Utrpao sam ja i više od 3000 u razne budalaštine,ali meni je dosta 180KS koliko bez večih problema mogu izvuči iz 2,016V motora uz neka "minimalna" ulaganja. Da sam htjeo da pravim auto za "race" utrpao bih te pare u motor. Iskreno ne vidim zašto bi mi trebalo više,za neko normalno vozanje. Evo ti primjer. U Tarikovog golfa smo stavili ABF, mjenjač 2Y,ispušnu 4-2-1 ,olakšali i izbalansirali zamajac,pojačali kočnice i auto ide jako dobro. 230 navuče po satu,bez problema. Problem je što na svaki pritisak papučice za gas u 1-2-3 brzini,na 195/50-15 auto bukvalno zapali gume,znači prenos na podlogu nula bodova,tek u četvrtoj se nekako obuzda. Kad mu stavimo moj kompjuter sa SLS čipom,i u četvrtoj pali gume u prazno,jer jednostavno motor ima snage da se možeš igrati s njim,kako hočeš. E,ja razmišljam da če moj sa pogonom na sva 4 iči jako dobro,s tim da još na svom motoru imam kovane Wiseco klipove i 276 bregaste. Meni dovoljno da mi se osmijeh razvuče od uha do uha kad ga stisnem po gasu,ali hoču isto tako da se osmjehnem kad otvorim vrata i pogledam unutra. Nisam ja od onih,koji vole da voze "babaroge" koje brzo idu. Mora brate i da bude lijep,uredan. Dzinnov auto je najbolji primjer. Lijep,uredan i brz!
