Autor Tema: TNG Passat b3 1.8  (Pročitano 11779 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milosavljevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • TNG Passat b3 1.8
  • Auto: passat b3 1.8
TNG Passat b3 1.8
« poslato: Jun 24, 2012, 02:24:11 posle podne »
 skoro dobijo u nekoj zameni uradijo veliki servis,,,,,kada sam zamenijo ulje jbg lukoil ulje 15-40 palimi par puta lanpicu za ulje iskljucivo kada vozim uzbrdo....kada vozim na otvorenom tep oko 70 a po gradu ide od 90 do 100 ukljucuje ventilator pada ispod 90 dosta cesto ukljucuje ventilator znam da je napolje jako toplo ali mislim da se dosta greje kada sam otvorijo haubu pre neki dan imalo je 100 stepeni i cuo sam kako grguce voda u crevima...pojma nemam sta da radim ???

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #1 poslato: Jun 25, 2012, 09:58:23 pre podne »
Mora da se izmeri pritisak ulja pa da se posle toga traži kvar. Ako se pregreva verovatno ima termostat koji je neispravan..

Van mreže ZARKOTEKICA

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2302
  • Age: 45
  • Lokacija: NIŠ
  • Karma: +54/-104
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #2 poslato: Jun 25, 2012, 11:30:26 pre podne »
prva brzina uključuje na oko 90-95 stepeni a druga na 110 stepeni provereno na ličnom primeru b3 ima visoku radnu temperaturu i nemoj date buni ključanje vode na 90 stepeni u loncu jer su to babe i žabe

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #3 poslato: Jun 25, 2012, 09:18:03 posle podne »
I sta ce dobiti sa merenjem ulja. Nista. Apsolutno nista. Juce sam dovezao b3 karavana sa " ful " generalke, usput, ravnana glava, proveravana na hidro testu, zamenjena uljna pumpa, vodena pumpa, termostat, senzori i davaci temperature vode i ulja i da ne nabrajam. Sve ovo je radjeno iz razloga sto se grejao kao lud, na leru je dizao temperaturu do 110 a ulje pistilo i na 124. Danas se vozim sa njim i temperatura mu cini mi se veca nego sto je bila pre generalke. I ajd sada, gde je problem? Da idem meriti pritisak ulja?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #4 poslato: Jun 25, 2012, 09:20:00 posle podne »
vrati auto onom sto ti je uzeo pare. kakav crni pritisak

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #5 poslato: Jun 25, 2012, 09:34:20 posle podne »
Ako si mislio na mene, pare nije uzeo niko jer sam sam radio sve osim hilznovanja i ravnanja a i to sam nakon uradjenog merio i rezultat je sasvim OK.  Nema tu puno mudrovanja, ostaje jos par stvari da proverim ( lambda sondu, hladnjak, instrument tablu i instalaciju ) kada odradim to i ako stanje bude opet identicno onda cu stvar prepustiti sudbini.

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 46
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #6 poslato: Jun 25, 2012, 09:40:56 posle podne »
I sta ce dobiti sa merenjem ulja. Nista. Apsolutno nista. Juce sam dovezao b3 karavana sa " ful " generalke, usput, ravnana glava, proveravana na hidro testu, zamenjena uljna pumpa, vodena pumpa, termostat, senzori i davaci temperature vode i ulja i da ne nabrajam. Sve ovo je radjeno iz razloga sto se grejao kao lud, na leru je dizao temperaturu do 110 a ulje pistilo i na 124. Danas se vozim sa njim i temperatura mu cini mi se veca nego sto je bila pre generalke. I ajd sada, gde je problem? Da idem meriti pritisak ulja?
Sta je sad problem,drzi ti veliku temperaturu ili ti kuva?

