Autor Tema: Golf V FSi check engine problem  (Pročitano 19122 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #20 poslato: Decembar 03, 2012, 07:37:49 posle podne »
ma u pravu si moze se voziti sa upaljenom lampom od ceka, abs, air bag, proklizavanja.... sve su to lampe koje nicemu ne sluze. nisu ih trebali ni postavljati u fabrici.
nek tebi prica ko sta hoce cek lampa kad se upali na pomenutom modelu ti imas kvar!

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #21 poslato: Decembar 05, 2012, 12:27:33 pre podne »
Za Gedoru:
Pre svega, nema potrebe da budes ironican.
Uvazavam tvoju kompetentnost, ali ljudi sa kojima sam pricao su izuzetno strucni i puni iskustva.
Naravno da imam "kvar", to niko ne spori, ali se tretira iskljucivo iz ugla ekologije (odnosi se na Euro 4 normu).
Imao sam zelju da se svojim iskustvom nadovezem na pricu u okviru postavljene teme, iako nije rec o istom motoru i modelu automobila.
Takodje, i pored upaljene "check engine" lampice koja je vezana iskljucivo za neispravnost NOx senzora (najcesce zbog vlage), podvlacim da nemam apsolutno nikakvih problema sa performansama i potrosnjom.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #22 poslato: Decembar 05, 2012, 12:31:55 pre podne »
a jesi li ti 100 posto siguran da ti se cek pali zbog vlage?

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #23 poslato: Decembar 05, 2012, 12:39:13 pre podne »
100% sam siguran da se "check" pali zbog neispravnog NOx senzora, koji u najvecem broju slucajeva strada od vlage.
Inace, na vise mesta na netu pronasao sam da sam deo gotovo po pravilu ima radni vek u proseku od 6 do 7 godina.
Da li aludiras na gorivo ili nesto trece ?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #24 poslato: Decembar 05, 2012, 12:40:52 pre podne »
reci mi sta je NOx?

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #25 poslato: Decembar 05, 2012, 12:49:01 pre podne »
NOx je skracenica koja se odnosi Nitrogen-okside.
Koliko sam do sad shvatio, NOx senzor registruje koncentraciju Nitrogen-oksida u izduvnim gasovima (nalazi se iza katalizatora).

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #26 poslato: Decembar 05, 2012, 12:55:00 pre podne »
vidi to sto ti nazivas NOx obicno se zove lambda sonda. ako ti nije neki problem pojasni kako vlaznost vazduha utice na rad tog senzora koji mjeri co2 iza samog katalizatora gdje temperatura izduva prelazi 600 stepeni?
jel mislis da tu ima vlage? sta mislis kolika koncentracija vlage u usisanom vazduhu u cilindar mora postojati da bi sonda ili NOx javila kompu smanji ili poovecaj kolicinu goriva na dizne?

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #27 poslato: Decembar 05, 2012, 01:04:40 pre podne »
Prva stvar, NOx senzor nije isto sto i lambda sonda. Moj automobil ima lambdu sondu koja se nalazi ispred katalizatora.
Ceo sistem stoji u sledecm poretku: lambda sonda - katalizator - NOx senzor.

Ne znam da objasnim na koj nacin vlaga utice na ispravnost samog senzora.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #28 poslato: Decembar 05, 2012, 01:17:06 pre podne »
"Ne znam da objasnim na koj nacin vlaga utice na ispravnost samog senzora."

mozes ga zvati kako hoces ali i to ti je sonda.
 to sto ti pricas samo je toretski moguce ali prakticno nema ni teorije.
nemoguca je tolika konncentracija vlage u atmosferi da bi je motor kroz filter vazduha usisao, sagorio u kompresionom prostoru (temperatura 500-700), izbacio kroz usijani katalizator (temperatura 450-800) do sonde (NOx) i da bi ona registrovala kvar.
ja nisam uopste bio ironican ali ti shvati da sonda uopste nije toliko precizan i izbazdaren senzor koji bi mogao registrovati takve stvari.
sta mislis sto su je u fabrici postavili iza katalizatora gdje je tolika temperatura a ne negdje u prednjem braniku da mjeri postotak vlage?

