Autor Tema: Golf 4 1.8t  (Pročitano 61207 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #220 poslato: Avgust 16, 2014, 11:10:01 posle podne »
Ma mrzi me Wele druze da ovde vodim racuna o gramatici :),kako si i sam rekao, ona ovde nije ni bitna :),bar ovde da covek bude opusten bez ogranicenja,ako u stvarnom zivotu i u poslu moram da vodim racuna oko takvih stvari da se bar ovde malo odmorim i opustim .... biggrin

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #221 poslato: Avgust 16, 2014, 11:24:16 posle podne »
Evo i obećanih dijagrama.




e sada mi ovdje nije jasno je li ovo snaga na točkove ili radilicu?
Hvala Vele druze, vjeruj da je trebalo puno živaca da se sve ovo sklopi. A što se tiče reda u pravu si, valjalo bi neko od moderatora ovo da sredi.

Večeras proban malo, posle 4rpm stvarno ide. Biće ubrzo i snimak da sami ocijenite.
« Poslednja izmena: Avgust 17, 2014, 12:04:22 pre podne od strane djomla.tdi »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #222 poslato: Avgust 16, 2014, 11:32:41 posle podne »
Snaga do same blokade je u uzlaznoj putanji :25 Sta reci za majstora nego Al ga je opravio svaka mu cast.
Mislim da je snaga na radilici,ali ipak pitaj srdjana za svaki slucaj.Znam da je nekada ispisivao nazivnu snagu na radilici.

Evo  kao sto rekoh u nekom od predhodnih postova u ovoj temi kako treba da izgleda dijagram kad je mapa dobra pa saberite dva i dva :46

Svaka cast jos jednom.
« Poslednja izmena: Avgust 17, 2014, 12:18:46 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #223 poslato: Avgust 17, 2014, 12:06:15 pre podne »
Evo sada sam popravio :)

Van mreže MateiNho

  • Не чини другима што не желиш себи.
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3011
  • Lokacija: Belgrado
  • Karma: +66/-66
  • Pol: Muškarac
  • Auto: HEMAM
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #224 poslato: Avgust 17, 2014, 12:14:04 pre podne »
... Ја бих само да кажем свака част власнику за подухват, улагања...
Имаш лепу и јаку играчку сад, уживај... :)
tamnaa stakla, sve za tebe beejbe

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #225 poslato: Avgust 17, 2014, 12:17:42 pre podne »
Hvala drug beer

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #226 poslato: Avgust 17, 2014, 12:24:53 pre podne »
Narucuj ovo pod hitno trebace ti ;)
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/2004/ACT_Stage_2_Clutch_Kit_228mm
Nema od civilnog saksa nista  za toliki moment i snagu ako ga budes momacki gazio :)
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #227 poslato: Avgust 17, 2014, 12:32:03 pre podne »
Videćemo koliko će ovaj set izdržati pa ako ubrzo strada moraće se nesto ovako naručivati. :) ma i ja mislim da je na radilici jer mnogo bi bilo da je na točkove ali me buni što pise "Power to shaft" ili snaga na osovini. crank bi bila radilica. ali sta god da je ja sam prezadovoljan :) 

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #228 poslato: Avgust 17, 2014, 12:38:18 pre podne »
Pitaj srdjana opet on naj bolje zna...... i radilica je crank shaft (shaft-vratilo) isto osovina u jednini a poluosovine su u mnozini i axle se kazu na americkom.

Kvacilo juri obavezno.I kod mene je saks i manje od 200km je preslo a opruge samo sto nisu poispadale.
« Poslednja izmena: Avgust 17, 2014, 12:41:51 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #229 poslato: Avgust 17, 2014, 10:36:11 pre podne »
Nino pretpostavljao sam da je na radilici, ali me zbunilo ono kada sam pročitao "shaft" pa sam zato i pitao. Znam da je ovo malo snage vama koji svakodnevno pravite brza kola ali meni je za sada dovoljno. Možda je mogao još koji ks gore da nije lamela popustila, možda nije. Uglavnom ja sam zadovoljan beer

