Autor Tema: Problem sa mk4 gti (N249 valve)  (Pročitano 4756 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem sa mk4 gti (N249 valve)
« Odgovor #20 poslato: Avgust 07, 2012, 08:03:13 pre podne »
Update..
Juce sam napravio tester za proveru pritiska sistema, veoma korisna stvar...izrada me je ukupno kostalo 250 din  biggrin

Pokazalo se da gubi pritisak na sastavu donjeg gumenog creva interkulera i da lulica iberlaufa nije dobro zaptivala..

Gubitak pritiska na iberlaufu je saniran, dok cu najverovatnije morati menjati crevo interkulera ili O-ring gumicu ako uspem da je nadjem...


Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Problem sa mk4 gti (N249 valve)
« Odgovor #21 poslato: Avgust 07, 2012, 10:54:57 pre podne »
Bravo
Video sam to na netu, ali nisam skapirao kako se to pravi. To je kao osnovna alatka za turbo motor
Salji meni jedan :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Problem sa mk4 gti (N249 valve)
« Odgovor #22 poslato: Avgust 07, 2012, 11:14:15 pre podne »
Možda je nepovratni ventil pa nakon vožnje se izmeri pritisak ako ostane vazduha u njemu?

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem sa mk4 gti (N249 valve)
« Odgovor #23 poslato: Avgust 07, 2012, 11:26:27 pre podne »
Kad budem dolazio u BG dobijas jedan na poklon...

A za intercooler cev cu najverovatnije morati nesto ovako da uradim...

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3665036-Charge-Pipe-(Turbo-outlet-to-pancake)-Safe-to-use-sealer&p=54403081&viewfull=1

~Desmo prvo moram resiti gubitak boost-a na crevima pa sve ostalo...
« Poslednja izmena: Avgust 07, 2012, 12:04:09 posle podne od strane milper »

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem sa mk4 gti (N249 valve)
« Odgovor #24 poslato: Avgust 14, 2012, 09:50:06 pre podne »
Konacno je resen problem i GTI radi kako treba... clap

Zamenjen je Blow off ventil koji je pravio problem,zamenjene su o`ring gumice na sastavima interkuler creva,par komada selni na kojima je isto pustao pritisak..

Sva vakum creva su preventivno zamenjena jer su stara 10 godina...