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #7 poslato: Jun 25, 2012, 09:42:30 posle podne »
110 u hladu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #8 poslato: Jun 25, 2012, 09:46:27 posle podne »
lambda sonda nema veze s tim
ako ti je ispravan preliv sa hladnjaka do boce, termostat otvara na 87, ventilator pali na 92, ili ti kazaljka pokazuje vecu temperaturu ili ti je hladnjak za kontejner
ako imas mehanicki sat izmjeri temperaturu vode u boci kad ti kazaljka stoji blizu 100 ili 110 da bi znao dal ti je struja neispravna a hladnjak skini i sipaj vodu u njega. ako stane 1 ili manje litara baci ga i stavi drugi

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #9 poslato: Jun 25, 2012, 09:56:13 posle podne »
Kad prodju ove vrucine bacicu se na posao. Za sada neka ga vozi sudbina a cuvaju bogovi.  biggrin

Van mreže dejan golf3

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +10/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf3 1,8 benzinac monopoint
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #10 poslato: Jun 25, 2012, 09:57:46 posle podne »
zameni termostat i termo prekidac ,ne zezaj se stim kakvi 110 stepeni kakvi bakraci to je puno ,do 95 najvise je idealno,110 je za ekstremne uslove

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #11 poslato: Jun 25, 2012, 10:00:35 posle podne »
izgorice ti dihtung.
cisto sumnjam da ti je struja losa i da ti taho pokazuje vecu temp od realne.
davac za temperaturu ulja nebi lagao ako imas 124 to je previse, na 120 ulje nije ulje nego voda  mahac

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #12 poslato: Jun 25, 2012, 10:07:23 posle podne »
Ma kakvi termostat i senzori, to je menjano vec par puta , grejao se cak i bez termostata. Salu na stranu, zamenicu hladnjak jos tokom sutrasnjeg dana pa ce vidimo kuda dalje. Verovatno na  beer .

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #13 poslato: Jun 25, 2012, 10:10:08 posle podne »
okrece li ti se ventilator u pravom smjeru?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #14 poslato: Jun 25, 2012, 10:19:04 posle podne »
@Kliker> Napisao da proveri pritisak ulja zbog lampice ulja, ne zbog grejanja. Nisi pročitao prvi post.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #15 poslato: Jun 25, 2012, 10:22:45 posle podne »
ne moze ni imati pritisak na temperaturi 124. ima u bloku toliku temperaturu da mu se i ulje pregrijava sto je i logicno.
ako glava i blok imaju temperaturu 110 ulje mora biti toplije 10ak stepeni

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #16 poslato: Jun 25, 2012, 10:35:00 posle podne »
Nino moj odgovor se odnosio na prvi post gde je temp 90-100 °C

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #17 poslato: Jun 25, 2012, 10:39:35 posle podne »
znam brate, ok.
nema klikera da napise vrti li se ventilator u pravu stranu.
nek ga  testira i javi, taj 1,8 se inace ne pregrijava

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #18 poslato: Jun 25, 2012, 11:10:09 posle podne »
Klikera muči temperatura od Novembra, ima on svoju temu:

http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=32257.0

klliker

  • Gost
Odg: TNG Passat b3 1.8
« Odgovor #19 poslato: Jun 26, 2012, 04:28:00 pre podne »
Tacno tako. Od novembra je taj problem i nakon zamene termostata i termoprekidaca sve je bilo ok tokom zime da bi problem nastao ponovo sa ovim vrelim danima. Inace nakon skidanja glave da bi se zamenili hidropodizaci, koji su se u medjuvremenu culi, vidno je bilo da su hilzne ostecene i da je potrebna zamena. Na cetvrtom klipu deo odlomljen i zaglavljen izmedju karika te je napravljen poprilican ris celom duzinom. Nije trosio ulje ali je nabijao pritisak u karter. E sad, proveravano, ventilator ide u pravom smeru ali izludjivanje se nastavilo. Nije menjan hladnjak niti proveravan pa sada ostaje da uradim i to ( danas-nadam se da cu stici ) i videcemo.