Shto ja volim te shto se ogradjuju... pa te vozaju od elektricara preko mehanicara a ti se hvataj za glavu....
Molim lepo, dovezo sam ti ispravan auto, ugradi plin, i garantuj za to shto si ugradio, a ne nije do mene... Moz misliti... Danas svaki majmun moze da uzme bushilicu i da ti usrafi instalaciju, i da posle kaze to shto zeza nije do mene. a pritom ne zna ni paljenje da mu nashteluje ni nista... uzas...
Sedi mu na glavi dok ti ne reshi probleme. To shto duze vergla sa plina na benzin, mora, jer ko shto rekoshe treba mu vremena da napuni cance u karbu. Prebacanje sa benzina na plin moze da pravi problem dok se ne uvezbash, jer ako ti ostane benzina, pa pomesha u grani benzin i plin oce da shtuca i da se gasi.
Tvoj problem oko gashenja na semaforu i prilikom kocenja moze da bude svashta. Ja bih prvo proverio struju. dakle svecice, platine i kablove. plin ti je mnogo osetljiv na loshu varnicu i zato hoce da se gasi... Ako je tu sve ok, onda ti nije lepo nashtelovan ugao paljenja. Jer se ugao paljenja razlikuje izmedju benzina i plina, i to svaki dobar majstor zna. I ono shto rade, je da se preshteluje ugao paljenja, na neku zlatnu sredinu, tako da ti ne pravi problema ni na plinu ni na benzinu...
Ako ti neshto, "shishti" to sigurno nije do tebe i do tvog starog auta, vec do "dundjer majstora" koji ti je skarabudzio instalaciju.... Istog golfa 1.1 sa solex karbom vozimo na plin 5-6 godina, pravio je par puta probleme sa plinom, ali je do sada uvek bio problem ili loshe nastelovan plin ili platine... tako da nema tu neke nauke prevelike, ali majstor mora da zna shta radi....
Ako nece da ti reshi problem, nek poskida to shto ti je namestio i nek ti vrati pare! Pa da vidish dal nece da ukljuci mozak...