Autor Tema: malo teze pali  (Pročitano 1037 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dubravko123

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: banja luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b6
malo teze pali
« poslato: Januar 15, 2013, 12:24:15 posle podne »
Pozdrav za sve,imam jedan mali problem sa passatom b6,1.9 tdi, 77kw-105 ks,naime,kada postigne radnu temperaturu malo teze upali,upali on iz prve ali okrene koji sekund duze,alnaser u redu,akumulator je u redu,sve je normalno,auto ide super,ulja na 15000 potrosi 1 l,znaci samo malo duze zavergla kada postigne radnu temperaturu,neki mi elktronicari ili elektricari traze 70 eur,kazu mi da treba unijeti nove mape u ecu motora,i da oni garantuju da je do toga 100%,e sada sta vi mislite o tome.pozdrav

Van mreže SexInstructor

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16v
Odg: malo teze pali
« Odgovor #1 poslato: Januar 15, 2013, 12:32:52 posle podne »
Mozda je ovo tvoje resenje .. ;-) http://safe-chip.com/vag-topli-start.html

Van mreže dubravko123

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: banja luka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw passat b6
Odg: malo teze pali
« Odgovor #2 poslato: Januar 15, 2013, 12:47:33 posle podne »
Razumijem ja tebe kolega,ali kod mene ne verglabas toliko,a obrtaji alnasera su dobri,negdje oko 290 u min,i akumulator je dobar,nije problem ni to uraditi,problem mi je doci do Beograda :)

Van mreže btomic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 263
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: malo teze pali
« Odgovor #3 poslato: Januar 15, 2013, 01:39:12 posle podne »
Pročitao sam na jednom mestu (http://uk-mkivs.net/forums/t/251966.aspx) da je tip radi provere zaustavio ugrejan auto, sačekao 10 minuta, zatim otkačio dualni temperaturni senzor (tako da ecu misli da je motor hladan) i zaverglao - upalio je iz cuga. Navodno, postoji tabela (mapa) količine dizela koja se ubrizgava zavisno od broja obrtaja i temperature, i u toj mapi su upisane nule za temperature iznad 70 stepeni a obrtaje ispod 250 pa se ta mapa mora promeniti. Verglanje je produženo zato što ecu na početku ne ubrizgava ništa i onda posle nekog vremena, kada "shvati" da nešto nije u redu doturi još malo goriva. Pljačka je da ti uzmu 70 evra za rad od par minuta, nađi negde jeftinije.