malo sam razmisli i vidi da li ces sa rezervom prihvatiti tu teoriju koju si cuo od majstora

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #29 poslato: Decembar 05, 2012, 01:26:15 pre podne »
Razumem na sta aludiras, ali vlaga ne dolazi tim putem.
NOx senzor se sastoji od sonde i kontrolne jedinice, koja se nalazi ispod suvozacevog sedista (sa donje strane, desno od katalizatora) i direktno je izlozena spoljasnjim uslovima, dok se sama sonda (povezana sa kontrolnom jedinicom) direktno ubada u izduvnu granu iza katalizatora i, takodje, je izlozena spoljasnjim  uslovima.
Da li ti je sad jasnije na koji nacin vlaga moze da dodje u kontakt sa kontrolnom jedinicom i samom sondom ?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #30 poslato: Decembar 05, 2012, 01:36:08 pre podne »
vidi meni je princip rada poznat svakako. kad bi ti rekao koliko vlasnika automobila sa fsi motoro ima isti problem krstio bi se.
sta sve ljudi rade da softverski ne bi gasili njenu funkciju ni sam ne znas. ti si vlasnik tog auta i malo si se poceo interesovati tematikom jer ti ta lampa ide na zivce. i ja bi isto uradio. a ja se takvim stvarima bavim vise od pola zivota, vidi sad onu temu u tuning automobila gdje vele stavio novi auspuh i gdje su mu stavili sondu. onaj polozaj sonde/NOx i tebi rjesava problem a ja ti garantujem zivotom da je to neispravno. znaci ugasio si je na prevaru.
nebih se vise ubjedjivao, ti imas svoju teoriju ja svoju.
 mahac

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #31 poslato: Decembar 05, 2012, 01:39:13 pre podne »
Ok, sta savetujes ?
Zamenu NOx senzora, iako ne sipam SuperPlus 98 vec EuroPremium 95 ?
Hvala na diskusiji ako ne odgovoris.
Pozdrav

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #32 poslato: Decembar 05, 2012, 01:40:48 pre podne »
euro95 i sondu samo novu i kupljenu u autokomercu.
nigdje drugo

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #33 poslato: Decembar 05, 2012, 01:47:47 pre podne »
Ok.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 48
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #34 poslato: Decembar 05, 2012, 09:47:02 pre podne »
Bezi od nasih ovlascenih dilera. Sve sto ti je rekao je 100% u pravu sem gde da je kupis. Dacu ti primer moje O2 sonde koja u autokomercu i porsche-u kosta 29500 dinara a u nemackoj u porsche-u kosta 160e. Kalkulacija je ocigledna.

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #35 poslato: Decembar 05, 2012, 10:52:24 pre podne »
Znam za to, ali hvala u svakom slucaju.
Kod nas u Autokomercu ili Porsche-u, NOx senzor kosta oko 240-250 eur, a u Nemackoj oko 185-190.

Van mreže highline

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Lokacija: Banja LUka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw bora
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #36 poslato: Decembar 05, 2012, 11:14:29 pre podne »
Znači problem se rješava tako sto izadješ na auto put, 4-5 brzina, 120-130 km/h,malo duze vozis i bice dobro! ;)

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 43
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #37 poslato: Decembar 05, 2012, 12:38:21 posle podne »
Veruj mi, ne resava se na taj nacin.  blow

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #38 poslato: Decembar 05, 2012, 07:00:26 posle podne »
Znači problem se rješava tako sto izadješ na auto put, 4-5 brzina, 120-130 km/h,malo duze vozis i bice dobro! ;)

bravo majstore!

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3471
  • Age: 40
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #39 poslato: Decembar 06, 2012, 08:55:38 pre podne »
misli da odes do nemacke, ne da ga produvas na autoputu lollol
lollol