ajde ako imas 00 sedi i provozaj taj auto, otidji i pogledaj licno kako je i sta je radjeno, to sto vi pricate da moze glavcina od mk2 i mk3 da se ubudzi okacite macku o rep, pa prvi bi nemci to radili ne bi pravili adaptere za g60 kocnice i sl.
ako sam dobro shvatio studiras masinstvo, ajde uzmi bilo koji stelujuci amortizer, ako si ikada bio na predavanju masinski elementi, video strug ili neku slicnu masinu, videces da od cele tvoje price nema nista. Pricas o cementaciji i izradi navoja rezanjem, valjanjem ok potkovan si teorijom ali slabo kapiras praksu
nemam vise snage da ti objasnjavam kako funkcionise stos guma, amortizer i slicno i koje mere su potrebne za rezanje navoja i sl ... nisam odavno bio na fakultetu, ali mozda su se i promenili profesori od 2005 ko zna

@Macne da se razumemo, nemam nista protiv tebe, upoznali smo se jednom prilikom kod tebe, doveo sam Gedoru svaka ti cast na zelji da napravis nesto od golfa mk1, ti si samo imao nesrecu da naletis na komsu tjunera koji te je ukopao i sjebao 2 ispravna auta, ti nisi kriv ni za remek delo letve, navarivanja armature na spone, montazu rukavaca od mk3, varenja konzole za papucice ko na kamionu, izmestanje pumpe da vuce gorivo ko iz bunara i slicno... ali mi nije jasno sto ljudi sa foruma uzimaju tvoj auto za reper kako treba nesto da se napravi.... tvoj auto je praviio "majstor" koji veze nema sa vw
ps. postoje neke gewinde koje imaju fabricki duzi navoj, kao npr fk koji se masovno kupuije kad se pravi air ride gde je potrebna sto niza platforma.... potrazi negde na netu, edukuj se pre nego sto uradis nesto
i posle one greske za koju apsolutno nisi kriv 3 x meri 1 x seci
