Drugovi,ako netko zna i može da mi pomogne,bio bih mu do neba zahvalan,a radi se o sledećem problemu:
Radi se o passatu 1.8i, '91.god,oznaka motora je ''RP'',66kW,90 Ps,monopoint...
U početku(prije pola godine možda) se dešavalo da auto nakon što postigne radnu temp.,počne crkavati u leru,jednostavno obrtaji padnu na 400-500-tinjak obrtaja,i jednostavno crkne,naročito kad bi se vozio otvorenom cestom gdje nebi popuštao gas neko vrijeme,čim bi nakon takve vožnje pusti gas,motor bi odmah crk'o,a ako bi ga upalio,morao sam nogom držati gas da ne krepa;promijenjeni su kompletan monopoint,guma ispod monopointa,sviječice,kablovi,vakum-creva i opet sve isto,da bi nakon nekih mjesec dana takvog dr****,samo od sebe prestalo,i auto je radio ok.(neko vrijeme)
Ali sad tek dolazi pravo s****:prije jedno mjesec dana se konstantno događa,da kad upalim auto,(pali k'o mina),auto radi u leru,ali čim dodam gas bar malo,auto odmah počne da se guši,i ako trenutno ne pustim gas,crknit' će,pustim gas,i on radi u leru ok,a kad se zagrije malo,na nekih 70 stupnjeva(skoro na radnu temp.)onda ne crkava pri stiskanju gasa,ali ima ''knedlu'';prvo se na moment auto zaguši pa podigne obrtaje,ali i tad kad ''kao radi'',ima možda 60-% snage koju bi trebao imati.
,
Motor je rađen generalno prije 100 tisuća,ne troši 2deca ulja na 10 000km-DOSLOVNO,(rađen je jer je trošio ulje),bio je već kod 8 majstora DOSLOVNO i niko ništa nemože skužit šta ga j***,bio je navodno neki problem s lambdom,gde lambda je bila ispravna,ali nije davala signal,a to je bio problem kao masa,tu se nešto čačkali,i sad kao radi,eko test je ok.,(kaže majstor),promijenjeno opet svečice,kablovi,kompletan razvodnik palenja, senzor temp.... itd.
Zanimljivo je da je majstor odjednom stavio drugi ECU,monopoint i lambdu s auto slupanog,ali 100% ispravnog,ali OPET NE RADI!!!!
Kad je auto hladan,smesa je siromašna(malo goriva),a kad se ugreje auto,bude pre bogata(previše goriva),pa sam morao pomerat onaj potenciometar(pločicu na koju je uštekn đek) što beleži položaj klapne,pomerio sam ju u desno do kraja,gledano sa vozačeve strane prema monopointu,(mislim da tko daje signal ECU da je klapna više otvorena nego što stvarno je) da bi se uopšte mogao vozit nekako...