Autor Tema: Volkswagen Kombi  (Pročitano 2451 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Synyster Vengeance

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Wisconsin, USA
  • Karma: +1/-1
  • Auto: 2002 Golf 1.9 TDI + bio-diesel
Volkswagen Kombi
« poslato: Decembar 19, 2012, 06:00:47 posle podne »
Verovali ili ne, iako je njegova proizvdonja stopirana u Evropi jos 1979 godine, jos uvek se proizvodi u Brazilu.

Evo price o njemu koju sam napisao za jedan drugi sajt. Necu ostavljati link da ne ispadne da reklamiram druge ...

Citat
Možda na slikama izgleda kao Volkswagen Type 2, koji se proizvodio od 1967-1979 godine, ali vas uveravamo da je u pitanju vozilo iz 2012 godine. Ne, nije u pitanju restro-mod ili slična situacija, već Volkswagen Kombi koji se još uvek proizvodi na Brazilskom tržištu. Type 2 je drugi Volkswagenov model ikada proizveden, posle Type 1 (poznatiji kao Beetle), a nakon što je druga generacija zamenuta sa novim i modernijim vozilom 1980 godine, ovaj automobil je nastavio sa proizvodnjom u Meksiku, Brazilu i Argentini. Prodaja je stopirana i u Meksiku i Argentini posle 1996 godine, ali je nastavljena na Brazilskom tržištu čime je Kombi ostao kao jedino vozilo čuvene Volkswagenova škole sa motorom pozadi na vodeno hlađenje koje je proslavila Nemačkog giganta. Međutim, Volkswagen je nedavno objavio da će 2013 godina biti poslednja za ovaj model što je novinarima bio dovoljno dobar razlog da se upute u daleki Brazil na test vožnju. Volkswagen trenutno proizvodi oko 250 Kombija dnevno po početnoj ceni od 14,800 evra (oko $19,300) i sa istom formulom kao i prethodne 62 godine – motor je postavljen pozadi, vuča je zadnja, unutra se nalazi devet sedišta smeštena u tri reda, a dizajn je ostao identičan sa izuzetkom novog crnog grila. Jedna od retkih izmena je 1.4L motor na vodeno hlađenje, koji može da se pokreće na benzin, etanol ili kombinaciju dva goriva. Ovaj motor razvija 79 ks i 125 Nm obrtnog momenta dok se snaga prenosi na točkove preko četiri brzine manualnog menjača. Ubrzanje do 100 km/h iznosi 16.1 sekundu dok je maksimalna brzina 128 km/h. Ukoliko želite objektivan zakljčak o Kombiju, u pitanju je vozilo koje zaostaje 40 godina za svojim vremenom. Volan je težak za korišćenje, zadnji deo vozila dosta nestabilan u krivinama, a sa menjačem je gotovo nemoguće pogoditi pravu brzinu. Oprema je nepostojeća pa tako ovaj automobil nema ni radio, vazdušne jastuke, klimu ni ABS. Ali Kombi ne kupuju oni koji traže vozilo za prevoz od mesta A do mesta B već uglavnom oni koji žele da ponovo prožive svoju mladost ili oni koji vole klasični stil. Sa pozitivne strane, prostora ima dovoljno na sva tri reda sedišta dok je preglednost na visokom nivou. Motor je takođe zadovoljavajući za sporije kruziranje, a pošto se identičan motor ugrađuje u Volkswagen Polo širom sveta, očekujemo i da je kvalitet na visokom nivou. Ukoliko želite Kombi, a živite u Evropi, trenutno postoji nekoliko firmi koje se bave uvozom u Grčku i Holandiju, ali cene prelaze 35,000 evra (oko $45,500). Poslednji Kombi će sići sa proizvodne trake Decembra 31, 2013 godine, “zahvaljujući“ novim standardima Brazilske auto industrije da se na ovom tržištu mogu prodavati samo vozila sa vazdušnim jastucima i ABS, a Volkswagen tvrdi da bi u tom slučaju bio primoran da razvije potpuno novo vozilo. I tako, Volkswagen Kombi odlazi u zasluženu penziju kao jedan od poslednjih originalnih klasika koji možete kupiti nov ...























