Autor Tema: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali  (Pročitano 14919 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #20 poslato: Jun 23, 2012, 11:25:20 pre podne »
Ja bi se prvo bavio gorivom, tj vracanjem goriva ka rezervoaru, a onda tek strujom.da vuce vazduh negde, bilo bi smetnji i pri radu i voznji, a ne samo da upali.zameni filter odma, ako umes, ako ne, pitaj kako, mora da se napuni prvo, pa onda dalje javljaj.

Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #21 poslato: Jun 23, 2012, 12:21:41 posle podne »
prvo se ide od najjednostavnijih stvari...
jedan od najčešćih uzroka je upravo da pregori taj osigurač
...a on pregori kad je neki grejač loš i u kratkom spoju...

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 42
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #22 poslato: Jun 23, 2012, 02:29:22 posle podne »
meni je zimus palio perfektno, ali kad je počelo lepšte vreme počeo da zeza pri prvom paljenju, kod mene je bio neki osigurač grejača koji je crko i auto je verglao a nikako da upali.... kad sam zamenio taj osigurač upalio je iz prve. Tako da i to treba da se proveri.
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže chemise

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 5
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #23 poslato: Jun 23, 2012, 02:36:02 posle podne »
Djole DMC
Decko ti ocigledno nemas pojma gde si supalj , ulaziti u neku diskusiju sa nekim cije se znanje o automobilima  zavrsava tamo gde prestaje koriscenje 13 okastog i 17 gedore je uludo potroseno vreme , ne bi naso kvar na automobilu ni da te pogodi posred cela i verovatno u zivotu neces dalje dogurati od nekog otpada sa tim tvojim "znajem". Aloooo brate , u pitanju je auto star cirka 20 godina na kom se segrti uce (bez omalovazavanja) , tu ima daj boze 3 stvari koje mogu da ga zezaju (grejaci nisu sigurno jedna od njih) koje ce svaki krsten majstor da iskontrolise za cas posla ukoliko zna kako funkcionisu za razliku od nekih.
P.S. druze da ti nesto  sapnem da drugi ne cuju, safe mode nije samo kad turbina ne radi ( npr. kad spomenuti davac temperature ne radi na g4,g5 pali ventilator svaki put kad das kontakt jer nema podatak o temeraturi i ecu ga pali za svaki slucaj i zamisli cudo i to se zove safe mode , u druge komplikovanije stvari da ne ulazim npr.ler gas u safe modu tj.mali broj obrtaja ,zbog cega li se to desava ne zelim ni da te pitam)

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #24 poslato: Jun 23, 2012, 02:47:03 posle podne »
Ovde je rec o golfu 3 dizel ne o 5 ili 8 i ovde taj safe mod ne postoji niti ima ecu.

Ne razumem se u to ni malo pa ako mozes da mi kazes zasto moj auto sa istim ovim AAZ motorom kad je toplo ne pali grejace i vergla i po 10 sec a kad skinem dzek sa davaca, tj, kad odsecem PLAVO-BELU zicu onda ih pali i motor pali na pola kljuca?

Aj predlozi mi da nosim pumpu na regazu da se malo smejemo ovde  bicedobro
« Poslednja izmena: Jun 23, 2012, 02:49:30 posle podne od strane Djole DMC »

Van mreže chemise

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 5
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #25 poslato: Jun 23, 2012, 03:26:19 posle podne »
Ti bre covece nemas pojma ni sta si pisao u predhodnim postovima , lepo si reko da ti se grejaci stalno pale a sad pises kako ti auto dugo vergla dok neskines dzek i on neupali grejace , pa stani ,cekaj malo, djole druze upravo si dokazao da najveca otkrica dolaze iz gluposti ljudi koji nisu ni svesni svojh postupaka jer samim tim kad skines dzek sa senzora on belezi temperaturu od -40 u mernim blokovima i zato pali grejace i to je upravo safe mode , jer svaki auto koji ima ecu ima i safe mode.( zamisli ljudi su predvideli da nesto moze i da se pokvari)
Kod tebe je ocigledno u pitanju krsina od motora cim na ovim temperaturama ne pali bez grejaca a u zimu tesko da ces uci sa takvim motorom.
A tvrdnja o nepostojanju ecu je debilna jer  je samo pitanje da li je 2+2 ili eobd dzek.( licno sam vozio g3 sa 1Y motorom koji je gori klot od AAZ motora i zamisli imao je ECU)
« Poslednja izmena: Jun 23, 2012, 03:32:46 posle podne od strane chemise »

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #26 poslato: Jun 23, 2012, 03:46:07 posle podne »
Ne znam zasto ste zapeli za grejace kad je pakao napolju.gorivo je definitivno, osim ako je motor gotov,pa ne pali ni leti bez grejaca.a pre pumpe ima sta da se proveri sto je jeftinije i lakse, a nju bi ostavio za kraj.drugo, ne znam jeste jebali nesto skoro ili drkate u agoniji?cemu to vredjanje i nervoza ako se ne slazete?ako ste majstori, nebi voleo da udjem u vas servis i slusam takvo raspravljanje oko mog auta i uopste prisustvujem takvoj atmosferi.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #27 poslato: Jun 23, 2012, 03:49:40 posle podne »
Ja sam na dve dvojke imao takav problem, neće da pali kad se ne upale grejači posle kraće vožnje dok se ne skine žica sa davača na glavi.

