Pozdrav, nabavio sam neki satic iz Mk2 i hocu da ga ubacim u Mk1, u kojem je motor iz golfa 2 1.8 karbas....
e sad, problematiku mi predstavlja to sto je folija na satu od mk2 ostecena, ima par prekida, pa me interesuje cime je to najbolje rijesiti, lemilica malo teze ide jer se folija samo rastopi, dobijem vise stete nego koristi.....
pored tog problema sa folijom, ima li gdje kakva sema rasporeda pinova na satu, pored ovih sto imam napisanih na folijama (vidi se na slikama) na satu od mk2 ima sa druge strane konektor koji je odsjecen (vidi se na slikama ispod), za sta tih 5 pinova sluzi, jesu li neophodni?????
odakle uzeti vakuum i dovuci na sat kako bi pokazivao potrosnju???? kao sto rekoh 1.8 karbas iz mk2 je motor kao i instalacija u mk1,,,,
negdje od onih vakuuma sa karbasa ili???
ledica od pokazivaca ulja je ostecena, gdje na instalaciju spojiti ove zice ili prepraviti/popraviti na foliji....
evo slicica stepena ostecenja sata, a razlog ubacivanja je izgled, prva slika govori sto...

Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us[IMG=http://img690.imageshack.us/img690/9287/14072012008.jpg]http://[/img]Uploaded with
ImageShack.usSto se tice konektora, nema puno razlike izmedju mk1 i mk2
evo kako je na mk1

Uploaded with
ImageShack.usevo kako je na mk2, samo osteceno

Uploaded with
ImageShack.us