Autor Tema: LOŽ ULJE  (Pročitano 26521 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zlocesti

  • Ma .... LOoOOdilo :)
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1495
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd, Djeram
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #20 poslato: Mart 11, 2012, 11:05:39 posle podne »
ja znam par taksista sa satom b5,5 pd motori .. rokaju lozak samo zvoni .. gomila kamiondzija sipa lozak u euro 5 motore .. ja iskreno se ne usudim da sipam u boru ..

elem postoji neki zuti lozak kao iz grcke .. to je kao extra dobar ....
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže micko89

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 466
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +3/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW SHARAN 1.9 T(DI)
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #21 poslato: Mart 11, 2012, 11:17:36 posle podne »
pasat mi je sa obicnom bosh pumpom i obicnim diznama i evo skoro 70 000km sam napravio bez trunke euro dizela.  a auto mi ima sad 320 000 na satu pali kao mina nikad pumpa nije remontovana i trosi mi lozaka 5l a ako sipam euro dizel trosi 7l pa koje je onda bolje gorivo ja stvarno neznam. mada da mi lozaka trosi i 10 litara ja kad otvorim filter on je cist kao suza. a i plus jeftiniji je je za skoro 50din od euro dizela
Nije važno stići prvi. Važno je stići pre drugog.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #22 poslato: Mart 11, 2012, 11:28:26 posle podne »
ja znam par taksista sa satom b5,5 pd motori .. rokaju lozak samo zvoni .. gomila kamiondzija sipa lozak u euro 5 motore .. ja iskreno se ne usudim da sipam u boru ..

elem postoji neki zuti lozak kao iz grcke .. to je kao extra dobar ....
kod mene komsija sipa u njegovog b5,5,taksista
pre godinu ipo dana ga je uzeo,auto kao nov,sipa loz ulje u njega i sad da mu cujes motor posle godinu dana samo,kao da si ubacio metalne kuglice u motor i igras klikere
ja se ne usudjujem u moj i necu

a sto se tice golfa 1,ili 2 tu smes slobodno,znam ljude koji furaju samo loz ulje i nikakvih problema nemaju
  champ1

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #23 poslato: Mart 11, 2012, 11:37:39 posle podne »
@micko89
Svaka tebi čast, svako ima pravo sa svojom imovinom da raspolaže kako hoće, u srvisnoj knjižici proizvođača stoji između ostalog i koja se vrsta goriva sipa, kao i na poklopcu rezervoara, tu je za mene svaka dalja priča suvišna...
Samim tim se i ne vodim cenom naftnog derivata(koji koliko košta i koliko je jeftiniji...) , niti šta ko radi sa svojim autom, nego onako kako treba tako i radim...
Земунчанин

Van mreže BorkoUE

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 351
  • Age: 40
  • Lokacija: Užice
  • Karma: +14/-11
  • Pol: Muškarac
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #24 poslato: Mart 11, 2012, 11:42:09 posle podne »
...Ja u moju dvojku samo ložu,a sto se tice novijih auta, u mojoj ulici oktavija i mk5,na istoj pumpi,a cesto i zajedno, tocimo ložu.Oktavija zadnje 2-3 godine se vozi tako,a petica zadnjih 5 meseci od kad ju je komsija kupio,i kazu ljudi da nikakvih problema nemaju.Inace u ulici imaju jos 3 mk2, 1 mk3 i 2 saxa,sve na ložu...
Citat: gedora  Jun 18, 2012, 11:24:49 posle podne

evo i pekar gleda onaj snimak ni njemu nista nije jasno sto posto

Van mreže klod

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 52
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5.5
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #25 poslato: Mart 12, 2012, 01:42:25 pre podne »
Mi smo opet najpametniji,ma sve sto gori treba sipati....pa se pitamo kako kod nas auto propadne za 4 sto u inostranstvu propadne za 15,ali sto covek pre rece svak radi sa svojom imovinom kako misli da je najbolje
(.)(.)

