KR bregaste imaju manji lift, ali veći overlap od ABF bregastih. Usisna KR diže ventil za 9.6 mm, dok za ABF diže 10.76mm, izduvna KR diže 10.2mm, dok ABF diže 10.72mm. U suštini slično rade, mada zavisi od motora da li je 1.8 ili 2.0. Sa ABF bregastim imaš fleksibilniji motor i dosta obrtnog momenta na nižim i srednjim obrtajima, dok sa KR bregastim je motor više "peaky" zbog overlapa.
Drugim rečima, snaga bi trebalo da bude ista, samo što sa KR bregastim maksimalnu snagu dobijaš malo kasnije i na većim obrtajima.
Konkretno, ugao otvaranja na KR usisnoj je 212 stepeni, dok je na ABF 218, a za izduvne je na KR 226 stepeni, dok je za ABF 220.
KR bregaste dobro rade na kratokom bloku (9a/6a), zbog kraćih klipnjača, ubrzaje klipova iz GMT u DMT na ovim motorima je veća nego na ABF. Manji lift je nadoknađen relativno većim strujanjem (VE - volumetrijska efikasnost) na manjim obrtajima od ABF-a, dok veći overlap čini da se 9a solidno zavrti sa KR bregastom. Još jedna stvar: 9a/6a/PL imaju istu izduvnu bregastu kao KR, dok je kod KR usisna "veća". Poređenja radi PL/9a imaju usisnu sa 8.8mm liftom i 200 stepeni, uz znatno manji overlap od KR-a.
Ako hoćeš, možemo da se menjamo, imam par KR bregastih, ja jurim ABF-ove, jer imam 8V menjač sa dužim brzinama.
Ortak je stavljao na kr bregaste od abf-a jer su bolje to je sto ja znam. a sad neka kombinacija posto vidim i da se to pominje to nemam pojma.
I kakvu je razliku osetio u praksi? Navodno na KR-u ABF bregaste čine da se motor oseća "življim", naročito na manjim obrtajima, gde je KR prilično lenj.
Doduše na 9a KR bregaste se ponašaju totalno drugačije nego na KR-u. Znam, jer sam vozio.