Nemam blage veze o synchro-u al koliko sam shvatio sad na vwvortex.com taj frajlauf kako ga zovete ili "freewheel" ima isti princip kao pogon na biciklu, znači radi samo unapred.
Zamišljen je tako da kada se odzme gas, automobil ostaje samo na prednjoj vuči i da bi ABS mogao da radi nezavisno na svakom točku kada je potrebno zaustavljanje. Ali...
Kad se ušalta u rikverc, automobil ima samo pogon na prednjim točokovima zbog frajlaufa koji "hvata" samo u napred (pričam za VW sa motorm napred).
E sad da auto ne bi ostao samo na prednjem pogonu, solenoid ili neki vakuum zaključava frajlauf kada ručica menjača uđe u rikverc, tako da vozilo ima pogon na svim točkovima i drži ga zaključanog
čak i kad se izbaci iz rikverca i ubaci u prvu, drugu brzinu sve dok ručica menjača ne pređe polovinu hoda u desno prema trećoj brzini, onda se frajlauf vraća u normalu.
Tako sam ja razumeo.