Autor Tema: mk4 gasi se u voznji  (Pročitano 4554 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 40
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
mk4 gasi se u voznji
« poslato: Februar 20, 2009, 09:31:03 pre podne »
juce kad sam se vozio pojavila se na tabli lampica za akumulator gorela je ceo dan,
e danas isto i kad odjednom svetla su oslabila brisac postade mlitav upali se lampica za abs i jos neke i tek poce svira i pojavi se znak uzvika
i ugasi se ,ja se uvati za glavu ,iz cista mira kola stanuse na sred put
saceka 10 min u upalise ko da nista nije . krenu i posle tri km opet isti simptomi sreca pa stigo do kucu.
e sad ga treba teram kod majstora ,
pa pomagajte ko zna nek kaze o cemu se radi ???

Van mreže mkvb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 548
  • Age: 43
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #1 poslato: Februar 20, 2009, 09:53:16 pre podne »
Vozio si ceo dan auto bez punjenja akumulatora, jadnik se ispraznio.
Alternator ili regler alternatora.

A mozda sam i lupio, ne razumem se bas u kola sa puno zica i kablova...

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 47
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #2 poslato: Februar 20, 2009, 10:00:53 pre podne »
Pa simptomi su alternatora, s obzirom da ti je gorela lampica akumulatora sto znaci da nisi imao napajanje pa si trosio akumulator, sad si i jega ispraznio pa je auto stao. Treba znaci pregledati alternator a kao sto rece mkvb naj verovatnije je regler otisao. mada proveri kablove itd.

Van mreže gzthe

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 868
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf4 1.8t
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #3 poslato: Februar 20, 2009, 10:33:16 pre podne »
Na mojo cetvorci je otiso regler na alternatoru, e sad ja sam nov sa VWom pa ne znam bas kako sve funkcionise, lampica mi nije gorela u voznji znaci nisam imo pojima, ja mislio dam kontakt pogase se sve lampice, nema nikakvih problema mogu da vozim, a nisam znao da mora na kontaktu da ostane da svetli akumulator i kad upalim ona se ugasi,
mene muci sad, kad nije punio akumulator jel jedino upozorenje kad dam kontakt da ne ostane da svetli ili u voznji treba da se pali da me upozorava sto nije cinio i u cemu je onda problem ako me nije upozoravo prilikom voznje
volim corrado vise nego kevu i caleta

Van mreže VW-TECH

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Lokacija: zemun
  • Karma: +9/-7
  • Auto: Seat ibiza 6L TDI
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #4 poslato: Februar 20, 2009, 10:44:35 pre podne »
vidi da nije puko kais alternatora. za to ti ne treba majstor. desavalo se na cetvorkama.
Say no to spark plugs!

Van mreže golfo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 723
  • Age: 46
  • Lokacija: Neradin-Irig
  • Karma: +13/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 tdi,Polo 9N 1.4 tdi
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #5 poslato: Februar 20, 2009, 02:46:42 posle podne »
ja imao pre neki dan iste simptome na autu krenem prva druga i ugasise pa ga onda upalim a lampica za akumulator sija,i tako nekoliko puta,doduse moj auto jedan matori golf kec dizel,ali simpoti su bili isti,pa sam posumnjao na alternator medjutim nije bilo do njega a i akumulator
sam stavio nov,nego je problem bio sa zapusenom diznom,verovatno je u pitanju bilo prljavo gorivo ili led u gorivu mada sam i aditiv protiv smrzavanja sipao,uglavnom bilo kako bilo majstor mi je samo procistio diznu i sad je sve ok,tako da ti savetujem neka ti  majstor pregleda dizne da slucajno nije koja zacepljena.pa ne dobija dovoljno goriva i zato ti se tako ponasa auto,jer kad krenes auto ti ide neko vreme sve dok se dizna ne zapusi,cim se zapusi on stane .......
« Poslednja izmena: Februar 20, 2009, 02:50:47 posle podne od strane golfo »

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 40
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #6 poslato: Februar 20, 2009, 04:01:59 posle podne »
ok ljudi hvala cu javim sutra sta sam napravio, cekacu sutra jednog majsatora posto ima kompjuter dijagnostiku mozda ce zatreba pa zato necu da idem danas.
hvala ,javljam sta sam uradio

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #7 poslato: Februar 20, 2009, 06:04:01 posle podne »
Meni se jednom desilo da je spao kais i nisam imao punjenje, ali ni servo volan, jer su povezani.

Van mreže zarko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 503
  • Lokacija: KOCOBO
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #8 poslato: Februar 20, 2009, 06:06:22 posle podne »
ja mislim da je i vodena pumpa na kaisu pa bi odmah pregrijao?
« Poslednja izmena: Februar 20, 2009, 06:23:07 posle podne od strane zarko »

Van mreže alex vw

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 50
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #9 poslato: Februar 20, 2009, 08:09:48 posle podne »
Vodena pumpa mu je na zupcastom kaisu. Sto se tice problema sa IV, ne treba ti diagnostika, to ti nece nista ostati u memoriji gresaka, sem onoga sto je upalio usled nedostatka struje. Ili ti je PK (trakasti) kais ili ti je crkao alternator.
Pozdrav!

Van mreže golftdi

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: mk4 gasi se u voznji
« Odgovor #10 poslato: Februar 20, 2009, 08:43:28 posle podne »
ako je lose punjenje, samo cu se nadovezati na alex-a, sve stoji, jedino bih dodao da i pk kais ima svoj spaner, koji na sebi ima amortizer, nisam siguran kako se tacno zove, tako da je mogucnost samopopustanja pk kaisa iskljucena, sto je bio slucaj sa starijim vw-vima, taj amortizer na spaneru hoce da crkne, najcesce njegov semering pa se pojavi luft i normalno ne vrsi svoju funkciju, vecina ljudi prilikom velikog servisa ne menja taj spaner, sto je i opravdano jer mu je cena preko 100e, (ja sam ga pre godinu dana platio oko 9600din), vecina majstora savetuje da ga nije neophodno menjati, a jos kada se i doda da vecina ljudi uzme pk kais losijeg kvaliteta, rezultat je krajnje ocigledan