Autor Tema: Problem paljenja turbine  (Pročitano 27619 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Grale

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #20 poslato: April 18, 2012, 11:13:44 posle podne »
I mene je to zezalo, ja sam radio čišćenje turbine - i pokazalo se opet posle da je zaglavljivalo u nekim momentima. Oteram ponovo kod istog majstora, on podigne auto na dizalicu i izvrši čišćenje vakuum ventila, i razrađivanje -  jer navodno mi je on glavio. Rekao majstor da s vremena na vreme auto da se vozi i brzine menjaju na 3000 obrtaja. A možda i ima negde sitna rupica u vakuum crevu i ona pravi svaki put problem na određeni broj obrtaja...
Aco, ko ti je ustanovio da su vakuum creva za zamenu?

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #21 poslato: April 19, 2012, 03:55:22 posle podne »
ja sam 3 puta skidao turbinu,i 3 puta je servisirao,ventile menjao,nije bilo do njih,egr ventil sam kupio nov,opet isto,cistio izduvnu,izbio katalizator i opet isto,i to sve majstori sa dijagnostikom,svi ih hvale,na kraju mi rekli daneznaju sta ga zeza,nemaju ideju i slali me po drugim majstorima,puko sam 400 i nesto evra bezveze a nije bilo do turbine jer kad sam je servisirao u turbo servisu na medaku rekli su mi da je ociscena i da je dobra turbina i da to nije kraj mojih problema sa gubitkom snage,jos malo sam tako isao,menjao protokomer,stavio drugi i opet nista
ikomsija iza mene,obican mehanicar,bez dijagnostike kaze idi kupi vakum creva jedno 3 ili 4m i sve uzmemo izmenjamo,od tad auto ide kao blesav,i na dva mesta na starim vakum crevima sam nasao kao pukotinu,bila su losa i sva odrpana,zamenio i evo vec 8meseci se vozim,nikad nije do sada nista,ide kao blesav,i isao sam nekoliko puta na dijagnostiku,i skoro sam bio i ne pokazuje nista,nikakvu gresku,ne prepunjava turbina vise,problem bila losa vakum creva
  champ1

Van mreže sAx

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Age: 45
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16v
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #22 poslato: April 19, 2012, 07:02:08 posle podne »
Druze jedno pitanje, koliki pritisak ti daje ta remontovana turbina?

Van mreže Grale

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #23 poslato: April 19, 2012, 08:48:34 posle podne »
sve majstori a ni jedan ne zna da reši prost problem kod auta, nisu to više ni M od majstora - uglavnom 90 % je takvih i zovu se majstori, a ovakve probleme ne znaju da rešavaju - samo uzimaju pare a i dalje nerešeni problemi.
Gde si kupio vakum creva, možda su i kod mene za zamenu - i jer ti menjao taj komšija?
Posle čišćenja turbine, kod mena, znaš onaj vakum ventil ( ima klip koji se razrađuje) - koji se nalazi ispod i povezan je sa turbinom - meni je zaglavljivao, očisti se i vozim pređem nekoliko km, i ponovo zaglavi i isključi turbinu i opet čišćenje, a to si Aco spomenuo - kako ti sad ne zaglavljuje, nije mi jasno - i ti si imao taj problem. A problem si rešio zamenom creva, a šta si uradio sa tim vakum ventilom?
Malo mi to nije jasno - sad.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #24 poslato: April 19, 2012, 08:56:52 posle podne »
i ja sam razradio taj ventil, onaj veliki iznad turbine i meni je malo glavio,zaboravio sam da napomenem,izvinjavam se,meni je jednom to ocistio i posle nikad nije zaglavljivalo

vakum creva  mi je menjao komsija,ma bre nista tesko,cale ih je negde kupio ali sam uzeo neka gumena duplo deblja od onih starih,i nesto smesno tipa 400-500din 3m ja mislim
ja sam posle toga sam sa gazdom menjao na njegovom audiju a4 1.9 tdi,laganica


@sAx nije remontovana,nego je ociscena,70e naplaceno
a remont kosta 250-300e ja mislim, i da ti kazem ovo za pritisak nemam pojma,bitno je da sam resio problem i da vise ne prepunjava
« Poslednja izmena: April 19, 2012, 08:59:38 posle podne od strane Acca »
  champ1

Van mreže sAx

  • VW Početnik
  • Poruke: 43
  • Age: 45
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16v
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #25 poslato: April 19, 2012, 10:17:20 posle podne »
Izvinjavam se ako sam bio nejasan, pitanje je bilo za: AFN-slabost
a evo zbog čega
prostim merenjem pritiska koji turbina isporučuje u bustu vrši se i defektaša probllema, odnosno tačno se zna da li je turbina kriva za manjak snage ili nešto drugo u pitanju napajanje gorivom, elektronika, ventili itd.

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #26 poslato: April 19, 2012, 11:27:29 posle podne »
brate kod turbine moze da predstavlja problem i iberlauf....sve iz njega ide direkt u turbinu...ipak danas se sipa sve zivo u auto od loz ulja do pregorelog motornog ulja...

Van mreže Šoro

  • VW Početnik
  • Poruke: 153
  • Lokacija: Sarajevo
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #27 poslato: April 20, 2012, 08:18:40 pre podne »
Kod mene je kolega imao slicnih problema,isao na dijagnostiku nema gresak. Na kraju skontaju da je bilo do naftnog filtera koji nije bio ok,ubacili polovan orginalni filter i auto poludilio.

Van mreže AFN-slabost

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Lokacija: ljubljana
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b6
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #28 poslato: Maj 22, 2012, 06:46:11 posle podne »
Kazem diagnoza sve ok isao sam na 3 mjesta i svi rekli isto,al kad je auto upaljen vakum povuce onu8 polugu od turbine i drzi je   do kraja,cim malo dodas papucicz gasa odma rasterecuje turbo  i polugu vraca  nazad dole do kraja,tako da auto ide brez turba fakticki.Sve sto se dalo zamjeniti sam zamjenio al auto i dalje ima snagu  pola manju nego sto treba da ima 81kw motor.potrosnja je konstantno oko 8 litara.Maf senzor sam kupio original  zanjega i nov je  al  stvar opet ista,sad jedni kazu da je mozda do procesora ili senzora pritiska turbine,al sumnjam da je on jer bi diagnoza pokazala da je on  otiso.Neznam vise sta bi da uradim,,,,,,,,,,,

Van mreže crni82

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
    • www.paintballs.rs
  • Auto: t3 azdaja
Odg: Problem paljenja turbine
« Odgovor #29 poslato: Avgust 25, 2014, 11:44:42 posle podne »
menja li se taj ventil na turbini lako bez skidanje turbine ili mora cela turbina anpolje. jel jednostavno skines stavis novi ili posle idu neka podesavanja i slicno. sta mislite o marki MELETT tim vakum ventilima, njh su mi prporucili