Brate ja sam imao taj problem na mom golfu 4 TDI 66kw (90ks),znaci vozis auto i on odjednom njece preko 2000-2500 obrtaja,ja ga ugasim i opet upalim on radi normalno,pa opet zagusi.Ja odem kod majstora i covek mi za 60eura ocisti komplet turbinu,EGR ventil,izduvnu i valjda usisnu granu,znaci sve,pola motora rasturio bre xaxaxaxa!!!!sve je bilo puno garezi.Ali od tad da kucnem u drvo auto ide extra.A to sto tebi brzo zagusi jeste mozda zbog loseg goriva i sto sam kazes vozis ga pod malim obrtajima,a mali obrtaji su smrt za tdi-motore.Kad se auto dobro zagreje ,samo ga bre raspali menjaj brzine na 2500 obrtaja da on moze da izbacuje svu garez od loseg goriva,nemoj ga stedeti bre,vozi ga malo zesce cak i po gradu znaci raspali po obrtajima,ali nemoj i da preterujes,znaci 2500-2700 obrtaja i menjas brzine,bar ja mog tako vozim,i zasad je sve ok,al uvek pozadi dimi nja auspuh i to crna dimncina zato sto je nas Euro-dizel ,isti ko i loz-ulje xaxaxaxa!!!!!!!!!