Autor Tema: Rastibudjilizovane klejbezable  (Pročitano 3450908 puta)

0 Članovi i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25220 poslato: Novembar 08, 2023, 10:33:56 posle podne »

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 966
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25221 poslato: Novembar 18, 2023, 02:50:28 posle podne »
Ovaj majstor je doktor!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25222 poslato: Decembar 16, 2023, 07:08:01 posle podne »

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5087
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25223 poslato: Jun 26, 2024, 09:59:36 pre podne »
Rešio sam da se upustim u projekat pravljena konzole za dodatne VDO instrumente: voltmetar, merač pritiska ulja i merač temperature ulja.

Našao sam na otpadu jednog Audija 80 ,,jaje", žali Bože što se rastura, ali kada je već tako, imao sam sreće da ovo niko nije uzeo pre mene. Skinuo sam instrumente sa blendom, nosačem, istalacijom, dokle je moglo i davače za temperaturu i pritisak ulja.

Bile su dve varijante, da kupim nosač za tri instrumenta koji bi išao na vozačev A stub, što mi se nije svidelo, a lakša je varijanta ili da sam pravim konzolu, teža, ali za moj ukus, lepša varijanta. Takođe sam našao drugu centalnu konzolu, kakvu vec imam, koju ću da prepravim. Skoro je gotova i ako projekat uspe, biće posebna tema o tome.

Sve sam probao na stolu, odlično radi i lepo izgleda, još samo da se namesti na auto i gotov posao, to je sve što treba da se uradi. lollol

Problem je sa druge strane, što na kućistu filtera za ulje ima samo jedan davač i naravno jedno mesto. Meni bi trebao adapter, koji ću tu da ušrafim i u njega 3 davača, fabrički passatov za lampicu ulja, za temperaturu i za pritisak(mada taj koji sam sa audija 80 skinuo, ima dve buksne, jedna za instrument, druga za lampicu, ali ja bi fabrički passatov ipak ostavio, ne bi da prepravljam džek ili pravim neki prelaz). Strugari neće da prave, nekoliko sam ih pitao.

Našao sam cev za davače za ulje od 2.5 TDI, koji bi morao malo da prepravim, što će biti, ako ne nađem adapter i poslužiće svrsi.

Pošto su crni instrumenti, osvetljenje će biti plavo, kao kontrolna tabla u passatu i mislim da će se uklopiti. Da sam našao bele instrumente kao iz S2 ili S4, moglo bi i crveno osvetljenje.

Nastavljam da dorađujem konzolu i montiram, pa kada se završi, otvaram temu. :58
« Poslednja izmena: Jun 26, 2024, 10:01:11 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25224 poslato: Jun 26, 2024, 06:51:26 posle podne »






Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5087
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25225 poslato: Jun 28, 2024, 09:54:27 pre podne »
Da, instrumenti su baš ovakvi, ovo je konzola iz Golfa ili Jette MK2. Na Audiju 80 su isti, čak i isti raspored, blenda malo drugačija, koju sam svakako morao da korigujem, kako bi se uklopila u centralnu konzolu na Passatu. Skratio sam je do ova crte sa donje strane gde je zakrivljena, nisam hteo više. Onaj pretenac za čaše na dnu centralne konzole, kod mene nema, pa nece ni da smeta, da bi se otvaralo.

Probao sam plavo osvetljenje sa led diodama, nije mi se svidelo, obicna silajica izgleda bolje, a crvena led dioda je ono što mi se baš svidja, neće da se uklapa sa instrument tablom u tom smislu, koja je plava, ali sa obzirom da Passat ima dosta crvenog osvetljenja, neće biti neuklopivo. Okviri satića će biti hrom. Eventualno jos neki crveni ambilajt sa strane.

A onda na oko lakši, a u praksi, teži deo, da se nadje adapter za davače ulja ili da se ovaj koji sam našao, preradi.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25226 poslato: Jun 28, 2024, 12:33:41 posle podne »


Trebalo bi da je M10x1.0
« Poslednja izmena: Jun 28, 2024, 12:35:31 posle podne od strane Desmo »

Na mreži admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20662
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +408/-38
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25227 poslato: Jul 12, 2024, 09:04:12 posle podne »

