Autor Tema: Sa plina na benzin  (Pročitano 1788 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže miluttin

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Beorgad, Srbija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Sa plina na benzin
« poslato: Novembar 20, 2012, 07:22:11 posle podne »
Zdravo ljudi! Imam "mali problem". Do skora su razni majstori pokušavali da reše i jednostavno ne ide. Vozim Golf 2, 1.6. Automobil mogu da vozim samo na plinu. Ujutru ga jedva upalim, a ovo se ne dešava samo sad kad je hladno, verglam u 5-6 tura po 5 sec, izmučim akumulator i nakon vožnje ne mogu da prebacim na benzin. Prema navodima majstora, raspršivač je u dobrom stanju i ne treba ga remontovati. Menjao sam filtere, gumice i sve što ide pod redovno održavanje plina i ništa. U poslednje vreme sam uradio sledeće: Generalka karburatora, promena kablova, kupljen nov akumulator (koji sam već jednom nosio na punjenje zbog svega ovoga), zamena svih mogućih filtera, promenjeni davači pritiska ulja i još mnogo toga što već nema veze sa motorom. Kola mi troše oko 13L plina. Ranije je puštao na brojaču na boci ali je i to regulisano i proveravan je pre par dana, prosto nigde ne curi plin.
Prebacivanje na benzin sam pokušavao u brzinama u rasponu od 40 km/h pa sve do 100 km/h i dešava se sledeće. Kola počnu da štucaju i seckaju, brzina naglo padne i auto se posle nekog vremena ugasi. Čak posle par minuta mučenja vozila na benzinu, po vraćanju prekidača na plin on upali iz prve. Nakon vođenja kod majstora, oni navodno pročiste "pumpice" il šta god već da rade i kola bukvalno 48h rade kako treba, nakon toga se sve vrati na staro. Ima li iko ideju šta da radim??
Veliko hvala unapred!
=MiLUTTiN=

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Sa plina na benzin
« Odgovor #1 poslato: Novembar 20, 2012, 11:25:59 posle podne »
Druze koji je plin u pitanju klasican venturi ili neka lambda kontrola ako je klasican nemoj ga ujutro paliti direktno na plin nego uvek na benzin pa kad se zagreje prebaci u neutral sacekaj da potrosi iz lonceta pa na plin

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 39
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Sa plina na benzin
« Odgovor #2 poslato: Novembar 21, 2012, 12:41:34 pre podne »
A da odes kod "pravog" majstora? I sta su "pumpice"?

Tu mogu da budu tri stvari, neispravan karburator, neispravna pumpa za benzin i zaprljan iili zapusen cevovod ili rezervar.


Moze da bude i neispravan ventil za benzin koji je ugradjen zbog plina.
« Poslednja izmena: Novembar 21, 2012, 12:45:40 pre podne od strane Djole DMC »

Van mreže mijatovic86

  • VW Početnik
  • Poruke: 93
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-3
  • Auto: VW Jetta 1.6 ben/gas 1988
Odg: Sa plina na benzin
« Odgovor #3 poslato: Novembar 21, 2012, 09:00:56 posle podne »
Ja imam isti problem, i odma mogu da ti kazem da ti je to 90% do karburatora.  Ja od kad sam kupio auto nije ni radio na benzinu, promenio sam pumpu, stavio novu ali i dalje nije hteo, cim se prebaci na benzin odma se gusi i gasi. Moracu da sredjujem karburator, da se srede dizne zz pocetak, mada ne znam koliko kosta recimo taj moj 2E2 da se sredi da radi kako valja? Ili za pocetak koliko para da se ocisti dizna i karb?
Ti isto imas benz 1.6 znaci 2E2 ili 2EE karb.
Sta podrazumevesa pod generalka karburatora, jer nekako se bas i ne uklapa da si sredio sve to a da i dalje ne radi na benzinu. Moguce da kao i moj nije dugo radio na benz pa da ti je u pumpa zaribala, mada bi osetio odmah misirs benzina kad ga prebacis a membrana pukne, bukvalno propisa benzin. A kao sto rece Djole moguce je i da ti venzinski ventil neispravan pa da ti ne propusta gorivo, ali ti onda ne bi radilo ni tih 48h...

Ja i dalje palim na plin, jer samo plin i radi, i skoro je bilo oko nule ujutro i upalio sam, posle 2 verglanja. Jedino sto se desava da kad druknem plin nece da se cuje ono TUP kao kad se membrana pomeri pod uticajem elektromagneta, vec to posle 5-6 puta tek cujem i tek onda moze da upali.

inace i meni arci 13L u gradu, znaci ono prva druga treca max. Do vuka u spicu i nazad :)
Na auto putu 10L i malo manje. Mada poceo je da se oseca na auspuhu bas fino plin, pa mislim da bi trebalo da se presteluje, jer je to valjda znak loseg sagorevanja.
« Poslednja izmena: Novembar 21, 2012, 09:03:15 posle podne od strane mijatovic86 »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Sa plina na benzin
« Odgovor #4 poslato: Novembar 21, 2012, 11:50:40 posle podne »
samo mu produvaj pumpice i bice ko nov

Van mreže picovac086

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 38
  • Lokacija: čačak
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
  • samo wagen...
Odg: Sa plina na benzin
« Odgovor #5 poslato: Novembar 22, 2012, 08:40:50 posle podne »
samo mu produvaj pumpice i bice ko nov
A kako da produva pumpice mozes li pojasniti....
Vozi Miško....:-)