Autor Tema: dize temp  (Pročitano 1866 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 35
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
dize temp
« poslato: Decembar 28, 2008, 12:17:18 posle podne »
sinoc isao do devojke i malo nagazio auto na otvorenom 130km/h na 3/4 gasa i primetio sam da pocne da mi temp prelazi polovinu...sad i nije neki problem smanjim na 100 km/h i opadne temp ali sta ce biti kad bude napolju 35 stepeni??
zbog cega dize temp???
izvinite me ako je ovakva tema vec bila
 mahac
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže spale m

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 505
  • Age: 52
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +20/-6
  • Pol: Muškarac
  • Vw Vw Vw Vw Vw Vw Vw
  • Auto: Vw passat b5.5 tdi
Odg: dize temp
« Odgovor #1 poslato: Decembar 28, 2008, 12:54:50 posle podne »
 U voznji osim ako je jako brdo , kanjon Morace itd., ne sme da penje temperaturu preko dozvoljene na 2\3 gasa kako si napisao.

Van mreže mujo_g1

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Age: 35
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: dize temp
« Odgovor #2 poslato: Decembar 28, 2008, 01:54:27 posle podne »
ozbiljno??? druze sto postavljam pitanje onda???
NORTH SIDE TEAM Subotica

Van mreže spale m

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 505
  • Age: 52
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +20/-6
  • Pol: Muškarac
  • Vw Vw Vw Vw Vw Vw Vw
  • Auto: Vw passat b5.5 tdi
Odg: dize temp
« Odgovor #3 poslato: Decembar 28, 2008, 02:55:19 posle podne »
  Vidi da li ti gubi rashladnu tecnost i koliko. Ako gubi a nigde ne curi ili dihtung glave ili glava motora .Prva varijanta je jeftinija , druga moze da ima razne komplikacije ... Kod majstora i uradi na vreme .

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 46
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: dize temp
« Odgovor #4 poslato: Decembar 28, 2008, 03:43:29 posle podne »
ma najvjerovatnije da je termostat bio malo zalijepio, samo prati da li ce da se ponavlja, najcesci kvar koji dovodi do vise tempereture koja ne zakucava u crveno je kasno otvaranje termostata, ako se bude ponavljalo, prvo njega zamijeni, pa onda idi dalje ako to ne rijesi problem.....
caka je u tome da je hladno i na kracim relacijama termostat i ne stigne da otvori svaki put dugu cirkulaciju pa malo mozda zalijepi gumica,,,,
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: dize temp
« Odgovor #5 poslato: Decembar 30, 2008, 10:12:34 pre podne »
ma najvjerovatnije da je termostat bio malo zalijepio, samo prati da li ce da se ponavlja, najcesci kvar koji dovodi do vise tempereture koja ne zakucava u crveno je kasno otvaranje termostata, ako se bude ponavljalo, prvo njega zamijeni, pa onda idi dalje ako to ne rijesi problem.....
caka je u tome da je hladno i na kracim relacijama termostat i ne stigne da otvori svaki put dugu cirkulaciju pa malo mozda zalijepi gumica,,,,
upravo tako,prva stavka koja dovodi do dizajna temperature je termostat,posle ako se ne resava to na vreme,dolazi do drugih mnoogoo tezih komplikacija koje izvlace jos vise para iz dzepa
DRIVE IT WITH PRIDE