Autor Tema: Pritisak u Boci  (Pročitano 24710 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže borko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 38
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon Tdi
Pritisak u Boci
« poslato: Decembar 01, 2012, 02:04:14 posle podne »
PozzTreba mi pomoc!Ima pola godini mehanicar mi je rekao da su mi tvrda crijeva od hladnjakaPosle toga nakon nekog vremena u voznji mi se upalila lampica za vodu otvorim haubu i vidim da nema vode u posudi dospem vode i taj dan je bilo sve uredu sutra dan isti slucaj ali nema traga gdje je voda otisla mehanicar pregleda i nije naso traga  gdje je voda otisla rekao mi je da naspem antifriz g12 pa da vidimo gdje ce pustim usput sam uradijo veliki servis s tim da nisam mjenjao vodenu pumpu jer je rekao da je nova i da nije do nje.Posle toga nije nikad vise izgubijo vodu  i pored toga do danas uvjek mi je prisutan pritisak u boci kad otvorim cep kao da sam kolu otvorijo i naraste nivo antifriza.
i nekad se desi da mi slabije primi gas tj nekad povuce a nekad nistaPomagajte

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 37
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #1 poslato: Decembar 01, 2012, 02:20:45 posle podne »
Otvori cep od ulja i mjerac, vidi ima li kakve bijelo kafene skrame na njemu. . .


I napisi u naslovu koje auto je u pitanju. . .

Van mreže borko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 38
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon Tdi
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #2 poslato: Decembar 01, 2012, 02:34:55 posle podne »
Seat leon 1m tdi 110ks bos pumpa nema na ulju i cepu  nista a ni u antifrizu,Nemjesa nista-poz

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #3 poslato: Decembar 01, 2012, 03:45:57 posle podne »
Ako ne troši vodu nema potreba da odvćeš čep, mora da ima neki pritisak u boci.

Ovo piše u Haynesu za Golf Mk2:



Cap operating pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.2 to 1.5 bar
« Poslednja izmena: Decembar 01, 2012, 03:50:30 posle podne od strane Desmo »

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #4 poslato: Decembar 01, 2012, 07:36:50 posle podne »
Tu je najverovatnije dihtung glave izgoreo, voda ti odlazi u cilindar pa na auspuh..

Van mreže borko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 38
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon Tdi
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #5 poslato: Decembar 01, 2012, 07:53:48 posle podne »
Hvala na savjetima i ja sumnjam na dihtung glave ali se molim bogu da nije i glava. dok mi je bila voda u sistemu trosijo je po malo uvjek sam doljvo. medjutim nekad pogledam ona pokazuje preko max a nekad min varirala cesto puta gore dole.Kad sam stavijo g12 nije gubilo tecnosta ali varira i pritisak konstantan i tvrda crijeva nikad nisu meksa dok nepopustim na cepu.Hvala pozzzzzz

Van mreže Surla85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 40
  • Lokacija: Bečej
  • Karma: +48/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat 5.5,Golf 4
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #6 poslato: Decembar 01, 2012, 08:31:06 posle podne »
dok je vruce vozilo mora da ima pritisak i ne bi trbao otvarati cep,kad bude hladan proveri tecnost vozi par dana bez otvaranja cepa pa nam javi sta se desava

Van mreže borko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 38
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon Tdi
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #7 poslato: Decembar 01, 2012, 09:20:35 posle podne »
Probao sam i svjestan sam da mora imati pritiska vozijo sam 15 20 dana provjerijo opet isto nikakvih promjena, crijevo tvrdo i veliki pritisak. i ako auto ostavim dva dana da nepalim opet isto.Prijatelj mi je jedan rekao da cekam da se zagrije i da se upali ventilator pa da posle provjerim da li ima pritiska jer tad navodno nebi smjeo imati pritiska. a meni je tad pritisak bijo skoro da je tecnost izletila. Vise mi je dodijalo strasno.Kod mene nema nekog normalnog kvara sve naopako.Vidicu da skinem glavu da provjerim dihtung neynam sta drugo.pooz krokodil biggrin

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #8 poslato: Decembar 01, 2012, 09:24:19 posle podne »
Mora da ima pritiska u sistemu kada je motor zagrejan na radnu temp. ali kada je sve u redu taj pritisak je mali, malo "sisne" kad se otvori cep i to je sve, creva su malo tvrdja nego kad se ohladi i ne sme da izbacuje vodu.

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #9 poslato: Decembar 01, 2012, 09:37:05 posle podne »
ako ne gubi vodu (G12),temperatura normalna I pritisak u crijevima nije prevelik... vozi ti to i ne diraj nista.

Van mreže Surla85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 40
  • Lokacija: Bečej
  • Karma: +48/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat 5.5,Golf 4
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #10 poslato: Decembar 01, 2012, 11:11:15 posle podne »
mozda ti je zpuseno neko zrevo,mozda ono malo crevo povratno sto ide na bocu,skini sa boce dok je auto upaljen i vidi da li gura tu vodu(antifriz)

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #11 poslato: Decembar 06, 2012, 10:44:12 posle podne »
Znam kako ti je,meni je to isto rekao mehanicar, pre par meseci i jos da cep ne treba da se steze do kraja nego labavo. Inace Golf Mk2 je u pitanju. Dok je bio jako stegnut nije gubio tecnost i nije se pregrejavao,a kad sam ga samo labavo zategao, izlazila je oko cepa. Raspitivao sam se na forumu, guglao,pitao druge ljude koji imaju isti auto,stavio i drugi cep.....dok nisam stigao do clana foruma "gedore", koji je inace mehanicar. Covek je pogledao auto, rekao da zategnem taj cep do kraja i vozim. Tako sam i uradio,  creva su jos uvek cela biggrin, auto ne gubi tecnost,ne dize temperaturu,odlicno greje i ne razmisljam vise o tome, a majstor gedori  mahac jos jednom puno hvala. Probaj i ti tako, zategni taj cep do kraja, driving vozi i proveravaj da li gubi tecnost,eventualno promeni cep,pa vidi sta ce biti, uvek mozes da rasturas motor

Van mreže borko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Age: 38
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon Tdi
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #12 poslato: Decembar 06, 2012, 11:44:00 posle podne »
Hvala na komentarima.Misterija je rjesena povodom pritiska u boci.otisao je  dihtung glave.zamjenjeno sam sve dihtunge i sad je sve ok.pozzzz

Van mreže denigs

  • VW Početnik
  • Poruke: 97
  • Age: 43
  • Lokacija: gospić
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 tdi pd 2002
Odg: Pritisak u Boci
« Odgovor #13 poslato: Decembar 07, 2012, 11:30:17 posle podne »
to je normalno da imas pritisak u boci zato jer je to zatvoreni sistem i mora bit pod tlakom tj pritiskom.meni je jedan mestar bio mnjenjao motor na golfu2 td 1992g motor i promijenio mi posudu jer je moja popucala iznutra i plutali komadici plastike nisam obracao paznju dok do kuce potrosio sam 50 lit vode nonstop je izgledalo kao da kuha i kad sam ga drugi put vratio majstoru jer sam imao garanciju pa je skidao glavu  brusio itd itd i slucajno sam pogledao u cep falila je jedna gumica i nije mogao da brtvi i zato je bacao vodu uzaludno skidanje glave