problem registracije, odrzavanja i nabavke delova. Delova za stotku ima na svakoj trafici

a i cena im je vise nego DZ. Uz to se ni ne kvare. A ovakav auto voziti pod tim okolnostima za mene je veoma lepa zamisao!
Ovako ni ne znamo sta da radimo sa njim. Provozamo ga svremena na vreme ovako neregistrovanog

cisto da malo radi! Ne moze ni da se proda, a sa 2.0 bi kupci stajali u redu ili bi licitirali na sred Bubanj potoka

Mada ga da je 2.0 ne bih nikada ni prodavao.
Najbolji auto ikada napravljen
