Imam golf 2 1.8 8v EV motor ,zimi ga veoma tesko palim moram da verglam po nekoliko puta dok se ne upali kada je umereno hladno ,ali kad je ispod nule istrosi mi se akumulator.
Bio sam kod autoelektricara rekao mi je da sauh dizna (5 dizna ) ne prima napon od 12 v i ne ukljucuje se te da prespjim direktno struju sa akumulatora na jedan prekidac kojim cu aktivirati 5 diznu iz kabine.
Nije mi se svideo njegov savet jer nisam pristalica budzevina. Procitao sam upustva iz knjige (HAYNES) pa redom istestirao Termoprekidac na racvi koji je pokazao da otpornost od 800oma sto valjda zadovoljava opseg,zatim Warm pump koja je pokazala otpor od 23 oma i napon od 11.5 volti sto takodje zadovoljava performanse.
Knstatovao sam da struja ne stize na termoprekidac ,da je napon kod 5 dizne oko 4 v i da kad se upali auto kao da je bio presauhovan.
Ukoliko neko ima iskustva sa ovakvom vrstom kvarova neka mi da neki savet jer mi se se po glavi mota mogucnost da je motor pri kraju jer trosi ulje 1Lna 1000 km(nikada mu nisu menjane gumice ventila ,a presao je 200000 km