Autor Tema: PROVERII RASHLADNU TEČNOST  (Pročitano 4038 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ligor

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« poslato: Avgust 14, 2012, 06:53:31 pre podne »
 Drugi put u poslednjih desetak dana kod davanja kontakta, pre prvog jutarnjeg paljenja, na displeju borda pojavi se upozorenje  na nemačkom : PROVERI RASHLADNU TEČNOST. STOP. Ugasim kontakt, pa ga dam i tako nekoliko puta dok se upozorenje pojavljuje, na kraju odvrnem i zavrnem poklopac posude za rashladnu tečnost. Upalim auto tek kad upozorenja nema. Napominjem da sam nedavno menjao zupčasti kaiš i uložak vodene pumpe, a majstor je tom prilikom dodao G 12 koliko je trebalo zbog gubitka tečnosti prilikom zamene delova. Nivo ras. tečnosti hladnog motora je OK. Zna li neko u čemu je problem?

Van mreže ligor

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #1 poslato: Avgust 14, 2012, 07:00:14 pre podne »
Zaboravih da nadevedem: GOLF 4 1,9 TDI model za 2006.

Van mreže ligor

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #2 poslato: Avgust 14, 2012, 07:56:51 pre podne »
Potajem zaboravan i mešam lončiće !!! Dakle upozorenje "PROVERI RASHLADNU TEČNOST STOP" se javlja kad upalim motor. Jutros se dogodilo dva puta, posle trećeg paljenja nije. Opet sam kontrolisao nivo tečnosti - ima je dovoljno.

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #3 poslato: Avgust 14, 2012, 08:12:33 pre podne »
SZenzor u boci za vodu, veoma cesta pojava, problem je sto je u sklopu boce pa moras da menjas u kompletu

Van mreže ligor

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Leskovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #4 poslato: Avgust 14, 2012, 09:33:37 pre podne »
Da li kvar na senzoru može da uslovi dodatne probleme ili mogu tako da vozim ?

Van mreže archi

  • Redžo je drifter, on ga tera u crveno po bašči
  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Age: 35
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +43/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 74KW ATD
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #5 poslato: Avgust 14, 2012, 01:23:03 posle podne »
Pokusaj da dospes jos rashladne tecnosti. Ali ne previse naravno, dospi vrlo malo koliko da se osjeti da si nasuo. Meni je isto bilo zimus, i dosuo sam antifriza (iako je imalo dovoljno) i posle je sve bilo ok.

Van mreže Šoro

  • VW Početnik
  • Poruke: 153
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #6 poslato: Avgust 14, 2012, 01:49:20 posle podne »
Druze ja sam zimus imao isti problem bas kao kod tebe isti slucaj. I bio je problem na jednom od crijeva imalo je rupicu na sebi manju nego da si iglom probusio. Tu mi je gubio tecnest ali toliko malo da je neprimjetno za oko dok nisam slucajno primjetio da mi je vlazna ona spuzva sto je nalijepljena na haubu. Eto da znas nemora biti tecnosti ispod auta,ali negdje ti je gubi pomalo.


