Autor Tema: alternator-mali problem  (Pročitano 3685 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
alternator-mali problem
« poslato: Decembar 18, 2008, 05:31:01 posle podne »
ko sto rekoh problem je mali ali reko da na vreme se pozabavim njime.naime prilikom provere punjenja akumulatora desava mi se sledece-kad upalim auto i kad pocnem da merim voltazu pokazuje 14V a posle kad vrati sauh pokazuje 13.8V.ranije je pokazivao konstantno 14V.pretpostavljam da je nesto do alternatora-da li vredi da odmah pogledam sta mu je ili ne.skoro sam menjao remenicu i klinasti kais a regler je menjan pre prosle zime.kad sam menjao remenicu alternatora odnosno kad je bio otkacen kais rucnim okretanjem remenice,cuo se lezaj unutra u alternatoru.treba da ga zamenim ovih dana ali posto je vec bio remontovan,da li vredi sad opet da ga remontujem ili da nadjem neki drugi?skidao sam regler cetkice su dobre,nisu se istrosile
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #1 poslato: Decembar 18, 2008, 08:34:24 posle podne »
13.8V je uredu,jedino ako pocne da opada.... Lezajeve menjaj svakako na vreme. Ja kod mene remontujem alternator svake godine,nisu kvalitetni lezajevi i manje izdrze nego sto bi trebalo.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #2 poslato: Decembar 18, 2008, 08:53:39 posle podne »
13.8V je uredu,jedino ako pocne da opada.... Lezajeve menjaj svakako na vreme. Ja kod mene remontujem alternator svake godine,nisu kvalitetni lezajevi i manje izdrze nego sto bi trebalo.
upravo tako sam i mislio-a stose tice lezajeva videcu da nabavim neke malo bolje,ovi su izdrzali 2 i po god sto je v.dobro za neku krsh marku i gde mi preporucujes u bgd-u da nabavim delove za alternator posto ja to sam sredjujem
« Poslednja izmena: Decembar 18, 2008, 08:59:00 posle podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #3 poslato: Decembar 18, 2008, 09:01:30 posle podne »
Pa to je super,uzmi onda iste takve...koja je marka lezajeva?

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #4 poslato: Decembar 18, 2008, 09:56:12 posle podne »
e to vec moram da potrazim kutijicu pa da vidim,to sam nabavio od ljudi koji nemaju veze sa kolima neki masinbravari ali zato imaju te lezajeve u milion verzija jer im treba za posao.javicu cim nadjem kutiju.
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #5 poslato: Decembar 20, 2008, 11:57:18 pre podne »
fag-lezajevi,znaci ipak nisu bas neki krsh.nego me bas nervira ova lampica sto tinja od alternatora.pojacao ler gas,sve proverio,---e sad lampica.....bas me nervira tinja na leru,kad dodam gas ne tinja i kad upalim svetla i slicno i tad ne tinja---verovatno nije nista strasno ali me uzasno nervira---da nije u pitanju onaj mali crni kondezator ili sta je vec na alternatoru da me on ne zeza?
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2008, 11:59:07 pre podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #6 poslato: Decembar 20, 2008, 01:39:26 posle podne »
I kod mene tinja povremeno isto tako, a i lezaj se cuje i remenica je za zamjenu. Mozda zbog nje tinja.

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #7 poslato: Decembar 20, 2008, 02:27:43 posle podne »
FAG lezajevi su extra.

Sto se tice tinjanja lampice na Golfu,ukoliko je alternator ispravan...moze da tinja zbog labavog kaisa ili malih obrtaja.

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #8 poslato: Decembar 20, 2008, 03:41:07 posle podne »
FAG lezajevi su extra.

Sto se tice tinjanja lampice na Golfu,ukoliko je alternator ispravan...moze da tinja zbog labavog kaisa ili malih obrtaja.
FAG lezajevi su extra.

Sto se tice tinjanja lampice na Golfu,ukoliko je alternator ispravan...moze da tinja zbog labavog kaisa ili malih obrtaja.
za lezajeve nisam ni znao da su fag sve sam bio ubedjen da su stavljeni neki krsh-e sad nisam prosli put se setio dimenzije lezaja da zapisem pa da ih kupim odmah pre skidanja i rasklapanja alternatora tako da mi pretstoji malo cimanja,a kais i remenicu  sam zamenio pre par dana,e sad sto se tice dotezanja i to mislim da sam dobro odradio jer mi nije previ put da to radim-
@rogi jedina nepoznanica mi je ono malo crno na alternatoru ima oznaku vezanu za farade,kandezator ili sl,jel moze to da zeza jer je jednom liku isto bila muka ta lampica i majstor mu zamenio bas taj deo
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2008, 03:43:54 posle podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

Van mreže Rogi

  • In Car Electronic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2663
  • Age: 40
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +16/-8
  • Pol: Muškarac
  • VW
  • Auto: Golf 5
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #9 poslato: Decembar 20, 2008, 09:07:07 posle podne »
Ako je Bosch alternator,onda su 6203 i 6201 lezajevi.

Kondezator nema veze sa punjenjem,jedino ako je riknuo pa pravi neke smetnje... probaj da ga skines

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #10 poslato: Decembar 20, 2008, 10:47:28 posle podne »
jeste Bosch i to sa sirom remenicom ako znas sta mislim,a za lezajeve jel to za sve alternatore na mk2 ili se razlikuju,mada hvala jer mi smor da rasklapam pa da jurcam po lezajeve pa ima nema,mada cu ja to na poslu naci sigurno,a u ETKI nema oznaka lezaja,sto me bas cudi-recimo za alnaser imaju tacne dimenzije biksne u menjacu a za ovo ne blink :angry:
jel moze kondezator da pravi smetnje tipa kad upalim farove motor smanji malo broj obrtaja jer mi se to ponekad desava----ma zvacu isterivace duhova da vide ima li posla za njih lollol lollol
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2008, 11:15:40 posle podne od strane banderash »
DRIVE IT WITH PRIDE

SALE GTI

  • Gost
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #11 poslato: Decembar 21, 2008, 12:18:43 pre podne »
 lollol lollol lollol lollol

Van mreže banderash

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 686
  • Age: 50
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • vw builds cars-others just try to do it
Odg: alternator-mali problem
« Odgovor #12 poslato: Decembar 24, 2008, 12:06:33 posle podne »
nasao lezajeve skf u ventu u vojvode stepe oko 250din po komadu-josh samo zamena,zima pa dok se namolim clap
DRIVE IT WITH PRIDE