Ajd ovako, da malo obrazlozim svoj nastup.
Citam ja ove teme po forumu i ljudi upitaju kako nesto radi, recimo ESP u ovom slucaju, i neko dodje napise SAMO JEDNU stavku od liste funkcionalnosti tog sklopa Pa neko posle njega dodje napise jos jednu ali malo nejasno i sta na kraju imamo? Na kraju imamo potpuno nejasnu situaciju, pa oni koji se u to ne razumeju a zanima ih i zele da nauce, pogresno skontaju i eto "problemcica".
Ja sam zato uzeo i napisao kompletnu listu funkcionalnosti EPS-a za koje ja znam i ocekivao sam da neko ispod napise nesto u stilu "E sve si upravu samo nisi u vezi toga (tacka x.) ZATO sto to funkcionise ovako a NE tako".
Odgovor koji nikako ne volim jeste "nisi upravo za pod 1." i cao, bez ikakvog pojasnjenja... Mislim stvarno mi je objasnio da mi je sve jasno.
Onda dodje i napise "sedi jedan". Cemu vredjanje? To nije sala, tj barem ja nisam skontao kao salu jer ni smajlija nije bilo (ako se dobro secam) na kraju poruke.
I onda neko dodje i kaze "pa probaj da pustis volan" i odnosi se prema meni kao prema totalnom idiotu, to stvarno ne mogu da dopustim. Pa nisam ja siso vesla, aman ljudi.
Ja licno smatram da sam upravu za ono sto sam napisao kako ESP radi.
Sto se tice onoga sto sam napisao da covek zbunjuje ESP, to nisam ja izmislio to sam cuo iz jedne Ruske emisije gde su prikazivali kako se ljudi okrecu po klizavom autoputu. Gost je bio neki strucnjak koji kaze da vozaci nisu ni svesni da ih ESP zeza u tim situacijama, tj da vozaci zezaju ESP. Kaze covek da bi, NARAVNO, mozda i gore prosli da uopste nisu imali ESP ali ovako ni sa ESP-om se nisu bas najbolje proveli, jer ESP u nekim momentima nije radio kako treba jer ga je vozac zbunio naglim motanjem volana cas u jednu cas u drugu stranu. Covek je to, nazalost, instinktivno radio.
Pouka je, dakle, da volan ne treba skroz pustati iz ruku, a takodje ga ne treba ni sumanuto motati u kontra stranu vec ga treba usmeravati u pravac u koji auto treba da ide.
Ajd jedan primer, da se bolje shvati.
Ako auto krene da se zanosi u desno (zadnji kraj bezi desno) vozac ce instiktivno da mota u desno da bi korigovao zanosenje zadnjeg kraja. Ako smota previse i ESP se aktivira onda ce mu zakociti jedan od tockova (sad ne znam ovog momenta koji ali to sad nije ni bitno) da bi se pravac auta korigovao. Tog momenta auto naglo skrece u tu stranu - prednjica ovaj put pretice zadnjicu i odlazi desno (sto zbog usmerenosti prednjih tockova, sto sbog pomoci ESP-a) i ovde bi vozac trebao JAKO brzo da smota opet u drugu stranu, da bi se vratio na pravac, ali problem nastaje sto vozac to ne stize pa ESP i dalje koci onaj tocak koji je poceo i jos vise zanosi auto u tu stranu.
A da je vozas samo malo smotao volan - prema pravcu kretanja sve bi se mnogo bolje zavrsilo.
Takodje sam u jednom emisiji (mislim da je Top Gear) video da je vozac (onaj jedan voditelj) izgubio kontrolu nad autom i da je tih trenutaka cvrsto drzao volan usmeren samo napred. Znaci lik nije motao ni tamo ni vamo vec je drzao samo pravo. Nije on to posle komentarisao ali sam ja zakljucio da je to uradio da jos vise ne izgubi kontrolu.
Jest da je ovo malo duzi post ali nadam se da cu sa njim razjasniti neke nedoumice.
I molim vas bez daljeg vredjanja sa kecevima i slicnim stvarima.
