Autor Tema: TNG Passat b3 1.8  (Pročitano 11757 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #20 poslato: Jun 26, 2012, 04:50:28 pre podne »
E da se nastavim jos malo. Pre generalke izvadjen je termostat  i desavalo se sledece: u normalnim uslovima voznje sve je bilo ok, ok je bilo i kada ga vozim 150/60, nije se grejao ali  kada stanem na semaforu i slicno odmah dize temperaturu. Pri voznji na uzbrdici takodje je dizao temperaturu a sada prilikom postavljanja termostata totalna ludnica. Otvara termostat proveravano i pali ventilator tu negde oko 90 ali kasnije gotovo da stalno radi. Bio sam ubedjen da je vodena pumpa jer je sve ukazivalo na nju. Kada je skinuta bila je u ok stanju ali sam je ipak zamenio.

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #21 poslato: Jun 26, 2012, 07:33:56 pre podne »
I jos malo, hehehe..., upravo sam stigao na posao. Imam nekih 7-8 km. do posla. U toku voznje tem. ok , stalno na 90 stp. Kada sam izisao iz auta da otvorim firmu nisam ga gasio,to je trajalo mozda pa cak i nepun minut, da ne poveruje covek, podigao temperaturu vec na 100, otvorim haubu i vidim upalio ventilator ali ne pada temperatura ili ako i pada to je sporo i neznatno. Ajd sad. Javicu veceras ako uspem da stignem zameniti hladnjak sta se desavalo dalje.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #22 poslato: Jun 26, 2012, 07:55:10 pre podne »
Brate sedim, pijem kafu i razmisljam sta moze biti. Stavio si polovnu pumpu vodenu,si siguran da su peraja unutra dobra? Ako ti na preliv ide voda onda je ok vodena i kruzi voda majku joj. Nije japanac pa da te zajebava cep za vodu. Vidi kakav ti je kais i remenica od vodene,da nekliza,moras videti te banalne stvari koje su skoro nista a moze praviti problem. Sto rece gedora hladnjak isto moze zezati. Za ventilator,ti je sa dve brzine ili jednom,ti mozda pali samo prvu?

Van mreže IgorMAD

  • VW Početnik
  • Poruke: 78
  • Age: 39
  • Lokacija: Zemun - Stara Pazova
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3 2.0 85kw
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #23 poslato: Jun 26, 2012, 08:12:14 pre podne »
Negde sam cuo da je neko mesao tri neke vrste antifriza i da mu je hladjenje bilo jako lose. nemam pojma, mozda je tako neka glupost...
Ali menjaj hladnjak ako je u losem stanju obavezno. I proveri ovo sto gedora kaze, stvarno ima logike da ti mozda ventilator duva u suprotnom smeru.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #24 poslato: Jun 26, 2012, 01:01:51 posle podne »
Šteta da se greje toliko na urađen motor, promeni hladnjak nema šta drugo

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #25 poslato: Jun 26, 2012, 04:23:39 posle podne »
E hvala puno na pomoci,,,mene samo buni to sto je vrelo ispod haube nenormalno jete napolje vruce,,,,slusaj sada ja samu sipao ulje lukoil 15-40 kada sam izvadijo u toj toploti merac ulje je skroz bilo kao voda nije pomesao vodu ali ulje je mnogo retko savetuju mi da sipam neko ulje gusce jer je auto star

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #26 poslato: Jun 26, 2012, 05:16:51 posle podne »
Ako ima ulja i rashladne tečnosti, ne pregreva se i ne pali lampicu za ulje nema šta da te buni što je vreo, mora da bude vreo i ulje kao voda

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #27 poslato: Jun 26, 2012, 05:27:00 posle podne »
Lanpicu pali jako retko pali je samo kada vozim uz neko brdo samo za svetli i odma se ugasi.ja sam resijo da mu stavim neko drugo ulje gusce pa sta bude!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #28 poslato: Jun 26, 2012, 05:32:36 posle podne »
Nije do ulja

Van mreže IgorMAD

  • VW Početnik
  • Poruke: 78
  • Age: 39
  • Lokacija: Zemun - Stara Pazova
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B3 2.0 85kw
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #29 poslato: Jun 26, 2012, 06:39:20 posle podne »
Jel pusta tebi uopste termostat vodu u hladnjak?

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #30 poslato: Jun 26, 2012, 07:56:47 posle podne »
Ljudi odlepio sam. Stavio sam nov hladnjak i nista se nije promenilo. I dalje kada stanem i radi na leru gotovo da prokuva. Stalno 100/110. Ulje i do 120. Kad radi na leru i kada krenem da otvoram cep na prelivnoj odmah krene da siklja tecnost napolje. Sve tada ukazuje da kuva.  Ventilator usisava vazduh spolja i duva na motor, ok. Ma pumpa je dobra a dobra je bila i ona sto je zamenjena. Kaisevi novi, ne proklizavaju, termostat otvara jer su oba creva identicno vruca. Vrti i ventilator e sad koja je brzina hebem li ga ali to nije ni bitno. Opet da ponovim da je radjen hidro test i bloka i glave i da je i to ok. Ne znam sta jos da dodam. Ostaje valjda jos samo taj cep na prelivnoj. Usput da upitam gde se kaci masa motora na njemu jer na alternatoru ima jedan donji sraf  (navrtka za kljuc 10 ) slobodan.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #31 poslato: Jun 26, 2012, 09:15:48 posle podne »
Masu motora stavi sa - kleme pa dole na menjac,negde,na prvi 13 sraf koji vidis. Alternator ima masu preko gornjeg nosaca,ako nema onu gumenu podlosku a nebi trebao da ima. ako ima,sa te 10 navrtke,spusti jednu zicu na sraf od vodene pumpe,to ti najlakse.
Sad za ovo sto si napisao,tesko je reci majku mu. Jel imas nekog kod koga bi mogao da izmeris pritisak u sistemu,kaci se na bocu od vode,verovatno znas o cemu pricam. Smrdi tu meni nesto na glavu ali kazes da si proverio.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #32 poslato: Jun 27, 2012, 03:29:34 pre podne »
Na mom autu koji isto ima 1.8 66kw, kad menjam antifriz ili zbog nekog drugog razloga ispuštam vodu, nikad mu ne stane iz prve sva voda koju sam ispustio.

