Nije da se sad nesto pravim pametan ali msm da drasticno padanje lera znaci da je slaba smesa...Meni se to desavalo dok nisam pocetkom prosle godine isao kod ljudi da mi nasteluju plin jer em je ler bio nizak em je svako dodatno opterecenje (plin, sva 4 migavca, H3 farovi) drasticno spustalo ler, a oni su mi i prodali tu foru da nastelujem plin posle servisa, da se ne cimam do njih... Juce kad sam stigao gajbi, krecem da se uparkiravam (kazaljka tik ispod 1000 obrtaja), palim sva 4 i cisto da probam upalim H3 i duga na H4 i ler je bio izmedju 1000 i prve crte ispod...
Opet kazem, ja nisam majstor za plin, ali ovo sto ja mislim kod mene u praksi funkcionise...
EDIT: Ventil na racvi od isparivaca do mixera od stelovanja u servisu nisam dirao, samo stelujem na isparivacu i evo vec godinu i nesto dana kako uradim servis i nastelujem ga performanse i potrosnja se drze na istom nivou...