Van mreže MACNE_GTI

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3510
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd-kaludjerica
  • Karma: +53/-31
  • Pol: Muškarac
  • Tata kako se pise ljubav?? Pisi sine GTI
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #26 poslato: Mart 12, 2012, 01:49:35 pre podne »
klod brate mislis da ljudi ne bi hteli da odu na pumpu i napune pun benzina dizela ili sta vec,danas da napunis rezervoar treba ti 10 000,to je pola plate necije,tako da sipa ko sta moze...a inace kum moj u pasata b5.5 1.9 TDI ,DI crveno sipa lozaka i vec 8 meseci samo cepa...
PRODAJEM PLAVOG KAMELEONA.
Ne, crvenog...
Ne, zelenog... Uuuu... Ekstraaa... Ne prodajem ga !!
XD

Van mreže klod

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 52
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5.5
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #27 poslato: Mart 12, 2012, 02:03:19 pre podne »
Ne sporim sto kaze moj drugar bas me briga sto je poskupelo gorivo ja sipam za 1000 din uvek...mislim da na duze staze to i nije pametno mozda se moze izvuci nesto iz sledeceg ,rec strucnjaka za gorivo:

Viskoznost D2 i LU je slična (praktično ista) mada su granice široke. Čak i lož može biti i za nijansu manje viskoznosti.
 Relativno bitan podatak je tačka paljenja (para) koji je za D2 i ekstra lako LU zapravo isti (55cel.), dok ostala LU imaju 60 i više (čak i do 100).
 Međutim gorenje i brzinu paljenja bolje definiše cetanski broj. On je i najvažniji parametar koji pokazuje kako sagoreva dizel gorivo. Zavisi od kompletnog sastava istog. Naziva se još "dizel indeks". On precizno pokazuje sposobnost paljenja dizel goriva.
 Po ovome D2 ima vrlo dobar kvalitet jer mora da ima CB od 45. Još uvek kod nas za ED važi 46, mada je to u EU 49 a preporučuje se 50 i više . ED kod nas uglavnom ima oko 50 ili čak i više. Jako kvalitetan ED ima i 55 ili čak i više.
 D2 uglavnom ima 45-47. Nedovoljno za Euro 4 ili 5 motore (gde je 50 min.).
 Lož ulje ne mora da ispuni normu po ovom pitanju a sigurno ima manje (oko 40 npr.).
 Zato je nepogodno za "brzohodne dizele" čak i obične automobilske jer bi već na 2500 obrtaja nepotpuno sagorevalo. No "sporohodni" nekako to i trpe te ljudi ne primećuju ovu osobinu, koja zapravo znači da (između ostalog i jako uprošćeno) deo goriva sigurno ne sagori pri većim obrtajima (a i inače) te bi potrošnja ED-a po kg morala biti manja. Međutim ...
 ... "kad ja tamo a ono međutim" ...
 Specifična gustina ED-a je 820kg/m3 dok je za D2 860 a LU 870kg/m3.
 Zbog kombinacije CB, toplotna moć i spec.gust. D2 i LU bi trebalo da motori isto troše (u litrima) dok bi ED stare mašine zaista mogle da troše i nešto više (ali do 5% max.) dok novije ne bi trebalo nešto posebno više da troše ED u litrima po satu rada.
 Šta je još bitno?
 Sadržaj sumpora i pepela je kod LU dozvoljen u duplo većoj količini (sadržaju).
 Tako da 0,2% sumpora (LU) zaista izgleda frapantno (mada ni D2 sa 0,1% nije mnogo bolji). Sadržaj vode je kod D2 max. dozvoljen 500mg/kg (ppm), kod ED 10x manje a kod LU 3x više (0,15%). Ovo je jako bitna stvar. Vodite računa!
 Tečljivost je tu negde ista (do nekih -10, ovaj podatak nemam ni za jedno ni drugo ali je par stepeni možda razlika u korist D2), i naravno, kod ED-a je -25cel. (ni ovaj podatak nemam, mislim na standard, u praksi su vrednosti -26 ili -28 uobičajene za Euro 5, akutuelni, ED).
 I na kraju ali ne i po značaju: filtrabilnost D2 je mnogo bolja od LU (a ED bolja od D2 no ovde je razlika D2:LU čak i veća). Znači ne samo filtrabilnost na niskim temp. već i opšta. Ne samo da ćete menjati filter goriva češće već će to biti loše za ceo sistem za ubrizbgavanje goriva pa i samu Bosch pumpu (durogočno gledano).
 Ima li nešto posle kraja? Pa ima.
 Korozija bakarne trake (test korizivnosti, zapravo odusustvo korozije) je uslov koji D2 mora da ispuni ali LU ne.
 A boja? Indikator u količini od min. 15mg/lit.? On služi da se jasno označi lož ulje i nije preterano štetan (ne diskvalifikuje uptrebu kod starih konstrukcija motora) ali ipak mu mesto u motoru nije (dok u peći, kotlu lepše sagori - drugi uslovi sagorevanja, čisto lepo gorenje a ne paljenje na visokoj temp. i pritisku, skroz druga priča).