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #230 poslato: Avgust 17, 2014, 10:39:22 pre podne »
djomla brate,jos jednom svaka cast na velikom trudu,istrajnosti i strpljenju, sve drugo je vec receno  :46 sad bratac uzivaj u  driving thumbup

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #231 poslato: Avgust 17, 2014, 10:50:25 pre podne »
To je snaga na radilici,Maks je upravu,shaft oznacava radilicu,bilo bi previse da je na tockovima.Odbijes na to 12%-15% na gubitak kroz menjac sa kosim zubima i do 10% na lamelu sa oprugama i klasicnom ferodom i dobijes snagu na tockovima.
Kada imas pojacanje od preko 60% u snazi na serijsko kvacilo, u racunicu se dodaje koeficijent za proklizavanje lamele ako se radi o seriskom kvacilu jer prelazi onaj fabricki propisan stepen sigurnosti na koji je deo ispitivan.
Za sinter kvacilo se racuna drugacije.....ima tu jos nekih faktora ali ovo je okvirno u grubo.
U svakom slucaju svaka cast. thumbup

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #232 poslato: Avgust 17, 2014, 10:57:43 pre podne »
Pekar brate hvala :) Sada samo lagana muzika i uzivancija u vožnji :) Hvala Ilija sad mi je jasno sve beer 

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #233 poslato: Avgust 17, 2014, 11:04:24 pre podne »
Trebalo bi da su valjci sa otporom, kocnicama, da kad mjeris one vrse otpor kao da vozis po asfaltu (simulacija) :),

Npr kao sto je MAHA LPS 3000 4x4

mjeri od 0-600kw, maksimalno opterecenje 2,6t, precnik valja 318mm itd itd


e sad imas one cuvene "americke" da se mjeri direktno na glavcine... bez tockova... sad ne nzam dal to nazivaju mjerenje na radilici...

Ali ovo na valjke sa otporom bi trebalo da bude mjerenje u realnim uslovima... (otpor na valjcima, ventilator na kojem se podesi hladnoca, nalet vazduha dok se vozi i tako to...)


« Poslednja izmena: Avgust 17, 2014, 11:07:14 pre podne od strane Skodamaniak »

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #234 poslato: Avgust 21, 2014, 12:23:53 pre podne »
« Poslednja izmena: Avgust 21, 2014, 12:31:36 pre podne od strane djomla.tdi »

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #235 poslato: Avgust 21, 2014, 12:10:28 posle podne »
 thumbup
od branika nam je bratac sa unutrasnje strane ostalo samo uspomena biggrin a i mislim da je kod tebe veci IC tapsac
nego kako sad reaguju one ljubomorne duse sto si napravio zver od auta  driving

Van mreže xr2

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Lokacija: Crna Gora, Podgorica
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #236 poslato: Avgust 21, 2014, 01:43:24 posle podne »
Daj druze vise slika sto si se zatvorio

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #237 poslato: Avgust 21, 2014, 03:00:27 posle podne »
Svaka cast :) daj jos slika i neki snimak kako to radi i ide :) predpostavljam da se turbo brutalno cuje :)

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #238 poslato: Avgust 21, 2014, 06:44:21 posle podne »
Sasa brate od branika samo tanki kraci koliko da stoji da drži ovaj lip. I to je nateženo crijevima od intercoolera :) Ih kako, raznorazni komentari :D Biće slika a ubrzo možda bude i neki snimak sa Toyotom Suprom 3.0 turbo :)

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #239 poslato: Avgust 28, 2014, 03:29:07 posle podne »
Evo da malo osvežim temu. Prije nekoliko dana palo probanje sa bmw 530d. Na žalost nemam snimak ali nije ni bilo zanimljivo jer nije bio ni blizu. Probali smo se od 60-200. Sledeći problem koji sada imam posle lamele su mi zglobovi. Počelo je da se čuje lupkanje i zamijenio sam lijevi unutrašnji zglob u ponedeljak. Lupkanje je prestalo samo jedan dan,već danas krcka kada namotam i lijevo i desno. Sledeći korak je da zamijenim sve zglobove i da ga podignem starim eibach spiralama.