Autor Tema: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...  (Pročitano 2386 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 40
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« poslato: Januar 09, 2012, 07:21:39 posle podne »
U vožnji mi se dešava sledeće:

 - auto počinje gubiti gas
 - pri pritisku papučice kvačila obrtaji padaju i auto se ugasi
 - i poslije 20 minuta vožnje na otvorenom kazaljka temperature je jedva izašla iz bijelog polja (u gradu se to ne dešava)
 - ako stanem, ugasim auto, sačekam malo i krenem dešava se da se na kraće vrijeme sve stabilizuje
 - ako stanem bez gašenja, turiram motor, podignem temperaturu na normalnu radnu onda je sve ok
 - ako nastavim vožnju sa radnom temperaturom ona opet počne da pada i opet se isti simptomi pojavljuju
 -  obrtaji kada je motor hladan su oko 800, a kada se ugrije i radi normalno onda su oko 1100-1200
 - u gradu mi se ovo ne dešava
 - potrošnja mi je povelika (u gradu i nije strašno sa 11-12l, ali na otvorenom takođe ne vjerujem da pada ispod 10l)

E sad:
- nov je akumulator
- nove svjećice
 - karburator čišćen u kadici i naštelovan (mada mislim da nije, kao i da je i dalje u kršu) te to moram da reklamiram
 - imam šus pleh
 - termostat je nov stavljen prije 1.5 mjesec
 - interesanta stvar je da na njega nije išao termostat od golfa 2 1.3, nego 1.6D-1.9D, znači za dizela, a mislim da mi je hladnjak postavljen od nekog drugog golfa a ne od ovog modela (auto je bio dijelom slupan pa su mehaničari to skrpili)
 
Moje ideje:
 - termostat ne valja ali opet primjećujem da je gornje crijevo toplo, a donje hladno (moguće da kada otvori ne zatvara) ili da pad temperature i sporo dostizanje radne ima veze sa tim što je hladnjak nije za ovaj model kao ni termostat koji je od golf 2 1.6D (a mislim da je i čitav hladnjak)
 - karburator nije naštelovan pa je od toga i visoka potrošnja (opet ne vidim vezu sa padom obrtaja i gašenjem), ali zbog toga su mi obrtaji na hladnom motoru niski, a na ugrijanom previsoki
 - visoka potrošnja je ili od termostata ili od karburatora (možda i jedno i drugo)
 - pada mi na pamet i razvodna kapa, prekid na elektrici, ler dizna...

Molim za pomoć jer ako ja ne utvrdim problem i ne uputim mehaničara znam da se niti jedan neće sa tim bakćati već mijenjati stvari proizvoljno ili na svoju ruku ili na moj nagovor (a što je bio slučaj do sad)

Hvala svima.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 40
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« Odgovor #1 poslato: Januar 09, 2012, 09:54:02 posle podne »
Sad sam pokušao rekonstruisati događaj, podigao u leru temepraturu motora, termostat radi, ventilator, obrtaji se drže, sve normalno tako da to otpada.

Koji bi mogao biti razlog da se ovo dešava samo ZIMI  i  poslije vožnje duže od 10ak minuta?!

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« Odgovor #2 poslato: Januar 09, 2012, 10:09:00 posle podne »
Zameni termostat a ne termodavac. Isti sam problem imao, nije hteo da digne temperaturu, pogotovo na otvorenom putu.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 40
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« Odgovor #3 poslato: Januar 09, 2012, 10:33:14 posle podne »
Pratio sam crijeva, i donje je hladno dok se ne podigne temperatura do određene granice tako da to otpada.

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« Odgovor #4 poslato: Januar 09, 2012, 11:24:05 posle podne »
Da isto je bilo i kod mene, ali se desavalo da u gradu, u velikoj guzvi dostigne radnu temp. i cim izadjem na auto put spusti temp na 50..  zamenio termostat i sve normalno funkionise, brzo dostigne radnu temp. i ne spusta .

Van mreže Sasa90

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd,Borča
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« Odgovor #5 poslato: Januar 10, 2012, 04:24:47 posle podne »
To su otprilike bili i moji problemi do skoro.Ja sam termostat zamenio i servisirao karb. i sad je sve u redu.Radi kao Doxa biggrin ,samo da ga ne ureknem
A što se temp kod tebe tiče,vrlo moguće da to što ti je hladnjak od drugog auta igra ulogu.A za karb reklamiraj kod majstora gde si radio

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 40
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« Odgovor #6 poslato: Januar 11, 2012, 07:46:58 pre podne »
Kontam da mi termostat ne radi kako treba tj. da se odmah potpuno otvori, a treba mu vremena da se zatvori što mi drastično obori temperaturu s obzirom da je hladnjak leden pa je tu sva caka. Prosto, treba mi bolji termostat pa ako može preporuka koji da uzmem tj. kojeg proizvođača.

Van mreže Sasa90

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd,Borča
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Novi (stari problem) problem, temperatura, gašenje, obrtaji...
« Odgovor #7 poslato: Januar 11, 2012, 01:57:58 posle podne »
Uh,meni se čini da sam ja neki Nemački uzeo,ali ne sećam koja je firma bila.Najbolje bi bilo da se raspitaš za prodavnice koje drže delove isključivo za VW,kao što je "Auto line" u BG-u.Sad ne znam da li njih ima i u Bosni