Autor Tema: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali  (Pročitano 24177 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« poslato: Jun 03, 2012, 11:33:52 pre podne »
Molim sve za pomoć. Skoro sam kupio passata 5,5  1.9 tdi 96kw 2001 god. karavan 4motion (do skoro imao passat b5 1.9 tdi 82kw) i od kada sam ga kupio kada je hladan ujutru i preko dana kada se ohladi ili ostoji nece da pali normalno. Ujutru na prvo paljenje vergla dugo oko 30 sec upali i izbaci dim a kreko dana kada se ohladi malo pali lakse ali isto vergla duze. Auto ne duva,ne trosi ulje, dobro vuče.Gledao sam ovde na forumu razne teme u vezi ovog ali nista nisam nasao i sve sto sam nasao probao i nije to. Probao ujutru da ukljucim grejače,ostavljao ga nizbrdo,probnao na guranje i nista od toga. Ovdasnji STRUČNJACI merili i rekli da je slaba kompresija i da treba otvoriti glavu. Otvorili glavu ,izravnali,zamenili hidro podizače,gumice ventil,vodjice ventila,sicevi obradjeni na ventilima,sva 4 seta gumica na pumpa diznama,cilindri nisu uopšte osteceni kao da nije vozen(jedino karike nisu gledali) i kada je sklopljen motor ista stvar i dalje ne pali kako treba, sada nagadjaju da je tandem pumpa.Kada auto radi oseca se smrad od izduvnih gasova koji stipa za oci. Molim vas pomozite mi da resim ovaj preoblem,košta me i zivaca i para
Unapred zahvalan

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #1 poslato: Jun 03, 2012, 12:25:47 posle podne »
Jel si gledao alnaser? nece tdi da kresne ako ovo cudo ne zavrti na preko 280 obrtaja. Ako shtipa za oci, ko shto kazes, onda ovako laicki mislim da izbaca ne sagorelu naftu... ili ti zargonski zivu naftu... shto moze da inplicira da ti neka od dizni pravi problem, tj da naliva cilindar previshe... al sve to moze dobar dijagnosticar da reshi... ovako mozemo samo danagadjamo ko ti tvoji "majstorI"
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #2 poslato: Jun 03, 2012, 12:38:03 posle podne »
Alnaser sto rece Shomi proveri kao i akumulator i grejace.  mahac
Boban-Rus

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #3 poslato: Jun 03, 2012, 12:45:00 posle podne »
nisam proveravao alnaser ali sam primetio da ne vergla kao kod drugih ovakvih pasata,mada probao sam niz nizbrdicu da upalim na guranje ,kada je vruc upali na zub a kada je hladan isto mnogo pre upali,mada ovde kod mene i nema neko da se bavi samo vw, moracu da odem do nekog dobrog majstora

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #4 poslato: Jun 03, 2012, 12:47:01 posle podne »
da li ovo   moze da bude zbog pumpa dizni ili njihovog stelovanja

Van mreže majstorcic

  • VW Početnik
  • Poruke: 15
  • Lokacija: zlatibor
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #5 poslato: Jun 03, 2012, 08:52:07 posle podne »
koliko je kostalo otvaranje motora bez majstorskog rada?

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #6 poslato: Jun 03, 2012, 09:59:25 posle podne »
delovi i brusenje glave oko 180 eu (dihtung glave,hidro podizaci,vodjice ventila,gumice ventila,4 seta gumica za pumpa dizne,ulje,filter ulja,filter vazduha,obrada glave)

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #7 poslato: Jun 03, 2012, 10:27:50 posle podne »
Jao ne pali ga na guranje ako Boga znaš burazeru biggrin
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže Modus

  • Black shadow
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10338
  • Age: 45
  • Lokacija: Ljubljana-Prijedor (BiH-RS)
  • Karma: +215/-47
  • Pol: Muškarac
  • TDI Tako Dobar Izbor
    • VW-Club
  • Auto: Volkswagen Touran
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #8 poslato: Jun 03, 2012, 10:28:08 posle podne »
Moguće da je do...lošeg goriva,možda ti je i filter na naftu loš,i kao sto kažu ostali moguće da je do akumulatora i grejača.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #9 poslato: Jun 03, 2012, 10:28:37 posle podne »
provjeri klapnu na usisu i EGR. zna se desiti da zbog prljavstine nece da otvori klapna i onda i drugacije vergla i nece da upali.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #10 poslato: Jun 03, 2012, 11:10:29 posle podne »
na koju klapnu mislis na usisu da jos to pogledam,egr sam cistio i neko je pre mene skinuo tanko crevo i blokirao sa uredjaja sa kojeg se spaja egr ventil sa nesto vecim crevom, grejaci namaju veze, oni se aktiviraju tek ispod nule,akumulator je ok

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #11 poslato: Jun 03, 2012, 11:41:30 posle podne »
do grejača nije sigurno,pd motor pali bez grejača,a još nisam imao ni jedan slučaj da se zapuši filter za gorivo,čak i kada se ne menja na vreme,jer su kod njega pritisci veliki... možda nije uzupčen dobro... tandem pumpa treba da se čuje kada daš na kontakt auto,ako ti je rezervoar ispod polovine napunjen,čuje se kao da žubori nešto pozadi i ona služi da presipa gorivo iz jedne komore rezervara u drugu,pošto je on podeljen na dve zone zbog bućkanja goriva u krivinama... u svakom slučaju bi to prijavio na dijagnostici ili možeš da je proveriš ako sipaš gorivo do čepa,jer onda nema funkciju ... zašto ga ne zakačih kod nekoga na dijagnostiku,pa isprati parametre pritiska goriva itd na verglanju???proveri katalizator da li je zapušen itd... jer ovako možemo samo da nagadjamo šta je u pitanju... toliko od mene...
« Poslednja izmena: Jun 03, 2012, 11:43:26 posle podne od strane Gagi »