 Eto skraćeno i uprošćeno. Ima i ZA i PROTIV. Lošija goriva zapravo imaju samo cenu na svojoj strani (razlog jedan ali vredan) a kvalitetnija sve ostalo. Šta će petegnuti na tasu? U većini slučajeva cena. Tehničko-tehnološki trebalo bi obrnuto (čak i uzevši cenu u obzir). Osim toga većina ljudi je spremnija da prihvati rizik da motor traje 5000 umesto 7500 radnih sati, ili da u toku životnog veka remontuje (možda a možda i ne) pumpu 2x umesto jednom i slično.
(.)(.)

Van mreže klod

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 52
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5.5
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #28 poslato: Mart 12, 2012, 02:05:51 pre podne »
za Boban
 i ja sam pitao cenjenog majstora koji mi rece doslovce "DAJ NE GLUPIRAJ SE"... e sad kom obojci kom opanci eb ga
(.)(.)

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #29 poslato: Mart 12, 2012, 02:12:45 pre podne »
 misli1
Boban-Rus

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 32
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #30 poslato: Mart 12, 2012, 03:07:32 pre podne »
Evo i ja sam dobio informaciju od jednog veoma cenjenog majstora da se moze smelo sipati lozak. Cak mi je rekao da ako nesto crkne na autu da ce sam o svom trosku snositi popravku. Onda vam je sve jasno. Znaci da moze smelo da se sipa. Ja od sutra prelazim na lozak, pa sta Bog da.

U Sharana lozak?

Moj drugar vozi i octaviu i e39 530d na lizaka, mene strah da sipam, pun je trunja, video sam kad su sipali u b3 komsije
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže ivanerns

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: NS
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1, BMW 315, Fiat Doblo
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #31 poslato: Mart 12, 2012, 08:37:51 pre podne »
Pa ti ga filtriraj ;) Ima da se kupi levak sa tim filterom + neka tkanina i problem rešen ;)

Od danas počinjem da sipam ložaka, kantu od 20l nabavljena, prenosim utikse... OK, znam da je MK1 u pitanju ali jbg...

Razmišljao sam se i oko mog Fiata 1.9 JTD, da sipam LU, ali kažu da nije pametno zbog turbine, a i do duše, to mi firma sipa tako da nije ni bitno toliko ;)

Van mreže micko89

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 466
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +3/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW SHARAN 1.9 T(DI)
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #32 poslato: Mart 12, 2012, 10:00:59 pre podne »
ja bi voleo da u svoj auto sipam euro dizel naravno jebes loz ulje ali je problem sto kod nas EURO DIZELA NEMA a ja da sipam u svoj auto kojekakve mesavine parafinske ne pada mi na pamet jel to gorivo svaka pumpa krsti po svome. pa ajde realno po kojoj logici u euro dizelu moze da bude parafina to je cinjenica da se tu nesto mulja. a nek neko kupi lozak i stavi u kantu i nek ga ostavi 3 meseca na minusu nece se nataloziti ni malo parafina. ja ne mudrujem ssto se tice tih goriva ja sam u jedan auto sipam lozak a u drugi euro dizel i sve mi bude jasno na servisima jel ih sam radim a ova auta i bas kad budem radio slikacu filtere cisto da se vidi razlika o kojoj pricam i o toj cistocu u euro dizelu. ja vec 5 god imam staza sa lozakom i nikad jedan jedini problem nisam imao i ako nekad budem imao nece biti zbog njega garantujem. ja necu da sugerisem ko sta treba da sipa u auto to treba svako da zna,ja samo prenosim svoja iskustva
Nije važno stići prvi. Važno je stići pre drugog.

