Moja beba

evo malo više o mtoru i šta je sve radjeno na kecu inače radi se o glofu gti mk1 iz 1981 sa motorom 1.6 81kw koji je zamjenjen
motor iz Audia 80 B4 Quattro 2.0 16V ACE oznake motora 141 ks, motor je složen na novo, glava je uređena koju je radio prijatelj Bruno, usisna grana je od scirocca gti, stavljen je jedino karter, uljna pumpa i ka-jet od KR-a, ispušna grana 4, 2 u 1 super sprint inox, , cijev promjera fi 55 sa srednjim protočnim i zadnjim protočnim loncem radjena u Lastovčiću, getriba 2Y, gewinde fk silverline, strut bar na vilice, omp volan i glava volana sparco, papučice omp, stakla su orginal zelena, auto je limarijski odradjen radjeni su i rubnjaci, polakiran kompletno a boja je perla efect LC5M, promjenjena je kompletna instalacija i stavljena iz dvojke gti, stavljena je kompletna unutrašnjost od dvojke g60 wolfsburg edition sicevi recaro i zadnja klupa i tabla od dvojke gti, prednja šajba je od cabria keca, stavljene nove gume na šajbe, centralno, el. podizači od dvojke, alarm, el. mtor za zadnju haubu rupa je zatvorena, krov iznutra je takodjer nanovo radjen, stavljeni zadnji diskovi od duje gti, radjeni paneli na prednjim tapicirungima, lifteri na prednju haubu, muzika kompletna pioneer, naručen orginal ključ vw 16v, borbet t 8x14 et15 gume dunlop 9000 sport 195/45..
te trenutna snaga iznosi na radilici 150 konja što je pokazano na valjcima i na kotačima 120 konja
nažalost slika restauracije nema jer nije slikano pa ču stavit sam slike auta i kako izgleda






















podaci o mjerenju snage sa valjaka i jedan video


mjereno u 4 brzini do blokade koja je na 7000 pa je mjeren na 6900rpm i 173 na sat
Golf Gti mk1 2.0 16V dynotest