Hvala svima

Diego, ne znam da li sam napisao, dvoumio sam se sta da radim, ali tu je Stoske uleteo

Znaci skines staru boju (ne brusilicom kao ja, jer ces se kasnije muciti mnooogo vise sa smirglanjem) kazu da ne moras skroz da skidas boju nego samo da "izmatiras" smirglom, ocistis lepo i farbas...
Ali ja sam skidao SVE do aluminijuma, imas taj skid boje, namazes sacekas 10-15 min i uzmes spaklicu pa skidas sve to sto je nabubrilo, ja sam napravio gresku jer sam ostavljao po sat vremena na felni pa se sve slepi i postane kao smola, pa sam prso i uzeo brusilicu

Znaci poskidas staru boju, onda grublja vodobrusna smirgla, zavisi kakva su ti ostecenja na felni pa ides ka finijoj do 400, onda lepo ocistis felnu antisilkom, zastistis ventile i gumu (pozeljno je da skines gume sa felni, ako imas normalnog vulkanizera posto ja nisam mogao i sa njim da se natezem

) e onda kad je sve cisto i suvo prskas ETCH primer, uzmi sve pa pise na spreju "for profesional use" nije nista skupo on ti je i primer i ispunjivac, kad to sredis sutra pogledaj felnu pa ako vidis vece neravnine itd njih izgitujes, e sad sve to lepo opet smirglas lagano bez jakog pritiskanja sa jos finijom vodobrusnom da bude lepo i glatko kao staklo... pa opet sve to ocistis antisilkom, ostavis da se osusi (brzo to ispari) pa prkas boju za koju se odlucis, opet savet ako ne radis pistoljem uzmi pro sprejeve, posto ima svega a razlika izmedju loseg i tog sto sam ja uzimao je mozda 100-150 din po spreju, ali kad vec radis radi ih da bude dugotrajno... sve to prskas lagano u slojevima, ni slucajno ne prilazi blizu sa sprejom jer ces "naliti" boju negde i nista nisi napravio, bice ruzno, znaci lagano, ne boj se sve ce pokriti...
Ja se raspisao

ajde kad krenes sve sto treba pitaj ima ovde dosta ljudi koji su uvek spremni da pomognu

Cim stignem stavicu slike kako izgledaju preko dana na autu, a i stigli su zvucnici

pa cu to sve ubaciti o istom trosku