Van mreže avaks

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf II
Problem sa rashladnom tečnosti kod Golf MK4
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 27, 2013, 09:02:32 posle podne »
Ljudi ovako... U pitanju je golf 4, 1,9 TDI, 96 kW, 2001 godište, uvezen je iz Švajcarske. Imam problem sa rashladnom tečnosti, takoreći gubi mi vodu. Nije puno ali gubi i to me jako nervira, jer tako ne smije...:) Znači za mjesec dana sam dosuo od prilike 100 ml. Naspem ja vodu(G12-naravno), između min-max. I vozim tako vozilo par dana i onda odem na posao ostavim vozilo, odstoji 8 sati i kada pođem uzmem da provjerim tečnost u boci i pude mi ispod minimuma jedno jedan centimetar, ja uzmem odvrnem čep od boce i čuje se kao kssss i kao voda dođe od nekuda i bude između minimuma i max. i to bude na 7 dana, i opet tako za 7 dana isto sve ali fali pola cm, i tako redom i na kraju mi bude tako ispod minimuma i ja kada odvrnem čep opet taj zvuk kako pod pritiskom je bilo i onda kada taj pritisak ispusti opet mi bude na liniji minimuma, al to je za mjesec, što nije uredu. Zanima me ima li ko kakvu pametnu ideju šta bi moglo biti? A da primjetio sam na prednjoj desnoj strani dole ispred desnog točka, ima kao neki mali hladnjak i ispred njega ima kao nešto malo vlažno... Ne curi ali kako da je nekada curilo al dal to ima veze sa ovim. A kada upalim motor ne izburkuje mi vodu u boci, što je sindrom diftunga glave i glave, što mislim da to nije, a i vodena je pumpa je rađena prije mjesec, jer je rađen veliki servis, a ovo isto se dešavalo i prije velikog servisa tako da majstori nisu ništa zeznuli...:)

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 27, 2013, 09:48:02 posle podne »
boca se zavrce kad motor radi. za vasu informaciju.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže bulzum

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Šabac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 29, 2013, 08:03:22 pre podne »
Ljudi ovako... U pitanju je golf 4, 1,9 TDI, 96 kW, 2001 godište, uvezen je iz Švajcarske. Imam problem sa rashladnom tečnosti, takoreći gubi mi vodu. Nije puno ali gubi i to me jako nervira, jer tako ne smije...:) Znači za mjesec dana sam dosuo od prilike 100 ml. Naspem ja vodu(G12-naravno), između min-max. I vozim tako vozilo par dana i onda odem na posao ostavim vozilo, odstoji 8 sati i kada pođem uzmem da provjerim tečnost u boci i pude mi ispod minimuma jedno jedan centimetar, ja uzmem odvrnem čep od boce i čuje se kao kssss i kao voda dođe od nekuda i bude između minimuma i max. i to bude na 7 dana, i opet tako za 7 dana isto sve ali fali pola cm, i tako redom i na kraju mi bude tako ispod minimuma i ja kada odvrnem čep opet taj zvuk kako pod pritiskom je bilo i onda kada taj pritisak ispusti opet mi bude na liniji minimuma, al to je za mjesec, što nije uredu. Zanima me ima li ko kakvu pametnu ideju šta bi moglo biti? A da primjetio sam na prednjoj desnoj strani dole ispred desnog točka, ima kao neki mali hladnjak i ispred njega ima kao nešto malo vlažno... Ne curi ali kako da je nekada curilo al dal to ima veze sa ovim. A kada upalim motor ne izburkuje mi vodu u boci, što je sindrom diftunga glave i glave, što mislim da to nije, a i vodena je pumpa je rađena prije mjesec, jer je rađen veliki servis, a ovo isto se dešavalo i prije velikog servisa tako da majstori nisu ništa zeznuli...:)

Isti su simptomi kod mene bili pre godinu dana. I naravno dihtung glave.

Van mreže b5tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 89
  • Age: 44
  • Karma: +2/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #10 poslato: Novembar 04, 2013, 07:56:37 posle podne »
Nemoj drzati vodu na maksimumu.  Kakva su ti creva od vode-hladnjaka, kad auto postigne temperaturu?

Van mreže file013

  • VW Početnik
  • Poruke: 177
  • Lokacija: Strasbourg-France
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Toyota Avensis 2.0 Dynamic
Odg: PROVERII RASHLADNU TEČNOST
« Odgovor #11 poslato: Novembar 14, 2013, 06:51:02 posle podne »
Samo da dodam nesto u vezi ovog palenja lampice da proveris tecnost! Znaci imao sam isti problem prosle zime sa pasatom b6 i na kraju sam uzeo noz i ocitio ona dva pipka ili ti viljuske koje ulaze u bocu i dolio malo 100% antifriza i vise se nije palilo! Probaj najverovatnije ce ti pomoci
Bayerische Motor Werke FOREVER!!!