Autor Tema: Reper na pumpi golf 3 tdi  (Pročitano 5389 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vlajko190

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Age: 55
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk3 TDI
Reper na pumpi golf 3 tdi
« poslato: Novembar 02, 2012, 08:11:23 posle podne »
Zdravo,
sutra bi menjao zupcasti,klinasti,pk...itd, pa me interesuje gde su reperi na pumpi za podesavanje kao na starijim dizelima.Nesto mi teze pali(prvo paljenje), a i malo"prebacuje" kad skines gas, pa cisto da proverim gde je pumpa, da slucajno nije pomerena unapred(ka farovima) takve smptome imaju klasicne pumpe.Pre neki dan sam na "sluzbenom" mk1 1.6d radio polugeneralnu i ustelovao sam mu pumpu extra,pali i radi k'o Doxa, ali na ovome ne vidim repere.Ako neko zna ili jos bolje da okaci sliku bio bih mu zahvalan.Aviomehanicar sam pa se solidno razumem u motore(ali one starije) , ali kaskam sa znanjem za ove novije, pa dajte neki savet ako znate.Hvala,pozdrav.
Edit:u pitanju je golf 3 tdi 66kw 1z

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 45
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #1 poslato: Novembar 02, 2012, 09:11:42 posle podne »
E ako si već zupčio 1.6D snaći ćeš se i sao vim. Reper radilice isti kao i na 1.6 reper za bregu (mora poklopac ventila napolje) isto kao na 1.6. Pumpa nema svoj reper pogledaj remenicu i videćeš one krugove i jedan mali krug mislim da je rupa 18mm kroz nju ide specijalni alat (koji možeš sam napravit) i zabravljuje se u lim sa prednje strane boch pum. Sa jedne strane treba da je taj bolc ravno obrušen i to ćeš lako snimit. I to ti je dovođenje pumpe na reper.
Nema zanata bez alata

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #2 poslato: Novembar 02, 2012, 09:59:39 posle podne »
Ja nisam tacno razumeo sta mu treba,reper za zubcenje ili reper za rano i kasno paljenje kojeg nema?!

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 45
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #3 poslato: Novembar 02, 2012, 10:19:58 posle podne »
Pa naučio čovek da uzupči golfa 1.6D za kojeg netreba nikakav alat i ako postoji zato što imaju jasne oznake (reperi). E sad tdi nema oznaku kada je u fazi paljenja nego je neophodan alat. Nemože se pomerat zub tamo ili vamo nego tačno u boocu. Taj motor i ako prezubi njemu pobegne radilica sa repera, pumpa i bregasta nikada. E sad možće bit da ga je neko zupčio napamet ili sa nepreciznim alatom pa da je zaista pumpa prezubljena.
Nema zanata bez alata

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #4 poslato: Novembar 02, 2012, 10:23:20 posle podne »
mislim da on hoce da samo usteluje bos pumpu ali ako menja kais,mora znati kako ga zubciti i opet mora ustelovati pumpu,nije svaki kais isti,pa da se vrati na isto.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 45
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #5 poslato: Novembar 02, 2012, 10:37:06 posle podne »
Nema šta da se misli, čovek je jasno napisao da treba zamenit zupčasti i PK kaiš. I što se tiče zupčastog remena, svaki je isti po broju, a ako se stari iztegao i za nijansu izgubo paljenje to će se ispeglat sa novim kaišom. I ne zezaj nego daj slike i obijašnjenje da se pomogne čoveku.
Nema zanata bez alata

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #6 poslato: Novembar 02, 2012, 11:54:06 posle podne »
Pa naučio čovek da uzupči golfa 1.6D za kojeg netreba nikakav alat

sa istim alatima se  blokiraju i 1,6d  i 1Z tdi

Van mreže vlajko190

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Age: 55
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk3 TDI
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #7 poslato: Novembar 03, 2012, 06:24:23 pre podne »
Uf, tek sada sam procitao odgovore, alat za zupcenje imam(pozajmio od kolege automehanicara)onaj ufrezovani "L"profil debljine 4mm(za bregastu) i bolcn fi 15,7mm za pumpu(u neke modele ide i 6mm), samo me zanima predpaljenje pumpe, tj. da li ona ima neke repere koji bi me rukovodili?
Edit:Nijedan posao nije bauk, za sve je neko propisao postupak i odgovarajuci alat(naravno za pismene)i na autu i na avionu, greske se u oba slucaja desavaju kada se radi napamet(iz glave) a ne iz tehnicke dokumentacije(koju ja sada trenutno nemam,jer su baksuzi sve poskidali sa net-a) a za koju ja sad Vas pitam.Pozdrav i hvala na odgovorima ;)
« Poslednja izmena: Novembar 03, 2012, 06:37:11 pre podne od strane vlajko190 »

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #8 poslato: Novembar 03, 2012, 07:59:58 posle podne »
Nema repera. Kada se uzupči pali se i proverava se dijagnostikom.
Ako nije u propisanim granicama, odnosno ako je prekasno ili prerano fino se podesava tako što se popuste ona 3 safa na remenici bosch pumpe, ako si mehaničar za avione skontaćeš, rupe remenici ispod ta 3 šafa su rašlicovane tako da se tu fino podešava ugao paljena.  coilleo2tj

Van mreže vlajko190

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Age: 55
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk3 TDI
Re: Reper na pumpi golf 3 tdi
« Odgovor #9 poslato: Decembar 11, 2012, 06:14:08 posle podne »
Ne stizem bas na sve da odgovorim,mator sam vec, a i imam podmladak ,samo zenski,pa visi na drugim forumima.Ono menjanje kaisa,zupcenje itd je odradjeno.Jedini problem(dupe mi je pomerio)mi je bio vijak pravougle glave(ide tacno ispod vodene pumpe,ko zna smejace se) koji drzi plasticnu zastitu kaisa do motora,pobegao mi pod pumpu  wacko ,usrao sam se dok sam ga vratio.Moguce da treba dijagnostika,ali sam i bez nje ustelio pumpu,verujem da mozda bezi 0.1-2 stepena.Vijci pumpe su kao i na svakom predjasnjem golfu dizelu,dva ispod remenice(ne na remenici)jedan sa prednje strane pumpe i jedan ispod cevi(taj kad je labav, oce da pucaju cevi).Verovatno bi to trebalo iskontrolisati,ali nemam ni vremena,ni zivaca a bogami ni para,pa dok radi sta mu fali,ipak je to i VW i to nj.v.Golf  ;)

Sent from my Skate using Tapatalk 2

« Poslednja izmena: Decembar 11, 2012, 06:31:20 posle podne od strane vlajko190 »