Autor Tema: Osvjezavanje motora Jetta II  (Pročitano 1205 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Jetta TD

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Vitez
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Jetta II
Osvjezavanje motora Jetta II
« poslato: Decembar 13, 2012, 08:41:51 posle podne »
Prije 2 godine sam ubacio u svoju Jettu 1.6 GTD motor iz trojke (prve trojke serije 1992-1993 gp.) Prosle dvije zime palila ko mina na velikim minusima a ove vec jedva ! Jutros hocu da upalim i morao sam da se dobro napatim,jedva upali...! Uzmem danas kompresiju da izmjerim kad imam sta i da vidim  badmood ! Odlucio sam da joj osvjezim motor jer ljetos kad sam joj mjenjao dihtung na glavi motora vidio sam da motor nikad do tad nije otvaran i da cu cilindri u vrhunskom stanju...! Odlucio sam da uzmem karike GOETZE jer trenutno samo u njih vjerujem (inace sam auto mehanicar) ! Ako ima ko kakav prijedlog dobro ce doci...!

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Одг: Osvjezavanje motora Jetta II
« Odgovor #1 poslato: Decembar 13, 2012, 11:55:28 posle podne »
Te karike majstori zovu ,,ljute karike,, , jasno ti je i zasto. Jer mnogo vise gule stubline od drugih. Stavi neke bolje, pa neka su i skuplje. Ako mislis da ostavis za sebe taj auto. Ako su stubline dobre i radilica, onda stavi nove letece i lezece lezajeve.Nove dihtunge. Klipove na masinsku obradu. Nove karike. Semering bregaste. Spakuj ga i teraj

Послато са U8500 користећи Тапаток 2


Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Osvjezavanje motora Jetta II
« Odgovor #2 poslato: Decembar 14, 2012, 12:22:21 pre podne »
Prvo se predstavi druze ovde jer su takva pravila i red na forumu. 
 http://www.vw-club.rs/forum/index.php?board=9.0
Ja samo da dodam da cilindri (stubline) na motoru starom 20 godina nikako ne mogu biti bez pohabanosti... Kad povadis klipove, premeri ih pa vidi sam. mahac
« Poslednja izmena: Decembar 14, 2012, 12:25:43 pre podne od strane Modus »
Boban-Rus