Gle Milane,ako nemas pare za gewinde a oces da vozis nizak auto sa fabrickim oprugama,i to je moguce.
Kad kupis nove amortizere,otidji kod nekog strugara da ti produzi navoj na stapu za 5 cm. Princip ti je posle isti kao gewinde. Stavis orugu i lim sto je drzi i sa maticom zategnes ako hoces do kraja navoja,sa time sabijas oprugu i samim tim auto ide dole,tako na sva 4 amortizera.
Time si zastitio amortizer da nezakuca do kraja a i bolje se ponasa tako nego sa skracenom oprugom u svakom slucaju i mozes regulisati koliko da ga spustis ili da ga vratis na fabriku.
Sad kazes Hvala i dadnes mi + , haha , sega bolan.
- mislim da ce tako i biti , +1 i hvala
Moja preporuka je da ne uzimas monro , probao sam i nisam bio zadovoljan , i mislim da ti nije pametno stavljati kracu oprugu na seriski amortizer. Ja to trenutno vozim i nisam zadovoljan. Imam kracu oprugu i bilstajne gasne. Tvrd na rupama a na putu se ljulja ko ladja. I sto Pile kaze kad zvekne u rupu zakuca do koske. Nazalost nemaju nigde da se kupe dobre solje amortizera tako da i one stradaju za godinu dana. Mislim da je najbolja racunica kupiti gevinde ili neki set amortizera i opruga spustenih, ali bas set . Tesko da ces dobiti zeljeno ponasanje auta samo sa kracim oprugama a seriskim amortizerom. Ja kad stavim na papir troskove za opruge i amorte , mogao sam kupiti ili gevinde ili neki set. Inace isto sam kupovao monro u ventu, pa nakon toga bilstajn gasni. Opruge sam kupovao nove fabricke pa nakon toga krace crvene . Racunaj sve to x 4 tocka. I svaki put nove prasinjare i odbojne gume. za razliku od 50 eur mozes uzeti gevinde ili set amortizera. Zemunac je skoro prodavao gevinde za 200e . Ako se odlucis za klasicne amortizere nemoj kupovati plasticne prasinjare, nego trazi da ti daju gumene za golfa 3 koje imaju donji deo kao harmonika (manzetna) , te ne mozes da polomis kao one plasticne.
Pozdrav i uzdravlje.
- ok , vidim dosta kritike za monro ocigledno i nisu nesto kao sto ih nahvali prodavac , bice neka druga marka
Brate daces 150e za fabricke amorte,a gewinde su ti 250e..razmisli dobro pre nego sto kupis,da se ne sje*es kao ja...
- toliko sam zagrizao trenutno kinta samo curi iz dzepa do sada sam potrosio preko 2$ ,a jos nisam ni na pola puta , nista nisam imao osim gole limarije i skoro sve delove kupujem ponovo i pasujem , muka ziva koliko posla , radim sam i trudim se da bar taj deo malo ustedim , tako da mi je dosta kinta znacajna pa i ta razlika od ti 100e , mada znam da si u pravu da na konacnu cifru tih 100e nece znaciti nista

pogledajte kod mene u temi..ja sam skratio amortizer kod strugara za 55 mm o pp[rugu za 2.5 krugova i ok je samo sam morao i odbojnike skatit jer je legao na njih.. opruge sam sekao...kako pravljenjwe novih opruga... swamo se mora onaj kraj malo zagrejati i vratiti.. i vozi misko...nije to prvi auto koji sam radio...
- imam strug u radionici , sam cu to odraditi sebi imam i valjalicu za navoj tako da necu raditi nareznicom vec na istiskivanje sa valjcima da ujednacim dobro sa pocetnim navojem , ne razum pitanje kako ??? na strugu se napravi trn sa uvodnicom , univerzalni stug ima navojno vreteno pa ispratis samo korak opruge sam odredis koliko ti odgovara , trn je iz dva dela sa jedne strane je supalj stegnut M22 imbusem , i na trnu se pravi izlaz , naravno posle se sa brenerom dotera malo , obavezno se nosi na termicku da se ujednaci struktura materijala da ne bi doslo do deformiteta i pucanja , to je opruzna zica i znaju termicari to dobro da odrade ... ja sam radio ranije za kamione opruge , dobro ne ja radnici , da nekenj*m sada , ali nekoliko komada sam i sam probao nije nista tesko , nego mi uskocio ovaj drugar sa njegovim tako da nema potrebe da pravim druge ... pogledacu tvoju temu obavezno
hvala bando na odgovorima