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #12 poslato: Jun 04, 2012, 01:09:01 posle podne »
danas cu da odem na dijagnostiku da pogleda jos jedan strucnjak. Primetio sam od kada je skidana glava da sada kada je hladan dimi na auspuhu dok se ne zagreje,pre toga nije bilo i kada se povecaju obrtaji da pusi umereno crn dim a toga pre nije bilo

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #13 poslato: Jun 04, 2012, 02:14:24 posle podne »
Veoma bolno mesto kod tih motora su pumpa dizne, ali da budemo nacisto, ona ili radi ili ne. Kad vrisne, kompjuter motora istog momenta blokira motor i nema mogucnosti da se isti upali. Licno sam imao ovakav slucaj sa svojim B-6 Passatom da mi se u voznji ugasio jer je otisla pumpa dizna zbog loseg goriva. Ja pre sumnjam na zubcenje motora, akumulator i alnaser, kao i na masu. Pogotovu sto si naveo da dimucka po malo sada crn dim.
Boban-Rus

Van mreže glok7788

  • VW Početnik
  • Poruke: 162
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk6 2.0 tdi 103kw
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #14 poslato: Jun 04, 2012, 06:04:39 posle podne »
Trebao si promeniti i karike kad si vec otvarao motor, pogotovo sto su ti majstori rekli da mu je slaba kompresija.
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи, у главу ми памет ућерасте.

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #15 poslato: Jun 04, 2012, 07:59:13 posle podne »
u pravu si, trebao sam da promenim karike ali majstori kazu da su stubline netaknute i da nema potrebe da se vade klipovi,ali sta je tu je videcemo,ostavio sam ga danas kod jednog majstora koji samo radi vw pa videcemo do sutra

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #16 poslato: Jun 04, 2012, 08:42:49 posle podne »
Veoma bolno mesto kod tih motora su pumpa dizne, ali da budemo nacisto, ona ili radi ili ne. Kad vrisne, kompjuter motora istog momenta blokira motor i nema mogucnosti da se isti upali. Licno sam imao ovakav slucaj sa svojim B-6 Passatom da mi se u voznji ugasio jer je otisla pumpa dizna zbog loseg goriva. Ja pre sumnjam na zubcenje motora, akumulator i alnaser, kao i na masu. Pogotovu sto si naveo da dimucka po malo sada crn dim.

Da nisi ti tu nešto pobrkao komšo? Kod 1,9 pd motora dizne jesu bolno mesto ali tek posle pola miliona kilometara,a u odnosu na druge motore tipa cdti,dci,hdi,mogu gutati maltene bilo kakvu naftu. Ovo što ti kažeš stoji ali za 2.0 pd motore.Odličan sam prijatelj sa jednim poznatim majstorom iz naših krajeva koji ceo svoj život radi ponajviše Vw vozila.Pomenuti pd motor od 96kw po njegovoj evidenciji spada u nepoderive sa veoma malim procentom kvarova na Pd sistemu.Trenutno odrzava par komada koji gaze preko 500 hiljada,a doskora i jednog Telekomovog Pasata sa predjenih 700 hiljada km,bez ikakvog pipanja dizni...Pozdrav.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #17 poslato: Jun 04, 2012, 10:29:46 posle podne »
Da greska sa moje strane. To vazi sto se tice dizni na motorima 2.0 TDI.
Boban-Rus

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #18 poslato: Jun 05, 2012, 08:17:00 pre podne »
u pravu si, trebao sam da promenim karike ali majstori kazu da su stubline netaknute i da nema potrebe da se vade klipovi,ali sta je tu je videcemo,ostavio sam ga danas kod jednog majstora koji samo radi vw pa videcemo do sutra

Koji ti je taj majstor koji samo radi VW?
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže maggi1

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: raska
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5
Odg: passat b5,5 1.9 tdi 96kw pd tesko pali
« Odgovor #19 poslato: Jun 05, 2012, 09:28:46 posle podne »
vozio auto kod majstora koji se bavi samo vw vozilia,proverio pritisak goriva,vakume,punjenje dizni,stelovao dizne,proveravao zupcenje i to je sve u redu ali i posle uradjene glave kompresija slaba 16,19,19,20 , ne mogu da verujem da je opet ista kompresija,stvarno sam se iznervirao za medalju. Posto je predhodni majstor sumnjao na glavu koju je trebalo odraditi, stubline su bile ne taknute pa nije vadio klipove. Ovaj  majstor dok ne otvori motor nista ne moze da kaze ali sunja vise u to da su pokrivljene klipnjace nego da su u pitanju karike posto ne trosi ulje i ne duva kako bi trebao sa losim karikama. Posto mi je rekao cenu za sve ovo odustao sam od rada svega i prodacu ga (naravno kupcu sve reci jer ne volim da zajebem nekog kao prodavac mene) posto zasto i nikada vise necu voziti VW ,NIKADA.Zanima me da li je ovo realno i da li mogu biti karike posto je dobra stublina a ne trosi ulje i da li ima neko da mi kaze koliko treba klip da u milimetrima predje blok kada je u gornjoj tacki jer ako su karike prebolecu jos to a ako su klipnjace iskrivljene to je strasno jer jos nisam cuo da se na bilo kojem ,pa i najgorem vozilu to desi