0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.
Možda na slikama izgleda kao Volkswagen Type 2, koji se proizvodio od 1967-1979 godine, ali vas uveravamo da je u pitanju vozilo iz 2012 godine. Ne, nije u pitanju restro-mod ili slična situacija, već Volkswagen Kombi koji se još uvek proizvodi na Brazilskom tržištu. Type 2 je drugi Volkswagenov model ikada proizveden, posle Type 1 (poznatiji kao Beetle), a nakon što je druga generacija zamenuta sa novim i modernijim vozilom 1980 godine, ovaj automobil je nastavio sa proizvodnjom u Meksiku, Brazilu i Argentini. Prodaja je stopirana i u Meksiku i Argentini posle 1996 godine, ali je nastavljena na Brazilskom tržištu čime je Kombi ostao kao jedino vozilo čuvene Volkswagenova škole sa motorom pozadi na vodeno hlađenje koje je proslavila Nemačkog giganta. Međutim, Volkswagen je nedavno objavio da će 2013 godina biti poslednja za ovaj model što je novinarima bio dovoljno dobar razlog da se upute u daleki Brazil na test vožnju. Volkswagen trenutno proizvodi oko 250 Kombija dnevno po početnoj ceni od 14,800 evra (oko $19,300) i sa istom formulom kao i prethodne 62 godine – motor je postavljen pozadi, vuča je zadnja, unutra se nalazi devet sedišta smeštena u tri reda, a dizajn je ostao identičan sa izuzetkom novog crnog grila. Jedna od retkih izmena je 1.4L motor na vodeno hlađenje, koji može da se pokreće na benzin, etanol ili kombinaciju dva goriva. Ovaj motor razvija 79 ks i 125 Nm obrtnog momenta dok se snaga prenosi na točkove preko četiri brzine manualnog menjača. Ubrzanje do 100 km/h iznosi 16.1 sekundu dok je maksimalna brzina 128 km/h. Ukoliko želite objektivan zakljčak o Kombiju, u pitanju je vozilo koje zaostaje 40 godina za svojim vremenom. Volan je težak za korišćenje, zadnji deo vozila dosta nestabilan u krivinama, a sa menjačem je gotovo nemoguće pogoditi pravu brzinu. Oprema je nepostojeća pa tako ovaj automobil nema ni radio, vazdušne jastuke, klimu ni ABS. Ali Kombi ne kupuju oni koji traže vozilo za prevoz od mesta A do mesta B već uglavnom oni koji žele da ponovo prožive svoju mladost ili oni koji vole klasični stil. Sa pozitivne strane, prostora ima dovoljno na sva tri reda sedišta dok je preglednost na visokom nivou. Motor je takođe zadovoljavajući za sporije kruziranje, a pošto se identičan motor ugrađuje u Volkswagen Polo širom sveta, očekujemo i da je kvalitet na visokom nivou. Ukoliko želite Kombi, a živite u Evropi, trenutno postoji nekoliko firmi koje se bave uvozom u Grčku i Holandiju, ali cene prelaze 35,000 evra (oko $45,500). Poslednji Kombi će sići sa proizvodne trake Decembra 31, 2013 godine, “zahvaljujući“ novim standardima Brazilske auto industrije da se na ovom tržištu mogu prodavati samo vozila sa vazdušnim jastucima i ABS, a Volkswagen tvrdi da bi u tom slučaju bio primoran da razvije potpuno novo vozilo. I tako, Volkswagen Kombi odlazi u zasluženu penziju kao jedan od poslednjih originalnih klasika koji možete kupiti nov ...
ovaj gore sa slike inace ima 21 staklo... skup model