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5087
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25228 poslato: Jul 18, 2024, 09:29:10 pre podne »
Osvetljenje ipak ide plavo, previse je kontrast od centralne table, ali i kada sam malo bolje pogledao, lepo je to,samo ce morati drugačije diode(koje drugačije raspršuju svetlost). Kabinski deo je gotov, a sa adapterom za davace ulja se jos mucim, nadam se jos malo. Davač temperature ulja mora da bude što bliže mestu originalnog davaca za lampicu na tabli, to sam resio zadnjim kocionim crevom koje na jednom kraju ima ,,okce", kroz koje sam provukao šuplji šraf u sredini, a koji na sebi ima i navoj za davac, ne znam od čega je, u nekoj gomili istih sam ga našao, naravno dve bakarne podloške i tu ulje ne curi. Na kraju creva sa ostala dva davaca za pritisak i lampicu ulja ne moze da stoji, jer temperatura nece biti realna, odnosno prikazivace manju, nego sto jeste, sto sa pritiskom nije problem. Mislio sam da ce provlačenje kablova iz motornog prostora u kabinu, a da se drugi ne seku ili da se jos nesto na autu, neka guma, ne seče ili ne buši, biti najveci problem, ali to je jos bio i najlaški deo posla.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25229 poslato: Oktobar 31, 2024, 05:32:58 posle podne »

Van mreže MikkiN

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 448
  • Age: 29
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Petrolheads ⛽️
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25230 poslato: Novembar 09, 2024, 07:49:10 posle podne »
Ova mi je na autobuskoj ispala bombona  wub

Golf 2 Moda - 1.8b GT 1990 (2017 - 2024)
Golf 5 United - 1.4b MPI 2008 (2021 -  )
Opel Astra G - 1.6b 2002 (2024 - )

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25232 poslato: Novembar 21, 2024, 09:53:04 pre podne »
Niske temp sagorevanja i dovoljno goriva = niske vrednosti Nox.
EA189 nakon ispravke softvera ima vecu potrosnju goriva, manju snagu i Nox u propisanim granicama

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25233 poslato: Novembar 21, 2024, 11:36:49 pre podne »
Meni je intersantnije poređenje 40 godina stare tehnologije dizel motora koja je fabrički bolja u NOx u odnosu na Audi Q3 2.0. Šta se desilo sa razvojem ekologije proteklih 40 god., šta bi sa EGR, DPF i ostalim sranjima?

Niske temp sagorevanja i dovoljno goriva = niske vrednosti Nox.
EA189 nakon ispravke softvera ima vecu potrosnju goriva, manju snagu i Nox u propisanim granicama

Ali smo kada je na testu pa se prebaci u eko mod bez snage i goriva, u normalnim uslovima isti k.


Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9960
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25234 poslato: Novembar 21, 2024, 01:54:11 posle podne »
U tekstu ne pise koji je agregat u Q3, možda baš pomenuti pa je loš primer za poredjenje

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25235 poslato: Novembar 21, 2024, 02:04:01 posle podne »


Pa ovaj moderni koji ima šesnajes ciklusa pred i post brizganja zbog ekologije, a može da se poredi sa jednostepenom diznom sa federom.

Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25236 poslato: Novembar 21, 2024, 02:31:48 posle podne »
https://occ.eu/artikel/38-jahre-alter-mercedes-240d-sauberer-als-moderner-bmw-x3-abgastest

Stoji i u tekstu sa B92, ali ova stodvaestrojka ima dodat katalizator, dakle nije skroz fabrika. I nije samo cistija od VW-a, nego i od bembare X3.

Vest je inace iz juna 2020. god., nasi su je tek sada reciklirali.

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25237 poslato: Novembar 21, 2024, 03:05:09 posle podne »
Mene najviše zanima taj naknadni katalizator, šta je stavljeno. Ali ovi noviji imaju DPF, pa Oxidation catalytic converter, pa Nitrogen oxide catalytic converter, pa onda Sulfur catalytic converter... Pa EGR visokog i niskog pritiska, pa hlađenje EGR-a... trista ku.aca efekat isti.

Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13235
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25238 poslato: Novembar 21, 2024, 03:33:54 posle podne »
Jbg brate, kolike su dizne na mecki, a kolike na novijim dizelima koji iz 2.0 izvlace 150-200 konja? Idealni odnos goriva i vazduha je isti kao pre 40 godina.

Van mreže raca1

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2028
  • Age: 49
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +99/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #25239 poslato: Novembar 21, 2024, 04:26:14 posle podne »
Pričam o emisiji izduvnih gasova, poređenje primitivne tehnologije u odnosu na novu "sofisticiranu", a u suštini kada se izađe iz test moda onda emisija nitro oksida ide i do 10 puta više od propisanog!
Šta će na mečki da isključe u toku vožnje da se ne bi zapušili katalizatotri i filteri, ništa!
Ja samo kažem da je u pitanju najobičnija prevara koja nema direktne veze sa ekologijom koliko sa marketingom i sa masom koje gutaju sve što joj se servira.
Ista priča sa električnim automobilima, kad njih voziš iza raste cveće i drveće.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.