Znači ispustim 6 litara, kad hoću da vratim stanu 3. Jednom zamalo nisam pregrejao auto u mestu zbog toga, zato sad pazim da ne zajebem nešto. Natankam koliko stane, pustim ga da radi minut dva,

ugasim, nalijem malo i tako dok ne nalijem koliko treba. Hoću da ti kažem da za svaku lučaj proveriš koliko tečnosti imaš uopšte u motoru, ako je do toga.

A što kaže pile ako je glava pustila negde u sistem za vodu, creva bi bila dobro napumpana i tvrda. Bar je tako bilo kod mene kad sam kupio auto.

Izvadi termostat i probaj da li se pregreva dok radi u mestu

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #33 poslato: Jun 27, 2012, 04:15:47 pre podne »
Ma jebaji ga, pisao sam vec, grejao se na leru i bez termostata, zato je radjena generalka a u voznji preko 150 nije bilo problema. Blok i glavu su radili u Fenix NS. Valjda znaju sta rade. Pumpa NOVA kako vodena tako i uljna. A inace proverom bile su ispravne i one sto su skinute. Imam utisak da kada bih stavio i novi motor da bi zajebavao. Toliko je maltretiranja bilo ovih par dana da mislim da je ponovo stradao motor.Kada pritisnem donje crevo ispod pumpe cuje se da i vidi da ide kroz hladnjak i prelivnu bocu. Ne znam moze li biti zacepljenja tj. slabog protoka u bloku a da to nisu primetili. Glava je sigurno radjena na hidro testu a za blok i nisam siguran. Stavljene su nove hilzne i obradjene na standard. Sinoc sam dobio dodatni problem, prilikom malo jaceg kocenja ali sasvim malo jaceg kao da mi se nesto otkacilo i poceo je da trokira. Prvo slabije a anda sve jace te sam gotovo stigao kuci kao puz. Kao da radi na tri klipa. Nisam imao vise zivaca da gledam sta je ali evo nemam ih ni sada te i ne mogu spavati. Imam nakon generalne bitno i vecu potrosnju kako benzina tako i gasa. Jedan mi je manix menjao sajlu gasa pa se mislim da nije tu nesto sjebao. Ludnica, opsta ludnica. Kako god koji deo skinem i zamenim sve ukazuje da je bio ispravan a problem ostaje.
« Poslednja izmena: Jun 27, 2012, 04:23:35 pre podne od strane klliker »

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #34 poslato: Jun 27, 2012, 04:22:28 pre podne »
Aj da dodam da mi se creva napumpaju malo znatnije tek kada ugasim motor i to momentalno a u toku rada ne primecujem da su nesto bas naduvano ako i jesu to bih okarakterisao kao kao sasvim malo. Bar mi se tako cini.

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #35 poslato: Jun 27, 2012, 08:04:18 pre podne »
Ja idem danas da proverim pritisak ulja i da vratim termostat da vidim stace da se desi...na kolko vama obrtaja radi u leru?

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #36 poslato: Jun 27, 2012, 08:31:00 pre podne »
Hiljadarka ti je idealna,ako moze da se nasteluje.
@klliker . Kad nabije temp.,ti otvori haubu i vidi gornje crevo koliko je tvrdo,stisni ga ,sme biti malo nesto. Izmeri pritisak sto sam ti rekao,da bi otpisali jedno po jedno i pokusali resiti to. Nema veze sto je novi kais od alternatora,proveri kad radi motor pa daj gas i vidi oce li pratiti remenica kais,upadne kais posto je remenica dotrajala i pravi sranje,vec sam imao lika sa tim problemom,doduse na 1.6td i pod turazom je slajfovala.
Dzabe si radio motor,jbg nisi mogao znati. Ja ciljam na glavu a sve mi se cini da je neka glupost. Drugo,i servisi mogu da pogrese ako su je uopste i proverili. Proveri taj pritisak sto sam ti rekao pa da idemo dalje.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #37 poslato: Jun 27, 2012, 10:19:43 pre podne »
@klliker Izmeri usput temperaturu vode na staromodan način, možda je skala na tabli neispravna
@milosavljevic Javi kako si prošao :D

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #38 poslato: Jun 27, 2012, 09:28:39 posle podne »
Ja sam promenijo antifriz,verujmi drugi auto bar danas.

Van mreže MaxBunker

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Novi Grad, RS
  • Karma: +4/-1
  • Auto: Passat 3 1.8 (TNG)
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #39 poslato: Jun 28, 2012, 08:11:21 posle podne »
Klikeru, možda ti iz nekog razloga (dihtung glave, loša glava, napukao blok, ili samo loš remen) nabija prevelik pritisak u sistem za hladjenje.