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #33 poslato: Mart 12, 2012, 10:07:32 pre podne »
Idi do gradske toplane pa ih pitaj da pogledaš filter, sigurno je čist kao suza...
Земунчанин

Van mreže micko89

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 466
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +3/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW SHARAN 1.9 T(DI)
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #34 poslato: Mart 12, 2012, 01:29:50 posle podne »
pa cistiji im je nego da se loze na euro dizel bleh
Nije važno stići prvi. Važno je stići pre drugog.

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 42
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #35 poslato: Mart 12, 2012, 01:38:06 posle podne »
Idi do gradske toplane pa ih pitaj da pogledaš filter, sigurno je čist kao suza...
Druže ja sam u početku filtrirao lož ulje dok niko još i nije vozio na njega, i posle sam prestao jer nije imalo šta da se filtrira.... a dok sam sipao D2 ili ED providni predfilter mi je bio pun kao da ima blato posle vrlo malo pređenih kilometara. Otkako sipam lož ulje nemam tih problema, tj prlja se filter ali mnogo više kilometra pređem, pa ti vidi.

Niko nikog ne ubeđuje, svako vozi na ono što misli da je najpametnije, ali čisto da znaš, da mnoge pumpe prodaju D2 i ED kao lož zbog manjih akciza, tako da mu dođe na isto. Samo manje košta.
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #36 poslato: Mart 12, 2012, 01:54:28 posle podne »
Taman posla da neko nekog osuđuje, svako radi onako kako misli da mu je nabolje, naravno da se mulja sa derivatima i da se što kaže @micko89 krsti sve sa svačim, ED je ledio samo na NISu ove zime, nikad nisam imao parafin na filteru(od servisa do servisa).Ako dođe situacija ''kantica sa gorivom'' kao 90 ih, neću sigurno u svoj auto sipati lož ulje...auto mi je PD a dara bi bila skuplja nego mera...po meni za nove dizel agregate to je veliki rizik...
 
Земунчанин

Van mreže Miki Arandjelovac

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 39
  • Lokacija: Arandjelovac 34300
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6D
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #37 poslato: Mart 12, 2012, 02:43:00 posle podne »
Ja imam Golfa 2. i u njega sipam Loz ulje.Kada sam ga kupio poceo sam da sipam samo D2. No covece skupa voznja puno. Po ovim cenama sad izmedju nafte i Gasa svi bi znaci trebalo da se odreknemo Automobila sa Dizel motorom. I tako ti pricam ja na pocetku poceo da sipam samo D2. I onda dodje drug i kaze daj ne lupaj ja u Audia 2007.god. sipam lozak a ti neces u Golfa 1990. ! I od tad sam se prebacio na Loz ulje. Kod nas ovde ga prodaju po dve cene jedno je neko nase ono je 102,45 Din tako nesto a jedno je neko Evro Loz ulje iz uvoza on je po 104,80.Din ja uzimam ovo drugo nekako mi auto lepse ide. Ne znam mozde je kraci vek motora ali pazi pre sam imao benzinca i svi su pricali da je benzinskim motorima kraci vek na plin kada se vozi. Pa mnogo su bre skupa ova goriva i Benzin i Nafta kod nas. Mnogo nas se okrece drugim resenjima ili to il da idemo peske...
Rece ona ja ili Golf !! Steta nije bila losa devojka...

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 42
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #38 poslato: Mart 12, 2012, 03:50:12 posle podne »
Ne znam za vas al ja da imam njivu počeo bi da sadim uljanu repicu i da sam pravim dizel za svoje potrebe.... još malo ako skoči cena ima da odjavim auto i da plaćam taksi jeftinije će da me izađe.
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: LOŽ ULJE
« Odgovor #39 poslato: Mart 12, 2012, 04:21:32 posle podne »
po meni za nove dizel agregate to je veliki rizik...
Da rezimiram; svrha mog palamuđenja u ovoj temi je da, dobronamerno posavetujem vozače NOVIJIH DIZEL MOTORA(CR i PD), da ne eksperimentišu sa lož uljem, a ko vozi automobile sa starijim dizel agregatima samo napred...
ovde se isključujem iz diskusije...
Земунчанин