Autor Tema: Golf 2 syncro, pomoc  (Pročitano 12690 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Golf 2 syncro, pomoc
« poslato: Oktobar 19, 2012, 12:28:32 posle podne »
Kada se ubaci u rikverc ne ukljucuje zadnju vucu niti pali rikverc svetlo, onaj dzek napred na menjacu malo je komplikovanije nego kod obicnog golfa 2, a neke zice se isecene. Treba mi pomoc kako da resim taj problem posto se zima priblizava a znaci mnogo pri okretanju zadnji pogon :)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 19, 2012, 08:51:54 posle podne »
gdje si ti do sad vidio ili cuo da postoji sinhro kome pogon na zadnje tockove radi u rikvercu?

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 19, 2012, 09:07:58 posle podne »
na pasatu radi provereno, a na golfu ni kod mene ne radi

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 19, 2012, 09:11:33 posle podne »
pasat ti nije ispravan i sjebace ti pogon

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 19, 2012, 09:26:54 posle podne »
nije moj caletov, vozi ga u svici tako vec dve godine, prosle zime smo sleteli sa njim i kada smo probali da izadjemo u rikverc zadnji pogon je radio sto je mene zacudilo jer znam da ne bi trebalo da radi u rikverc, sutra krece sa njim ovamo, do sada nije imao problema

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 19, 2012, 09:35:19 posle podne »
nijedan pasat2,3,4 sinhro, golf2 i3 sinhro, kombi t2,t3 i t4 sinhro kad su ispravni ne ukljucuju zadnji pogon u rikvercu

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 19, 2012, 09:44:58 posle podne »
jbg ovaj radi ko zna koliko dugo vec ovako

TTS

  • Gost
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 19, 2012, 09:51:44 posle podne »
Meni Paul danas popravio rikverc šalter na Syncru... clap clap clap  Sad vidim kad idem po noći unazad... lollol

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 20, 2012, 11:49:16 pre podne »
dobro onda neka mi neko objasni zasto na ovom videu, Syncro Golf 2 i na bezbroj drugih na youtube , golf ukljucuje zadnju vucu kada je ubacen u rikverc. na jednom klipu su bas oko toga pisali, pricalu su da treba da se namesti dzek za rikverc svetlo koji posle salje struju u vakum aparat na zadnjem pogonu, i pogledao sam stvarno imaju zice koje dovode do nekog dzeka malog pozadi.
« Poslednja izmena: Oktobar 20, 2012, 01:33:45 posle podne od strane lakiar1 »

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 20, 2012, 12:01:00 posle podne »
citajte komentare ispod

Golf 2 Syncro part 3

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 20, 2012, 12:11:31 posle podne »
ma znam to, ja se i dopisivao sa tim likom dole ali nije mi napisao do kraja, nemam predstavu sta treba da se uradi :)

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 32
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 20, 2012, 02:02:20 posle podne »
ljudi , imao sam kao svog passata B3 syncro i u rikvercu nikad nije radila zadnja vuca znam dobro to. :)

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 20, 2012, 03:51:53 posle podne »
brate pa ni meni ne radi, to ne znaci da je fabricki tako

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 20, 2012, 04:14:08 posle podne »
i sta se desava na kraja , jel moze ili ne ??? ne bih ja toliko bio siguran u ove snimke , mozda je tu nesto prepravljano itd... to bi bilo kao kada bi moj matori seo za komp i gledao mk1 1.8t i rekao ovo je nemoguce kako ovaj 1.3 ubrzava ....
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 20, 2012, 04:29:08 posle podne »
ok brate snimicu kad namestim pa ces da vidis kako ide u rikverc :D

TTS

  • Gost
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 20, 2012, 06:26:00 posle podne »
Može se namjestiti,ali puknut če ti brzo zadnji diff. Samo dovedeš preko prekidača + na zadnji diff i radi pogon kad ideš u rikverc...

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 20, 2012, 06:52:21 posle podne »
ajde neko neka objasni onda razlog zbog koga bi pukao diff, mene ovo bas zanima, nije da mi treba zadnja vuca u rikverc ali me zanima, zasto bi pukao diff? taman i da proverim kod caleta zasto mu radi zadnja vuca u rikverc

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 36
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 20, 2012, 07:08:43 posle podne »
odlicno, ako mozes stavi to ovde, meni je cudno sto cale vec vise od dve godine vozi tako, i dosta prelazi sa njim a posto je tamo u svici gde je on planinski deo i ima dosta snega, bas mu znaci zadnja vuca, a cudno da se do sada nije nista desilo

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 20, 2012, 08:25:10 posle podne »
Nemam blage veze o synchro-u al koliko sam shvatio sad na vwvortex.com taj frajlauf kako ga zovete ili "freewheel" ima isti princip kao pogon na biciklu, znači radi samo unapred.

Zamišljen je tako da kada se odzme gas, automobil ostaje samo na prednjoj vuči i da bi ABS mogao da radi nezavisno na svakom točku kada je potrebno zaustavljanje. Ali...

Kad se ušalta u rikverc, automobil ima samo pogon na prednjim točokovima zbog frajlaufa koji "hvata" samo u napred (pričam za VW sa motorm napred).

E sad da auto ne bi ostao samo na prednjem pogonu, solenoid ili neki vakuum zaključava frajlauf kada ručica menjača uđe u rikverc, tako da vozilo ima pogon na svim točkovima i drži ga zaključanog

čak i kad se izbaci iz rikverca i ubaci u prvu, drugu brzinu sve dok ručica menjača ne pređe polovinu hoda u desno prema trećoj brzini, onda se frajlauf vraća u normalu.

Tako sam ja razumeo.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro, pomoc
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 20, 2012, 08:32:10 posle podne »
naci cu ti negdje ima presjek dif. i tako zvani frajlauf u njemu. na frajlaufu ima jedna opruga od celicne zice koja ga nateze i regulise. vakumom je odblokirava i ako je ne odblokira a krene naprijed frajlauf puca i dif. mozes bacit

jesil ti normalan?
kome se ti trudis da objasnis princip sinhro pogona?
nece im biti jasan jos za 30 godina, isto kao g60, isto kao k glava, isto kao audijev v motor... itd itd..
 kako se stavljaju diode u instrument tablu? a?