Seize the day or die regretting the time lost.

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #1 poslato: Decembar 19, 2012, 06:57:48 posle podne »
Boban-Rus

Zrnojed

  • Gost
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #2 poslato: Decembar 19, 2012, 10:26:40 posle podne »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #3 poslato: Decembar 19, 2012, 10:32:54 posle podne »
Verovali ili ne, iako je njegova proizvdonja stopirana u Evropi jos 1979 godine,


nikad u zivotu tog kombija ni jednog nisam vidio koji je ispravan i koji se non stop ne kvari.

Van mreže Synyster Vengeance

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Wisconsin, USA
  • Karma: +1/-1
  • Auto: 2002 Golf 1.9 TDI + bio-diesel
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #4 poslato: Decembar 19, 2012, 10:43:00 posle podne »


Jesi li vidjao nove/novije modele ili 20 godina stare sa 300,000 km na satu?

Ja ih i dalje vidim sa vremena na vreme u Americi, obicno ih hippies voze.
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2012, 01:32:19 posle podne od strane martini_u_kuci »
Seize the day or die regretting the time lost.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #5 poslato: Decembar 19, 2012, 10:47:36 posle podne »
govorim za ovaj model sa slika,samo ne brazilski nego originalni sa vazdusnim hladjenjem. naradio sam ih se prije 20 godina koliko hoces. taj kombi je jedan obicni les

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #6 poslato: Decembar 20, 2012, 12:19:14 pre podne »
T2 se takodje voli da zapali  blow

Van mreže Synyster Vengeance

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Wisconsin, USA
  • Karma: +1/-1
  • Auto: 2002 Golf 1.9 TDI + bio-diesel
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #7 poslato: Decembar 22, 2012, 12:40:09 pre podne »
Meni se licno jako dopada.

Mada i dalje mislim da je 1. generacija Busa bila mnogo lepsa ...

Seize the day or die regretting the time lost.

Van mreže Hard_Core_Golf

  • ETKA 7.4 WORKER
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 584
  • Lokacija: Novi Sad Gari
  • Karma: +30/-10
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen Motorsport
    • 123kkk
  • Auto: Hard_Core_Caddy
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #8 poslato: Decembar 22, 2012, 02:09:37 pre podne »
ovaj gore sa slike inace ima 21 staklo... ;) skup model

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #9 poslato: Decembar 22, 2012, 03:46:42 pre podne »
tako imam zelju da provozam taj stari VW-kombi. Ali nikad priliku nisam imao.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Synyster Vengeance

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Wisconsin, USA
  • Karma: +1/-1
  • Auto: 2002 Golf 1.9 TDI + bio-diesel
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #10 poslato: Decembar 22, 2012, 07:34:12 pre podne »


Seize the day or die regretting the time lost.

Van mreže Synyster Vengeance

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Wisconsin, USA
  • Karma: +1/-1
  • Auto: 2002 Golf 1.9 TDI + bio-diesel
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #11 poslato: Decembar 22, 2012, 07:36:06 pre podne »
ovaj gore sa slike inace ima 21 staklo... ;) skup model

Jedan od najskupljih klasicnih Volkswagena ...

Obicno se za do 40,000 evra/dolara moze naci show model.

A i dalje je najskuplja verzija sa 23 prozora ... ovaj model sa slike je prosle godine otisao za $198,000 na Barrett Jackson aukciji.

Seize the day or die regretting the time lost.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #12 poslato: Decembar 22, 2012, 12:27:28 posle podne »
Za te pare može mnogo bolje:

FB1 Race-Taxi first Taxi Drive

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Volkswagen Kombi
« Odgovor #13 poslato: Decembar 22, 2012, 12:40:38 posle podne »
Extra slike tapsac tapsac tapsac

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.