Motorni prostor cu samo da ocistim, sredim kablove i prefarbam gde se ogulila farb od cesanja, nije ovo show car, samo da bude kulturno. U belo ni u ludilu, to bi se prljalo strasno.
Felne se rastavljaju tako sto skines srafove i ako je malo zapeklo kao kod mene, drvo i cekic i na cetvrtinu kruga izbijas dok ne ispadne rub. Srce od bureta se izbija pomocu panja, bacis ga i bure spadne. Mada ja nisam bas bacio, nego lupkao.
Sto se tice spajanja, Luka mi rece da prvo zategnem sve srafove i tek na kraju stavim silikon na spoju sa unutrasnje strane. Fabrika stavlja malo i izmedju delova, ali navodno nije neophodno, plus sto je nezgodno da se stavlja tu, moze da zezne da ostane neravno.
Za rubove sam prvo ocistio purolom i posle presao cetkom na busilici sa malo krede sto mi je ostalo od ranije. To je neki set za poliranje, uzeo sam ga davno u nekoj radnji sa gvozdjurijom i sl, mada je Meguiras pasta sto sam imao prr bila bolja.