Ja imam isti problem, i odma mogu da ti kazem da ti je to 90% do karburatora. Ja od kad sam kupio auto nije ni radio na benzinu, promenio sam pumpu, stavio novu ali i dalje nije hteo, cim se prebaci na benzin odma se gusi i gasi. Moracu da sredjujem karburator, da se srede dizne zz pocetak, mada ne znam koliko kosta recimo taj moj 2E2 da se sredi da radi kako valja? Ili za pocetak koliko para da se ocisti dizna i karb?
Ti isto imas benz 1.6 znaci 2E2 ili 2EE karb.
Sta podrazumevesa pod generalka karburatora, jer nekako se bas i ne uklapa da si sredio sve to a da i dalje ne radi na benzinu. Moguce da kao i moj nije dugo radio na benz pa da ti je u pumpa zaribala, mada bi osetio odmah misirs benzina kad ga prebacis a membrana pukne, bukvalno propisa benzin. A kao sto rece Djole moguce je i da ti venzinski ventil neispravan pa da ti ne propusta gorivo, ali ti onda ne bi radilo ni tih 48h...
Ja i dalje palim na plin, jer samo plin i radi, i skoro je bilo oko nule ujutro i upalio sam, posle 2 verglanja. Jedino sto se desava da kad druknem plin nece da se cuje ono TUP kao kad se membrana pomeri pod uticajem elektromagneta, vec to posle 5-6 puta tek cujem i tek onda moze da upali.
inace i meni arci 13L u gradu, znaci ono prva druga treca max. Do vuka u spicu i nazad
![Smiley :)](https://www.vw-club.rs/forum/Smileys/default/smiley.gif)
Na auto putu 10L i malo manje. Mada poceo je da se oseca na auspuhu bas fino plin, pa mislim da bi trebalo da se presteluje, jer je to valjda znak loseg sagorevanja.