Autor Tema: polo 1.4 tdi  (Pročitano 7590 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zoki_kgef

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 39
  • Lokacija: Ćuprija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw polo
polo 1.4 tdi
« poslato: Februar 04, 2012, 12:48:43 pre podne »
Pozdrav svima,
Imam polo 1.4 tdi (55kw) i problem sa temperaturom motora, koja je konstantno ispod 70 stepeni. Pa me zanima, da li ima jos neko taj problem i kako je resio ...ili je to usled niskih temperatura!?
Hvala

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #1 poslato: Februar 04, 2012, 01:01:13 pre podne »
termostat,meni isto bilo na passatu,zamenis i resen problem
nema veze sa niskom temperaturom,kod njega mora da postigne radnu temperaturu i zakuca kazaljka na 90stepeni,da ne mrda ni gore ni dole
  champ1

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #2 poslato: Februar 04, 2012, 01:11:02 pre podne »
Polu sa motorom 1.4 TDI treba malo vise vremena da se zagreje i drzi temperaturu na 90 stepeni u odnosu na motore sa vecom kubikazom, pogotovu ako se vozi u gradu i na malim obrtajima i na temperaturi ispod -10. Sve ispod 2500 obrtaja ce doprineti padanju temperature ispod 90 stepeni zbog male kubikaze. Pogotovu u gradskoj voznji (kreni-stani). Na otvorenom je normalno. Provereno godinama i licno na mom Polu. mahac
Boban-Rus

Van mreže zoki_kgef

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 39
  • Lokacija: Ćuprija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw polo
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #3 poslato: Februar 04, 2012, 10:44:02 pre podne »
hvala ljudi  ;), videcu od ponedeljka da promenim to pa javljam kako sam prosao

Van mreže zoki_kgef

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 39
  • Lokacija: Ćuprija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw polo
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #4 poslato: Februar 04, 2012, 10:50:31 pre podne »
Imam jos jedan problem,
upalim normalno auto, radi 4-5 min. i nakod toga se ugasi. Pokusam ponovo da ga upalim i iz 3-eg, 4-og puta upali i vise se ne gasi do sledeceg jutra ili dok se motor dobro ne ohladi... a i primetio sam da motor vise trese  dok je na leru.
Da li je neko imao slican problem? Ovo mi bas ide na nerve  bonk

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #5 poslato: Februar 04, 2012, 11:37:12 pre podne »
Kada si menjao zadnji put filter za gorivo?
Boban-Rus

Van mreže vw-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 195
  • Lokacija: Kosovo
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5, golf 3
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #6 poslato: Februar 04, 2012, 11:43:48 pre podne »
ovo sto ne postize radnu temperaturu je u 99% slucajeva zbog termostata.i kod mene na pasatu bio termostat i termodavac to zamenio i bez problema sat

Van mreže zoki_kgef

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 39
  • Lokacija: Ćuprija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw polo
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #7 poslato: Februar 04, 2012, 12:12:56 posle podne »
Filter goraiva sam menjao pre oko 1000 km. Desavalo mi se sa starim filterom, zamenio sam i opet isti problem...

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #8 poslato: Februar 04, 2012, 10:19:34 posle podne »
Onda ili dizne ili vuce fals vazduh negde. Treba proveriti i pumpu kao i njen relej.
Boban-Rus

Van mreže zoki_kgef

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 39
  • Lokacija: Ćuprija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw polo
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #9 poslato: Februar 05, 2012, 11:44:10 pre podne »
zovem sutra ovlasceni servis pa da vidim sta je u pitanju, mada sam cuo neku cenu za dizne koja nije ni malo mala  wacko, za pumpu nisam nista cuo ali videcemo... :rolleyes:

Van mreže Plazma

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci, Zemun
  • Karma: +9/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #10 poslato: Februar 06, 2012, 12:25:09 posle podne »
Tako je meni na 1.9 dizel.
Na autoputu mi je 70 i ni mrdac, a inace ne prelazi 75.
Moze li to da steti motoru na neki nacin?

Van mreže vw-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 195
  • Lokacija: Kosovo
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5, golf 3
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #11 poslato: Februar 06, 2012, 03:03:13 posle podne »
Naravno da steti motoru.Motor treba da postigne radnu  temperaturu za oko 10 Km bez obzira na to sto je to kao sto neko rece mali motor i teze postize radnu temperaturu. u tvom slucaju je 1.9 SDI Motor ako ne gresim nije to mala kubikaza. Menjaj termostat to je najcesce problem zasto ne postize radnu temperaturu.

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #12 poslato: Februar 06, 2012, 03:26:55 posle podne »
u tvom slucaju je 1.9 SDI Motor ako ne gresim nije to mala kubikaza.
u naslovu ti piše kubikaža

Meni je jutros digao temperaturu do sredine, i čim sam stao u gužvu/semafor odmah spušta...'ladno,zima, to je...
Земунчанин

Van mreže vw-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 195
  • Lokacija: Kosovo
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5, golf 3
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #13 poslato: Februar 06, 2012, 07:39:58 posle podne »
Plazma ima 1.9

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #14 poslato: Februar 07, 2012, 02:14:57 pre podne »
Princip je isti samo su u pitanju nijanse.... ;)
Boban-Rus

Van mreže Plazma

  • VW Početnik
  • Poruke: 124
  • Age: 36
  • Lokacija: Ugrinovci, Zemun
  • Karma: +9/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #15 poslato: Februar 07, 2012, 12:43:57 posle podne »
Hvala, gledacu da promenim termostat

Van mreže vw-tdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 195
  • Lokacija: Kosovo
  • Karma: +7/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5, golf 3
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #16 poslato: Februar 07, 2012, 04:06:57 posle podne »
Meni je reko jedan "MAJSTORCIC" da se termostat menja na 100.000 Km ili 5 god.

Van mreže zoki_kgef

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 39
  • Lokacija: Ćuprija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw polo
Odg: polo 1.4 tdi
« Odgovor #17 poslato: Februar 08, 2012, 12:49:50 posle podne »
konacno da se javim sa dobrim vestima :)
problem sa gasenjem bio je u elektromagnetnom ventilu, koji po recima ljudi iz ovlascenog servisa utice na rad motora i turbine. Sada sam ga preuzeo iz servisa i sledi testiranje :).
A sto se tice temperature, to je sigurno termostat mada i to sredjujem u toku sledece nedelje pa sledi uzivancija  alealeee