Pa ja nisam za izbacanje ako ne mora... ako cujesh da shishti onda je garantovano neko crevo... od onih debelih... pa dobija falsh vazduh... a to sve mozes sam lako da proverish. Otvori haubu i lociraj debelo crno crevo koje ide od interkulera ka usisu. ono ti je sa leve strane one plastike na motoru, prolazi pored bosh pumpe... nek ti neko u leru malo isturira auto, ali ne preko 2500 i vidi da li se to crevo naduvava na oko, trebalo bi, da li ocvrsne kad se turira auto... to morash da primetish iako si laik. tako ces da vidish dal ima falsh vazduh, dalje da sam na svom mestu proverio bih sva ona tanka vakuum crevca, da neko nije naprslo... Shto se turbine tice tu dobar majstor moze da proveri da li osovina ima lufta i koliko, iskustvo ce da mu kaze dal je za remont ili nije. mada na toj kilometrazi ako nije skorije ciscena trebalo bi da se sredi, e sad da li remont ili samo ciscenje to ce majstor da ti kaze... trece, turbo pishti i jace se cuje ako je na autu izbijen katalizator, i ako je pred riknjavanje...
Dakle eliminishi creva prvo, pa posle kreni redom, ciscenje turbine, erg, usisa, provera onih silnih ventila i to je to. Ja bih katalizator zadnji skidao, mislim moje licno misljenje, jedino ako je bash odsvirao svoje... Mnogi su skidanjem katalizatora mislisli da ce reshiti problem, i kao prividno se zavaravali dok nisu proverili turbo i sve zezalice oko njega. i ono gledaj kod koga vozish, auto na servis... pa nije 1.9tdi motor iz svojke onaj 1.6d koji po majstorskim pricama"prodishe kad mu skinesh kat, i ide ko nevreme"...
edit, protokometar se lako ispita dijagnostikom, naravno ko zna, a ko ne zna mozes da iskljucis konektor sa njega pa da probash kako ti auto ide... ako ima osetnog poboljshanja onda on zeza... ali kazem dijagnostika ocitava protokometar i probleme sa njim i naravno tu ne mislim na greshke samo vec na proveru svih mernih blokova protokometra... licno sam gledao kad su ga meni proveravali...