Autor Tema: LT 35 TESKO PALI HLADAN  (Pročitano 5246 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže tomic lt

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW LT 35
LT 35 TESKO PALI HLADAN
« poslato: Januar 09, 2013, 02:43:28 posle podne »
pozdrav svima,evo i mog problema,doticni kombi je lt 35,2.8,116 kw,2004 god,common rail sistem ubrizgavanja.naime,otkad je zahladilo imam jako velik problem sa prvim jutarnjim palenjem,verglanje po pola sata dok nekako jedva upali,cesto moram da ga pojacam sa kablovima sa drugog auta,kad upali radi dobro i kad odradi 2 minuta onda pali na pola kljuca celi dan,pred zimu sam zamenio bendiks i cini mi se da od tad imam problem.akumulator je nov,grejaci dobri relej odradjuje struju dobija.kompresija 25 na sva cetri cilindra,injektori mereni na prelive kaze majstor da su ok,na dijagnostici nema gresaka.na gurku upali na metar.majstoru nisu jasne dve stvari dok je gledao parametre pri tom verglanju.1 pad broja obrtaja-nekako jedva dodje do 250 i ona padnu na 0,pa onda opet tako dok motor konstantno vergla.2 visok pritisak u rejlu-stoji zadata vrednos 400 bara,i kad krene da vergla ostvarena stize zadatu i uporedo rastu i zadata i ostvarena do 900 bara.hvala unapred i pozz

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #1 poslato: Januar 09, 2013, 02:47:53 posle podne »
Kakve li su biksne (ležajevi) na anlaseru??? Možda riba po malo i tu gubi snagu i obrtaje...
Jesi probao pre prvog verglanja da mu ponoviš grejače par puta pa onda verglaja ???
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže tomic lt

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW LT 35
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #2 poslato: Januar 09, 2013, 02:57:19 posle podne »
jesam druze nema razlike,a i biksne sam menjao,jedino nisam cetkice majstor kaze da su dobre,ima pad napona pri verglanju i tacno osetno sporije vrti na tom prvom palenju,nema zivosti.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #3 poslato: Januar 09, 2013, 03:02:07 posle podne »
Proveri kablove mase i plusa.
Skini plus i dotegni SVE matice i šrafove na anlaseru, šasiji i na kraju klemama . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže tomic lt

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW LT 35
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #4 poslato: Januar 09, 2013, 03:05:34 posle podne »
sve je to uradjeno,mase sve ociscene i zategnute

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 48
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #5 poslato: Januar 09, 2013, 03:19:02 posle podne »
problem je sto ne moze da zavergla preko 250 obrtaja da bi dizne pustile naftu a to je malo posledica stegnutog ulja i alansera koji je dodatno usporen verovatno istrosenoscu. A s obzirom da je sve novo i ispravno sto se tice akumulatora grejaca i dizni jedino ostaje alanser.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #6 poslato: Januar 09, 2013, 03:27:00 posle podne »
Pad obrtaja moze biti prouzrokovan istrosenoscu kolektora na alnaseru i cetkice imaju slab kontakt. Treba skinuti alnaser, rasklopiti i procistiti poduzne kanale koji su ispunjeni lakom izmedju bakarnih plocica. Onda ce cetkice lepo nalagati na kolektor i prenositi potrbnu voltazu ( snagu ) tako da ce alnaser imati mogucnost da pokrene motor u potrebnom broju obrtaja. Posle duzeg verglanja se u ovom slucaju bakarne plocise na kolektoru zagreju i rasire i tako stvori mogucnost boljeg neleganja cetkice sto se i manifestuje paljenjem jer postigne obrtaje. Ulje u svakom slucaju pred zimu bi valjalo da sipas novo tako da ti ta solucija pri vecoj hladnoci bude uvek eliminisana. mahac
Boban-Rus

Van mreže tomic lt

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW LT 35
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #7 poslato: Januar 09, 2013, 03:31:55 posle podne »
to je meni jasno,al ja kad ga pojacam preko kablova sa drugog auta on vergla zivo bas dobro i opet bezuspesno,on se onako javlja kao da ce da sastavi al nista,i u tom verglanju ima dima na auspuh sto znaci da ima goriva.

Van mreže tomic lt

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW LT 35
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #8 poslato: Januar 09, 2013, 03:38:02 posle podne »
Pad obrtaja moze biti prouzrokovan istrosenoscu kolektora na alnaseru i cetkice imaju slab kontakt. Treba skinuti alnaser, rasklopiti i procistiti poduzne kanale koji su ispunjeni lakom izmedju bakarnih plocica. Onda ce cetkice lepo nalagati na kolektor i prenositi potrbnu voltazu ( snagu ) tako da ce alnaser imati mogucnost da pokrene motor u potrebnom broju obrtaja. Posle duzeg verglanja se u ovom slucaju bakarne plocise na kolektoru zagreju i rasire i tako stvori mogucnost boljeg neleganja cetkice sto se i manifestuje paljenjem jer postigne obrtaje. Ulje u svakom slucaju pred zimu bi valjalo da sipas novo tako da ti ta solucija pri vecoj hladnoci bude uvek eliminisana. mahac

to je uradjeno bobane ocisceni kanali i kolektor takodje majstor ga je pustio na strug ocistio sredio sve je to ok,jedinomozda da probija negde na rotoru ili statoru.

Van mreže Shone

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Age: 34
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: LT 35 TESKO PALI HLADAN
« Odgovor #9 poslato: Januar 09, 2013, 03:59:34 posle podne »
Ako vam obrtaji padaju sa 250 na 0, ecu iz nekog razloga ne vidi obrtaje, tako da ako ih ne vidi, nece ni pustiti gorivo, stavi dobar akumulator, da vam napon ne pada ispod 11V u toku verglanja, ocistite senzor radilice i senzor bregaste ako je pristupacan, pre prvog paljenja pogledajte koju informaciju motorni ECU dobija sa senzora temp rashladnog sredstva, a kada ga upalite pratite korekcije na diznama, ja koliko se razumem od 270 do 320 treba alnaser da vrti kada je sve ok. pozzz