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #28 poslato: Jun 23, 2012, 04:14:19 posle podne »
chemise, brate kapa dole. tapsac
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #29 poslato: Jun 23, 2012, 08:53:28 posle podne »
Kod tebe je ocigledno u pitanju krsina od motora cim na ovim temperaturama ne pali bez grejaca a u zimu tesko da ces uci sa takvim motorom.
  Sad ces da mi predlozis da radim generalnu jer mi je crk'o davac temperature??

Ovako se detetu objasnjava:
Taj motor nece da upali bez grejaca ako je temperatura vode ispod 50-60 stepeni. To mu davac na racvi meri.
On moze da bude u prekidu i tada stalno pali grejace pa i da je 300 stepeni temp,
 druga mogucnost je da da prespoji pa da ih ne pali uopste
 i treca i najcesca je da mu se "porementi" ocitavanje i tada do releja ne dolazi prava vrednost vec neka lazna i u tom slucaju moze da se desi da je motor hladan a da do releja dodje signal da je motor vruc i da paljenje grejaca izostane.

ALI KADA JE ISPRAVAN 100% ONDA PALI UVEK GREJACE makar na 5 sec!!

 I to sam raspolozen u svako doba da vam pokazem na svom autu, gospodo "majstori" !!

Ja sam bre coveku predlozio da proba nesto sto nece nista da ga kosta pa ako bude bude a ako ne onda ide dalje a ti odmah na pumpu. Pa to kosta najmanje 100e, i sta ako ne bude to, jebi ga, greska, desava se??


Van mreže kristina990

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 358
  • Age: 61
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +5/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi CC
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #30 poslato: Jun 23, 2012, 10:16:46 posle podne »
AAZ ,barem ovi stariji nemaju klasičan relej već Steuergerät -kontrolnu jedinicu kataloški broj znam napamet 1H0906123,a odlično sam upoznao i princip rada(prehating,postheating,vremenska regulacija do 180 sec,temperaturna regulacija za prehating i postheating,4pinski senzor temperature)

najčešći kvar i najeftiniji je kad crkne grejač i pravi kratak spoj u samom grejaču tada pregori glavni osigurač grejača u motornom prostoru-rešenje je zamena neispravnog grejača a zatim i osigurača jer ako se ne promeni neispravan grejač opet će pregoreti glavni osigurač

drugi ređi kvar je otkazivanje kontrolne jedinice popularno releja koja ne isključuje grejače već oni usled neprekinutog rada pregore-rešenje zamena kontrolne jedinice novom što niko ne radi jer je dostupna samo u originalu sa cifrom preko 200 evra-rešenje je polovna kontrolna jedinica ili još jedna opcija koju električari uspešno rade je ubacivanje releja od golfa dvojke i otpornika pa uvek pali lampicu grejača i same grejače a vreme zagrevanja određujete sami,cena te operacije je 30-40 evra...

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #31 poslato: Jun 24, 2012, 12:58:10 posle podne »
Vozio sam i ja AAZ 96 god. mk3. Imao je prehating i postheating.

Provereno, kacio unimer na dovod struje na grejace. Pale se cim se otvore vozačeva vrata i rade oko 3 minuta nakon paljenja, tada po unimeru grejaci prestaju da dobijaju struju, cuje se da cakne relej i malo se promeni rad motora. To je kada je hladan motor, kada je topao onaj davač sa račve skraćuje taj interval prema temperaturi.

Sve što sam napisao sam licno proverio, a isto pise i u knjizi na srpskom od tog auta.

Dali je isto rešeno na starijim modelima 92.,93.,94., neznam i ne mogu da tvrdim da je isto.

« Poslednja izmena: Jun 29, 2012, 03:25:31 posle podne od strane Kosta »

Van mreže StevanGTD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 295
  • Age: 34
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +13/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 6n2 GTi
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #32 poslato: Jun 28, 2012, 11:43:39 posle podne »
Danas odradjen mali servis ( ulje i filteri ) automobil sam dovezao kuci oko 18 h i oko 23 sam otiso da ga upalim , pali kao mina , verovatno je bilo samo do filtera goriva . Provericu i sutra ujutru za svaki slucaj . Hvala svima na datim informacijama i savetima . Pozdrav  driving

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #33 poslato: Jun 29, 2012, 12:21:35 posle podne »
Grejaci, a majstori?

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 21
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #34 poslato: Jun 29, 2012, 12:36:55 posle podne »
Majstori su Majstori. blabla
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #35 poslato: Jun 29, 2012, 01:16:05 posle podne »
Ajde sad meni da kazete koji 1.9td ima ecu, a koji ne, da li se razlikuju u oznaci i kako da ih na oko razlikujem kada su izvadjeni iz auta, jer hocu jedan da ubacim u moj mk2.

Van mreže StevanGTD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 295
  • Age: 34
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +13/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 6n2 GTi
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #36 poslato: Jun 29, 2012, 02:16:29 posle podne »
Proban jutros , pali bez problema .

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #37 poslato: Jun 29, 2012, 02:37:53 posle podne »
Prosto je filter vracao gorivo nazad i onda se pumpa mucila dok navuce gorivo.ubuduce menjaj taj filter na 10hkm ili na pola godine.i stavljaj uniko, frad..

Van mreže StevanGTD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 295
  • Age: 34
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +13/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 6n2 GTi
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #38 poslato: Jun 29, 2012, 02:38:51 posle podne »
Posto ne prelazim mnogo kilometra godisnje menjacu ga pre zime obavezno . . .

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Golf 3 1.9 td AAZ tesko pali
« Odgovor #39 poslato: Jun 29, 2012, 03:12:52 posle podne »
Nije to skupo.