Golfa Rallye nisam ni spominjao,a 93-95 kad je počeo da se vozi Escort Cosworth (Sierra se vozila prije) Lancia nije imala tvorničku ekipu,nego su vožene Delte Integrale u dva "privatna" tima Jolly Club i Repsol. Auta koja su več bila na zalasku svoje karijere,su ubijala te Escorte ko mačke,o Sierama da ne pričam. Na tim zadnjim Lanciama Integrale su bili ugrađivani mjenjači iz Hrvatske,koje je pravio ing Zlatko Kvočić-Kvočka,sa kojim se jako dobro znam. Taj isti Kvočić je napravio onu čuvenu Deltu Integrale iz Hrvatske koju je prvo vozio Žarko Šepetavac,pa je kasnije prodao Niki Puliću i sa kojom je Pulić osvojio sve što se osvojiti moglo u HR. Prvu titulu Evropskog prvaka na brdu je osvojio sa njom (kasnije je prešao u BMW od Kramskog). Sa tom Lanciom je tad doslovce poderao bar 7-8 Escorta Cosworth koji su voženi na Evropskom brdu i koji su bili dosta mlađi od te Lancije,a koji su pripremani kod Gabata i ostalih Ford Tjunera.
Pratim sve o brdu,rallyju,krugu itd od 1982-83,imam bar 2000 časopisa iz tog doba (pun jedan ogromni ormar) i imam memoriju ko slon,tako da pričati o uspjesima Forda u svjetskom motorsportu je apsurdno (osim ako ne smatrate uspjehom te neke sporadične pobjede tu i tamo).
Hočemo još malo o Fordu,ili da zaključimo da je baraka i tačka?
Usput,XR2 podvuci se pod zadnji kraj tog Forda koji voziš,ili ga digni na dizalicu,pa provjeri kakvi su ti noseči dijelovi zadnjeg ovjesa,pošto vole jako da hrđaju,pa da ne ostaneš bez zadnjih točkova u kakvoj krivini. Dešavalo se,pa da te ne iznenadi slučajno!
![mahac mahac](https://www.vw-club.rs/forum/Smileys/default/ciao.gif)