to ti je stara tdi boljka odzekaj davac za temp kad je vruc upalice odma, nemoj da te majstori cimaju kao promeni davac za temp pa nije to menjaj akumulator pa nije ni to menjaj alanser itd bez uspeha.
Problem je softverski poremete se parametri u komp i nece vruc da pali tj tdi ju je softver programiran kad cps senzor procita 250 obrtaja da ecu salje signal do pumpu da odradi ciklus ubrizgavanja a mapa koja je za vruc start neda dovoljno goriva zato mora da se vise vergla da bi se postigli vece obrtaje i onda upali, a to ljudi povezuju sa alanserom posto nov brze postigne obrtaje i lakse pali.
To mozes popravis sa rele koji povezes na alanser i ugradis otpornik i napravis bajpas na davac za temp kad verglas ecu vidi da je motor hladan i dobije dovoljno goriva odnosno upali iz prve.
Nemoj da se cimas da dajes pare za dzaba to ti je najbolje resenje osim ako ne nadjes neko da ti flashuje komp ali to ce vise da te kosta.