Jos jedan + da TDI pali na -15 bez ispravnih grejaca (doduse sa duzim verglanjem).
Od kako su nocne temperature pale, prvo paljenje ujutru je kod mene sa verglanjem od 10 sec u kontinuitetu. Kad upali, izbaci oblak crnog dima i posle par sekundi sve OK. Svako sledece paljenje bez broblema.
Prvo sam sumnjao da je zaledila nafta u filteru jer sipam na NIS-ovoj pumpi a jednog jutra nisu tocili ED i D2 jer su zamrzli pistolji
Zatim sam ispraznio rezervoar i sipao na LUKOIL - ovoj i opet ista prica, tesko pali. Dodao sam i aditiv K2 DFA-39 (protiv smrzavanja) i isto.
E tek onda mi je palo na pamet da proverim grejace i ispostavilo se da 4 od 4 ne rade uopste.
Zvao sam radnju gde godinama uzimam delove za sve automobile, ponudio mi lik sve varijante od Boscha, preko NGK, Lucas, Beru.... sa cenom od 6 do 12e po komadu ali mi je savetovao da sacekam subotu jer mu stizu neki iz VW prve ugradnje po ceni od 15e i na njih daje garanciju 2god, nezavisno od predjene km.
Ako sve to bude gotovo sutra, vec prekosutra javljam utiske.