Mislim da ce decko biti odusevljen sa KR motorom u bilo kojoj kombinaciji u odnosu na 8v motor.Evo da vam razbijem predrasude o odrzavanju,potpuno je ista cena mehanickih delova za ABF i za KR,malo se teze nalaze orginalni delovi za oba ova motora ali jos uvek ima proizvodjaca koji prave dobre delove.Nazalost sto je kod nas svaki manji problem sa K dzetronikom zavrsavao sa ugradjenim plinom pa su mnogi zdravi motori unakazeni.Sto se tice performansi svaki od ova dva motora ima svoju prednost i manu,Kr je brutalan sportski motor sirove snage bez elektronike koji nije podlegao strogim eko kriterijumima,eksplozivan,pristojan obrtni moment iz 1,8,kratak menjac,odlicno ubrzanje,problematican pri koriscenju loseg goriva,skupe kvalitetne ajnspric pumpe bez koje nemoze da radi dobro. ABF putnicki sportista,izrazen obrtni momenat u niskim obrtajima,ne preterano eksplozivan i brutalan,prilicno ekonomican u odnosu na svoju snagu i KR,zavidna konjaza,uz veliko ulaganje izvlaci se dobra konjaza iz njega.
Kao serijiski motori, licno mislim da bi bilo veoma tesno uporediti ova dva motora,mozda bi Kr bio u nekoj maloj prednosti,dok bi u nekim preradama ipak ABF imao prednost jer zapremina od 2L uopste nije za zanemarivanje.
Ukoliko decko zeli da ulozi pare u KR,mislim da uopste nece biti problem za remont ajnsprica,tu je NINO da to odradi pedantno,ako je on decku daleko tu smo ja i Makso,nismo ni mi elergicni na lovu.
