Autor Tema: Eibach sportline  (Pročitano 1114 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Miroslavg

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 tdi
Eibach sportline
« poslato: Novembar 01, 2012, 09:03:31 posle podne »
intresuje me dal mogu da stavim eibach sportline opruge na fabricke amortizere ili moram da menjam i druge amortizere......

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Eibach sportline
« Odgovor #1 poslato: Novembar 01, 2012, 11:02:46 posle podne »
Možeš

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 44
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Eibach sportline
« Odgovor #2 poslato: Novembar 02, 2012, 08:34:45 posle podne »
Generalno moze ako nisu mnogo krace. Koliko su krace od fabrickih?
Kod mene su napred oko 40 a pozadi 50mm  krace  i ostali su fabricki amorti

Van mreže Miroslavg

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 tdi
Odg: Eibach sportline
« Odgovor #3 poslato: Novembar 03, 2012, 08:46:12 pre podne »
kraci su oko 40mm i sta mi je bolje da ostavim 16'' felne ili da kupim 17" .....

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 44
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Eibach sportline
« Odgovor #4 poslato: Novembar 03, 2012, 01:44:24 posle podne »
 vece je uvek bolje ;)  Za peticu manje od 17'' deluje smesno ako si krenuo da ga sredjujes sa spustanjem itd.
« Poslednja izmena: Novembar 03, 2012, 11:23:53 posle podne od strane Darko80 »

Van mreže Andreja

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 226
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EOS 2.0 TDI DSG
Odg: Eibach sportline
« Odgovor #5 poslato: Novembar 15, 2012, 10:40:19 pre podne »
za oko 600 eur imas kompletan kit za spustanje i to KW. To je mnogo bolja varijanta jer kada menjas samo opruge, tj. stavljas krace a ostavljas stari (obican) amortizer moze se desiti da sjebes i amortizer i solje i...svasta nesto. Ovde sigurno ima neko ko ti sve moze mnogo bolje objasniti, ali u principu se sve menja, a radice i ovako ali je pitanje koliko i kako ce se odraziti na vozne karakteristike.