1500eura spremis za malo schricka u glavu i miran si ne isprobavas nista...sve ovo ostalo je muka i natega...pi u pm
Link koji si postavio, SCHRICK 276°/268° daje garanciju samo ako se uz bregastu kupe novi hidro podizači koji koštaju 260 evrića.
"Attention: Schrick will only give warranty if for assembly NEW hydraulic lifters will be used!"
nabrojis 3-4 stavke koje ti trebaju i za cas dodjes do one cifre koju je luka postavio.
Našao sam da je neki lik na ovim prostorima na g60 8v stavio klipove od 2.0 tfsi koji u Nemačkoj novi koštaju 370 evra komplet i klipnjače od 1.8t i time je zapreminu umesto 1.8 dobio 1.9, dakle i to me interesuje za 16v. Ventile je stavio veće, veću klapnu gasa, itd. glava fest odrađena, g lader RS obrada, dizne preko 600 ccm, itd.
kako to jednostavno izgleda kad se procita. za dizne od 600 trebaju mu klipovi od MAN-a ili FAP-a 2226 da bi imao sagorijevanje koje je normalno u kombinaciji sa g laderom. niko se ne pita koliko tu istine ima.
taj ako je stavio te klipove, klipnjace i dizne od 600 kubika dobio je jednu karu najobicniju.
internet je pun gluposti i lovackih prica
dosta ljudi ovde pominje ugradnju karburatora na 16v? sta se s njima dobija na serijski motor?
dobijaju se samo problemi i maximalnih 160 ks! za 190ks na karburatorima treba dati blizu 2000eu a internet je pun golfova 1 i 2 koji su navodno stavili samo karburatore i imaju po 240ks. imaju kurcinu. da je tako ja bi ih prvi jos vozio. bio sam sretan kad sam ih skinuo i prodao. napominjem da sam karburatore weber45 kupio NOVE u radnji i nisam ih nasao na otpadu sa neke alfe stare 1000 godina.
za bilo koje vanserijske ili asimetricne bregaste za 16v treba jos dosta stvari da se odradi.
ukratko ono luka sto je napisao i jos + - 400-500eu.