Ljubav prema VW I Passat-u pocinje ’97 kada je cale kupio B3, 1.8GL mislim da je imao oko 115ks, ’88 god. i secam se da je isao kao zver. Bio je teget-sive, metalik, prelep, sa fabrickim spojlerom na gepeku i sirokim (jajastim) zavrsetkom auspuha, el. siber, maglenke... Iako se kvario svake god kad odemo na more, cale i ja smo ga voleli.

Kad smo ga prodali ’04 imao je oko 350000km na satu. Isti kao sa slike samo bez alu felni..

Onda je cale otisao te ’04 sa stricem do Loznice ‘samo da pogleda’ nekog Passata, kad se vratio uvece, dosli su sa dvoje kola.

bio je to B5, nebo plave boje, 1.9 TDI 90ks sa 136000km na satu ‘98god.. Skroz fin auto sa dobrom opremom, imao je automatsku klimu, el retrovizore sa grejanjem, 5-stepeni manuel, volan podesiv po dubini i visini, potpora za lumbalni deo. To je bio prvi auto koji sam vozio. Isao je odlicno, malo trosio, super nas sluzio… Prvi vlasnik iz Svajcarske, drugi Loznica (neki covek koji drzi Peugeot salon i servis) i mi treci. Sve do 2010 je bio kod nas, kad je cale imao udes. Vracao se sa mora iz CG i posle granice mu se prispavalo i neka kisica padala i ispravio je krivinu..

nista strasno, udario u bankinu, bila blaga krivina, ali steta oko 1500e. Tad je odlucio da uzme novi, nije hteo stari da popravlja. Kad ga je prodao imao je oko 260 000km na satu. Evo i slika


Na red je dosao B5.5 sadasnji, ’04 god. (trazeni ’03 i ’04 zbog Bosch pumpe ja msm) 1.9 TDI 101ks + chiptuning koji nije u saobracajnoj, ja cenim oko 140ks da ima jer auto ne moze da se obuzda kad se nagazi.

Kupljen u Rumi sa pravih 190000km na satu. Prelepe mis sive boje.
- Od opreme ima alu felne 16” 205/55 letnje i celicne 15” 195/65 zimske oba para dosla uz auto, zatamnjena stakla msm oko 60%, xenoni, automatska klima, tempomat, putni racunar, ABS, ESP sa funkciom iskljucivanja,6x airbag, blaupunkt ozvucenje sa navigacijom (ima funkciju da kako auto ubrzava tako se automatski zvuk pojacava), hromirani/niklovani retrovizori sa migavcima i grejanjem elektrosklopivi, imali smo bocne vetrobrane ali je na jedan palo nesto pa je pukao na pola, dva para patosnica letnje i gumene za kisu obe dosle uz auto, volan podesiv po visini i dubini, potpora za lumbalni deo, jedino sto nema kozu, maglenke i multifunkcionalni volan, a koza i ne treba.
- Prvi vlasnik je iz Nemacke, drugi neki policajac iz Rume, mi treci. Secam se da kad je isao cale za Rumu da ga gleda i uzme, da ga je terao kod nekog njegovog (caletovog) prijatelja u servis i da mu je serviser rekao, ne proveravajuci auto pre toga, da ako od tog coveka uzima auto da je 100000% ispravan i dobar i utegnut, tako je i bilo, takav je i dan danas. Ne znam, mozda ga neko sa foruma zna, covek bas brine o kolima, secam se tablice su nam bile u pocetku RU-106-106!! Sve u svemu prelep auto, atraktivan, izdrzljiv, preudoban (ja vozim Clio 3 pa mi je kao da sam u fotelji

) Za ove tacno 2 god nista nije, hvala Bogu, menjano ozbiljnije, samo ulje, filteri i plocice. Sad na satu ima 234 000km i msm da ce jos dugo biti u porodici.
-Sve na autu sto je sredjeno i odradjeno, sve je uradio prethodni vlasnik, odnosno takvog smo ga kupili. Jedino sto je na kvakama imao zalepljene hrom navlake koje su otpale pa je na ruckama ostao lepak I ono kao sundjer, pa ako zna neko koji je najbolji nacin da se to skine, mnogo nas nervira. Mozda da ih posle nekom folijom (imitacija hroma) oblepim, jer odlicno izgleda po meni sa hromiranim delovima. Ima samo jednu ogrebotinu, koja se bas I ne vidi I jednu tacku na rubu koja se ne siri, vec 2 god stoji, takav kupljen. Desni xenon nam je crkao zimus, original je 100e/kom pa je cale uzeo neki kineski msm za 1500din, koji je pozuteo I pozeleneo posle 2-3 meseca, to je nesto cime moram da se pozabavim i nabavim novi da daje lepu svetlost a opet da nije skup previse, slobodno saveti za kupovinu.
Saveti, kritike, pohvale, samo navalite.

E da i posto ove alu imaju prstenove, srafovi hvataju samo 3-4mm posto su od celicnih i moraju pod hitno da se kupe duzi pa dajte savete za duzinu i gde to da se kupi ili mozda polovni kod nekog..